Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| tuvand | 2012-08-11 21:25 | |
![]() | høy vs lav poengsum Jeg spiller stort sett med ca 1000 poeng. Hvorfor vil ingen med høyere poengsum spille med meg? Da tenker jeg fra ca 1500 og oppover. Er det noe jeg ikke har skjønt? | |
| Uhøfflig - Ikke medlem lenger | 2012-08-11 21:49 | |
![]() | det er redd for å miste ranking du kan spille med meg | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2012-08-12 05:10 | |
![]() | Ja, du spør godt! Har faktisk undret meg litt over ranking-reglene... Skulle gjerne spilt med deg, men gjør ikke det fordi det betyr at selv om jeg skulle slå deg med 300 poeng får jeg minus i ranking. Som Uhøfflig sier er jeg nok redd for å miste ranking.... Det skulle vært slik at man kunne spille med hvemsomhelst UTEN å miste ranking så lenge man vant.... Da hadde nok alle spillt med hvemsomhelst! Tapte man kunne man jo tape ranking - det synes jeg er fair, men når man vinner med 300 poeng mot en spilller (uansett ranking) synes jeg ikke det er fair at man skal "tape ca. 100 poeng". | |
| mymlen | 2012-08-12 07:50 | |
![]() | Mange spiller med folk som har ranking langt lavere enn dem selv - så de finnes. Men er det ikke nok spillere med ranking fra 500 og opp til 1500 å velge i for deg? (Eller vil du kun spille mot de med høyere rank, ikke de med lavere? For da kan du jo faktisk svare på spørsmålet selv....) | |
| anino | 2012-08-12 10:38 | |
![]() | Jeg spiller med alle jeg :) Rankingen er ikke så farlig bare jeg har det moro :) | |
| Waltie | 2012-08-12 11:20 | |
![]() | Rankingen betyr ikke SÅ mye som det å spille jevne eller utfordrende matcher. Min erfaring med å spille med folk under si 1500 i rank er at det blir ujevnt og lite spennende (dette ble veldig blærete, men allikevel - sånn har nå jeg opplevd det! No offence!). Dette kan virke urettferdig for nybegynnere som faktisk er GODE scrabblespillere fra før, men de vil jo fort komme på sitt riktige nivå uansett. | |