Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 721

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Sukkerert2012-08-22 13:26
Antall innlegg: 24

Selskapsleker for voksne.
Min venninne skal ha stort 40-årslag om et par uker og har så lyst til å finne på noe gøy som alle kan delta i, eller ha moro av å se på. Noen fantasifulle mennesker her inne som har tips til selskapleker eller lignende for voksne i alle aldre?

meso2012-08-22 14:28
Antall innlegg: 257

Lille willy og de tre bjørnene er ganske artig

meso2012-08-22 14:29
Antall innlegg: 257

OBS du finner den på nettet

CaB2012-08-22 14:55
Antall innlegg: 2926

fuv.hivolda.no/prosj...sl eker.htm

bearo2012-08-22 22:36
Antall innlegg: 888

Small willy and the three bears?

Uhøfflig - Ikke medlem lenger2012-08-22 22:39
Antall innlegg: 25

Stol leken

kuami2012-08-22 23:38
Antall innlegg: 586

Quiz

ole k2012-08-23 10:56
Antall innlegg: 1

Partyteltdukleken

gompedyret2012-08-23 16:35
Antall innlegg: 4381

Hvorfor får jeg følelsen av at trådtittelen like gjerne kunne vært tittelen på en halvbiografisk oppvekstroman?

GPLongford2012-08-23 20:53
Antall innlegg: 4

Human Bingo.

Finn ut spesielle ting om gjestene på forhånd. Feks. "Jeg har vært på Galdhøpiggen".

Skriv så opp disse FAKTA på et "ruteark" - del ut - alle gjestene må så prate sammen og få et navn i rutene etter et mønster dere har bestemt på forhånd.

Hver person kan KUN signere ett ark EN gang.

Førstemann som har det mønster dere har bestemt på forhånd får bingo.

wstine - Ikke medlem lenger2012-08-23 21:26
Antall innlegg: 2369

Jeg pleier å dra i gang en klypestafett. Ustyrtelig morsomt!

Man sitter ved langbord (helst), og spiser og drikker og koser seg. Praten går livlig, alle er gode venner. Så klyper jeg sidemannen i låret, og sier : Send den videre....! Sidemannen skvetter til og tror at jeg legger an på ham. Jeg gjør ikke det. I alle fall ikke akkurat da.
Så sender han "klypet" videre.
Ja, du og du så mange vantro ansikter bortetter langbordet.

De aller fleste ler og gotter seg når de er kommet over sjokket, og koser seg med leken når de ser på de nestes reaksjoner.

Som sagt, utstyrtelig morsomt. Gratis og (ganske) enkelt å organisere.

Men det er alltid en eller annen kjiping som ikke takler konseptet helt. Dessverre. Enkelte tåler ingenting.

ingertveit2012-08-23 21:39
Antall innlegg: 13

Ordlek: Rundt bordet: Du starter leken med å si jeg skal på fest, og tar med meg en isbjørn, og jeg kommer inn på festen (hvis u har et navn som starter på I). Poenget er altså at det hver enkelt vil ha med seg på fest må starte på forbokstaven til vedkommende (eks. Anita kan ta med seg appelsiner, Petter kan ta med seg en pistol, Willy kan ta med whiskey). Du styrer leken og sier enten: "Da slipper du dessverre ikke inn på festen" (hvis vedkommende sier noe som IKKE starter på forbokstaven i navnet sitt) eller "da er du velkommen inn på festen". Det kan være greit at en person til får greie på poenget. Etterhvert vil flere og flere ta poenget, men man fortsetter med at alle sier noe etter tur helt til alle har skjønt det. Det KAN være greit ikke å holde på altfor lenge, da noen kan føle seg litt dumme når de ikke skjønner greia. :) Alltid morsom! God fest!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?