Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående9 088

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ordknapp2008-07-14 16:24
Antall innlegg: 89

Sjiraffen på ferie?
"Sjiraffen er på ferie, og kommer tilbake om noen uker" får vi opplyst...

Veeel, den ferien var ikke annonsert på forhånd, den kom veldig plutselig. Og kom den ikke etter et stort sammenbrudd i går?

Jeg tror det er dette som har hendt: Sjiraffen har vært alles favoritt siden Ordspill startet. Siden Sjiraffen er snill og pliktoppfyllende, så har han tatt i mot alle med et smil, og ikke klaget over at han hadde mye mer å gjøre enn de andre.

Dessverre ble dette for mye for han, og han er nå blitt skikkelig utbrent. Vi burde ha dårlig samvittighet, for vi skulle sett faresignalene tidligere. Han prøvde så godt han kunne, men det er ikke til å legge skjul på at han har hatt problemer og små sammenbrudd tidligere.

Nå får vi bare håpe at en velfortjent hvil gjør susen. I mellomtiden må de andre spillrommene klare seg uten han. Kanskje bør vi ta lærdom av det som skjedde, og ikke legge for mye press på favoritt nummer to, som er Krokodillen. Han er sterk som bare det, men vi kan jo fordele arbeidet mellom spillrommene, slik at vi er sikre på å unngå utbrenthet igjen.

Jeg ønsker Sjiraffen "God Bedring", og håper alle andre gjør det samme!

;-)
 
qua - Ikke medlem lenger2008-07-14 16:55
Antall innlegg: 97

Det var nok dyrevernsnemnda som greip inn, trur eg.
 
Magne Suim2008-07-14 17:23
Antall innlegg: 190

Gi oss gjerne adressen til rekonvalesenshjemmet, så vi kan sende bananer, ukeblader og god bedring-kort til det stakkars dyret.
 
Mooseman2008-07-14 19:32
Antall innlegg: 1596

Sjiraffen er sur på oss, dessverre....

Den har i ukesvis nå mast om å få lov å holde turneringer, truet med fagforeninger, stormangrep mot hovedkvarteret, rovjakt på de andre dyrene, salg av Ordspill på eBay og diverse andre trusler som ikke egner seg på trykk.
Men, av hensyn til alle de andre dyrene her i 'hagen' så har vi ikke gitt etter for sjiraffens krav.

Så, etter et oppvaskmøte i redaksjonen tok sjiraffen sin hatt og dro til et for oss ukjent sted.....
 
predikanten2008-07-14 19:43
Antall innlegg: 110

Dette er et brudd på omtrent alt som finnes av lover og regler.

Som Sjiraffen sin selvoppnevnte advikat, vil jeg nå fremme sak for SJIRAFFRETTIGHETSDOMSTOLE N i Halsa!

Dette er det klareste brudd på sjiraffrettighetene jeg har sett siden det kun fikk være med to sjiraffer på arken.

P.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-14 19:53
Antall innlegg: 352

Jeg har meldt fra om symptomene, men de ble ikke tatt på alvor (typisk!) Tenker den ville slappe av på the Bay, jeg.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?