Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| cecilieD | 2012-07-30 13:20 | |
![]() | frekk Etterat spillet jeg var med i var over, gjorde jeg som alltid og skrev tfs. Jeg tapte spillet. Men da svarte min motstander: ja du er en taper. Hva er poenget med dette? | |
| berita | 2012-07-30 13:58 | |
![]() | Det samme skjedde meg for ikke lenge siden. Vedkommende skrev på slutten "Ja, du er en taper" (jeg hadde bare skrevet en hilsen i starten). Da jeg skrev tfs etter spillet, svarte personen "tfs, taperen". Jeg bryr meg ikke om det, men spiller ikke mer med denne personen. Poenget er vel rett og slett å få andre til å føle seg som tapere og seg selv som den store vinneren. Vi kan vel alle ha litt behov for det i blant, men vi klarer da stort sett å styre oss slik at Ordspill er hyggelig enten vi vinner eller taper:-). | |
| gompedyret | 2012-07-30 14:39 | |
![]() | Mer lesestoff: www.ordspill.no/foru...ch creator= www.ordspill.no/foru...ch creator= | |
| Ettigrib | 2012-07-30 15:03 | |
![]() | Oh, takk for linker! Blir aldri lei av å lese om frekke folk. Underholdningsverdi til tusen, og jammen meg et par gode tips å plukke med seg som kan komme handy inn ved spesielle anledninger! :) | |
| Månestråle00 | 2012-08-08 11:44 | |
![]() | Synes det er utrolig lavt og dårlig stil at man må påpeke at den man spiller mot har tapt.Burde jo ikke bry seg men jeg tror at de fleste av oss faktiskt gjör det likevel. Jeg bruker vende andre kinnet til og önske dem en fortreffelig dag:) :) | |
| mindre | 2012-08-08 13:10 | |
![]() | Skulle fått til ei "svarteliste"liste vi kunne legge slike spillere i :-P | |
| gompedyret | 2012-08-08 14:44 | |
![]() | Mindre: det er et veldig godt forslag! Men inntil utviklerne finner det for godt å velsigne oss med en slik forbedring er jeg redd du må føre svartelista ved siden av Ordspill, på en blokk eller notepad. | |
| ave - Administrator | 2012-08-08 16:10 | |
![]() | Minner om at det bryter med forumregler å navngi spillere. Derfor er et innlegg slettet her. Har man dårlige erfaringer med en spiller, ta kopi av chatten og send til en spillvert. Vi behandler da saken videre. | |
| alone | 2012-08-08 18:45 | |
![]() | Beklager at jeg kom i skade for å utgi et kallenavn.... Stakkaren kunne komme til å bli såret....:) | |
| ave - Administrator | 2012-08-08 19:22 | |
![]() | Det er sikkert ikke vanskelig å forstå at det hadde blitt et riktig utrivelig forum og nettsted dersom det var fritt fram for å henge ut enkeltspillere etter eget forgodtbefinnende. Jeg gjentar, kontakt en spillvert med den informasjonen man har om ubehagelige medspillere, så tar vi ansvar for å håndtere saken. | |
| mindre | 2012-08-08 19:48 | |
![]() | Heldigvis er dette bare et spill for moro! ( Som jeg desverre ikke kan leve uten...) At her kommer noen "tullinger" innimellom, får vi bare overse så lenge! ullinger finnes jo overalt her i verden! | |
| Valpen | 2012-08-09 00:57 | |
![]() | dessverre dessverre dessverre | |
| alone | 2012-08-09 08:48 | |
![]() | Det er så greit atte:))En tulling i ny og i ne finnes over alt oxo her inne i dette ellers så trivielle stedet...Jeg simpelthen bare... MÅÅÅÅ ha det:). | |
| Valpen | 2012-08-09 09:04 | |
![]() | triviel'l adj -elt, -e (lat. trivialis, av trivium 'sted der tre veier møtes', eg 'sted der mange treffes', av tri- og via 'vei') alminnelig og kjedelig, ordinær, banal Du mente nok trivelig Alone og ikke triviell | |
| ingertveit | 2012-08-09 10:17 | |
![]() | Jeg synes faktisk det er helt på sin plass å navngi spillere som oppfører seg på den måten! Hvorfor skal de skånes??? | |
| bonaqva | 2012-08-09 10:34 | |
![]() | denne har jeg fått også, ja du er en taper på slutten av spilet, spiller heller ikke med denne flere ganger | |
| Kattami10 | 2012-08-09 14:04 | |
![]() | Ja. jeg har også spilt med typen, kanskje han ser det som sin oppgave å spre litt dritt rundt omkring. Har han på vennelista.. hehe, så jeg vet når han er online. | |
| Kattami10 | 2012-08-09 16:36 | |
![]() | Godt å se at han nå er utestengt, så kan jeg stryke uvesenet fra vennelista mi. | |
| alone | 2012-08-09 17:05 | |
![]() | Hei Valpen..Takk for rettingen:) Jeg er ikke noe god på norsk skriving sliter litt der,men ja, det var nok det jeg mente:))) | |
| Furutangen | 2012-08-10 10:23 | |
![]() | Spillere som er bevist ufine og "slenger med leppa" bør vi rapportere inn. Er jo bare å merke seg spillenavnet og sende det inn. Vi er ikke tjent med å ha med slike spillere. | |