Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 732

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ådalsjenta2012-07-05 22:17
Antall innlegg: 21

Turneringer.
Jeg våger ikke å være med på turneringer. Har prøvd en gang, men forsto ikke hvordan jeg skulle åpne, da jeg i andre runde ble meg som skulle starte.

Jeg følte meg så DUM. Alt er enkelt når man kan det.

Red - Ikke medlem lenger2012-07-05 22:37
Antall innlegg: 405

Hei ! Alle har vi vært nybegynnere en gang. Selv drev jeg som nybegynner stadig og bytta brikker ufrivillig, ga opp (selv om det ikke var meningen ;)),forsto ikke helt vitsen med de røde brikkene osv.... Husker jeg var veldig nervøs da jeg spilte for første gang i Katten,men makan til trivelige medspillere skal du lete lenge etter. Så moralen er : Om du er usikker og lurer på noe , bare spør der og da i chatten eller via pm til spillvert. En ting er sikkert: Du er ikke dum, så prøv igjen, for det er moro. Lykke til!

ådalsjenta2012-07-05 22:48

Det er godt å høre Rød.

gompedyret2012-07-05 22:49
Antall innlegg: 4381

Istemmer Red!

Dessuten kan jeg gå god for samtlige spillverter. De er veldig hyggelige og hjelpsomme, de trenger bare at de som lurer på noe faktisk spør. :)

Jaggu har du ikke inspirert meg, Ådalsjenta. Skal prøve å komponere noe som kanskje kan gjøre det enklere og tryggere for deg når det blir din tur å starte spill neste gang (for det blir så klart en neste gang? Ja? Ja? Jaaada!).

Watch this space really soon, som de sier i Møretraktene.

Ettigrib2012-07-05 23:46
Antall innlegg: 656

Skrekk og gru - nå minnet du meg på min første turnering. Jeg var kanskje en smule nervøs for å gjøre noe feil, og ønsket selvsagt ikke å henge etter og lage forsinkelser. Eller tiltrekke meg oppmerksomhet. Så sånn midt oppi all min nervøsitet og ivrighet tok jeg oppramsingen av påmeldte deltagere for å være kampoppsettet (Hallo, det var 2 nick på hver linje, da..tror jeg..) og opprettet spill (..jeg stod jo først på den ene linja!). Også gikk det opp for meg at det ikke var spilloppsettet. Da følte jeg meg dum, da. Tror til og med jeg rødmet sånn smått.

Men, altså, våg å være med på turneringer. Kan være litt gøy. Som du skriver - alt er enkelt når man kan det. Man må bare lære det først. Og den letteste måten å lære på er ved å delta. Og å stille spørsmål. Ikke at jeg er så flink til det altså, men det er en annen sak.

ådalsjenta2012-07-06 12:55

Ja da gompedyret, jeg skal nok prøve meg igjen. Jeg har nølt veldig lenge, da den første gangen ble veldig stressende.

Ettigrib. Takk for din melding. Nå tror jeg flere får lyst til å prøve.

Fidelma2012-07-06 18:14
Antall innlegg: 3315

Du får sjansen allerede i kveld, hvis det kan friste med panikk :-)

gompedyret2012-07-06 21:04

Ålreit, tid for en liten premiere.

Istedenfor å gjøre det smarte og faktisk spørre Ådalsjenta hva som var problematisk tok jeg en spansk en og antok at alt vil bli lettere dersom man ble mer komfortabel med valgmulighetene når spillet skal startes.

Ergo kom følgende terskelminimerende tiltak i stand: home.no/gompedyret/o...-g uide.jpg

Forhåpentligvis kan det hjelpe noen nybegynnere til å nøle litt mindre!

Fidelma2012-07-06 21:07

Wow!

Av med hatten for Gompedyret!

ave - Administrator2012-07-06 21:08
Antall innlegg: 4987

Fantastisk, gompedyret, flott at vi har deg med på laget :))

Alfa932012-07-06 21:12
Antall innlegg: 7771

Fancy!

Red - Ikke medlem lenger2012-07-06 21:26
Antall innlegg: 405

I`ve been watching this space...helt nydelig!

Ettigrib2012-07-06 21:56
Antall innlegg: 656

Dakar Sjiraffen. Men lekker guide.

bris12012-07-06 22:32
Antall innlegg: 2601

Perfekt! Skulle ønske alt nytt ble levert med så god anvisning :-))

gompedyret2012-07-06 23:43

Stas med gode tilbakemeldinger!

Spillvertene eller hvem som helst må så klart bare bruke den når/om de måtte føle det passende. Så får vi se om det faktisk er noen tidlig i karrieren som har reell nytte av dette. ;)

Fidelma2012-07-07 00:14

Den er allerede lagt inn under turneringsinfo og vanlige spørsmål :-) Håper dette senker terskelen for nykommere slik at flere tør delta, for det er alltid spennende og hyggelig med nye folk.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?