Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 732

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
totoli2012-07-29 21:41
Antall innlegg: 7

For the Beauty of the Game!
Jeg ønsker meg et spillrom for oss som liker å spille for spillets del, og som ikke er ute etter å stige på rankingen. Vi har ikke de høyeste poengsummene, og er ikke nødvendigvis av de raskeste, men vi liker å lage fine ord, som ikke kræsjer med vår oppfatning av hva som er "normalt språk". Vi blir sannsynligvis "misbrukt av streberne, som kan få lette matcher av og til?? ;-)

Torill2012-07-29 21:42
Antall innlegg: 3668

Jeg er så enfoldig at jeg tror alle som spiller gjør det fordi de liker å spille.

totoli2012-07-29 21:46

Jo, alle liker å spille, men noen er mer opptatt enn andre av å vinne.

Torill2012-07-29 21:49
Antall innlegg: 3668

Så et spillrom for de som vil at motstanderen skal vinne?

totoli2012-07-29 21:54

Godt sagt! Det var jo ikke akkurat det jeg mente; heller at å vinne ikke betyr ALT! :-))

rameau2012-07-29 22:00
Antall innlegg: 16

Da kan du velge at spillet ditt skal være ranket eller ikke. Da teller vel ikke poengene dine på ratingen...?

berita2012-07-29 22:01
Antall innlegg: 848

Du kan selv sette opp urankede spill i alle rom unntatt Katten. De som ønsker å spille mot deg da, vil ikke være interessert i rankinga. Høres nokså umulig ut å ha et rom som skal stenges for "streberne", hvem nå det er. Man får neppe til å lage et system som ”gransker hjerter og nyrer” til dem som går inn i et rom, og det høres ikke spesielt ønskelig heller.

Hvis du går på Min profil-Innstillinger-Pers onlige valg og krysser av for ”Utvid spill automatisk i spillelisten”, kan du se rankinga til alle som setter opp spill. Det gjør det lettere å velge motspillere som er omtrent på samme nivå som deg hvis du ønsker det.

Tror de fleste spiller mest for spillets skyld, men så er det litt morsomt med denne rankinga som flyr ned og opp og ned igjen hele tida….

Lykke til videre på Ordspill!

totoli2012-07-29 22:01

Nei, men jeg skulle like å spille med likesinnede.

Valpen2012-07-29 22:19
Antall innlegg: 448

Torill - du skjønner hva de mener - slutt å kverulere

gompedyret2012-07-29 22:52
Antall innlegg: 4381

Totoli, du er nok ikke alene i å tenke slik, siden tråder som ligner denne dukker opp stadig vekk.

Dere som befinner dere over null på den flotte skalaen under får bekjenne deres eksistens i denne tråden, så kanskje dere finner hverandre lettere!

|--- +(Spiller kun for fine ord)
|
|
|
|
|
|--- 0 (spiller like mye for begge deler)
|
|
|
|
|
|--- - (Spiller kun for å vinne)

For min del er jeg opptatt av både poeng og pent spill. Heldigvis kommer disse to overraskende sjelden i konflikt med hverandre og når det skjer, bare lener jeg meg tilbake og lar det allerede overbelastede ordspillinstinktet avgjøre saken.

alone2012-07-30 03:34
Antall innlegg: 387

Jeg spiller fordi at det er kjempegøy...Jeg vil jo oxo prøve å spille med dem som er kjempegode men den gang ei....Skjønner at ikke de vil tape poeng eller ansikt men det er jo bare et spill,,,Det koster meg ikke en kallori å spille med dem som er under meg :)))))Stå på folkens dette er ramme alvor

MyRuin2012-07-30 08:12
Antall innlegg: 201

Jeg bare lurer; er ikke det bare å spille med goood tid, så dere får pønsket ut de beste ordene,- og da møter du likesinnede??

ellen12345 - Ikke medlem lenger2012-07-30 09:05
Antall innlegg: 60

Er ikke det bare å starte et uranket spill på en times varighet...

Flott med fine ord, men er jo veldig gøy å vinne og synes nå jeg da :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?