Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 721 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ranita - Ikke medlem lenger | 2012-08-25 12:54 | |
![]() | Nybegynnerfeil Jeg ble vist dette spillet av et av barna, og satte meg ikke inn i dette med poengjakt. Så jeg lekte meg bort fra de 1000 poengene til svært lave tall. Greit nok for meg, tenkte jeg. Det jeg ikke var klar over at da var det svært få som ville spille med meg -"Hyggelig at du ville spille, men det passer ikke nå". -- Dette er et lite sukk---- | |
| lillys25 | 2012-08-25 13:08 | |
![]() | Ska spæll m dæ æ :). Spiller ikke med alle jeg heller da, og jeg blir avvist jeg og. Har ikke våget meg på de med 3-5000 i rank, da taper jeg i allefall, hehe. Prøv med 3 eller 4 spillere. Det er morsomt :) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-08-25 13:11 | |
![]() | Spiller gjerne med deg, Ranita. Det er sikkert flere av oss som ikke er så opptatt av rankinger. | |
| Beritstormen | 2012-08-25 13:18 | |
![]() | Det er ikke alle som spiller for moro! Jeg spilte med en som jeg synes var veldig flink, og det ga jeg uttrykk for, da fikk jeg til svar at jeg var utrolig kjedelig å spille med! Huff! Jeg spiller iallefall for moro skyld og bryr meg ikke om jeg taper, dette er et kjempekjekt spill som jeg er helt hekta på!:-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-08-25 13:28 | |
![]() | Det er dessverre noen som ikke spiller for moro skyld, men bare for å vinne og forbedre rankingen. Har fått noen mindre hyggelige meldinger jeg også. Men, de aller fleste her inne er jo veldig trivelige! | |
| Beritstormen | 2012-08-25 13:48 | |
![]() | Det er heldigvis de fleste som spiller for å ha det moro! | |
| Mina1975 | 2012-08-25 16:21 | |
![]() | Kanskje non bare synes det e moro å få opp rankingen og som like å vinne ...må vær lov det og ;) | |
| MyRuin | 2012-08-25 16:29 | |
![]() | mmm, må si at jeg sjelden spiller med de som har en rank under 1000.. Det har ikke mye med ranking å gjøre, men det er faktisk ikke veldig spennende å spille panikk (som jeg alltid gjør) mot de/dere.. Det er da IKKE personlig, men hva som er gøy.. | |
| kuami | 2012-08-25 16:56 | |
![]() | Jeg nekter sjelden noen med lav rank og prøver meg ofte på spill med høyere rankete. Tar du sjansen på å tape, er det jo greit. Dessuten kan man jo lære noe! | |
| BowRain | 2012-08-25 17:45 | |
![]() | Spiller med alle uansett ranking...selv om jeg HATER å tape :p 300 eller 5000 i ranking spiller ingen rolle, men skjønner jo jeg må være bra heldig om jeg skal vinne over noen med høy ranking ;) | |
| JesusLover | 2012-08-25 18:55 | |
![]() | Jeg starta på nybegynner-rankingen, husker ikke om det er 1000 eller 1500. Så sank jeg som en stein, helt ned til 400 eller 500. Surt... Har brukt 1 1/2 år på å komme meg opp på rundt 800 nå. Har vært oppi rett over 1000 igjen for en stund siden, men sank fort ned igjen. Men jeg drar meg opp, sakte men sikkert. Liker best å spille mot de på 1500-2000 for da får jeg ofte økning i ranking selv om jeg taper - om jeg ikke taper FOR mye da. Og hvis jeg VINNER så vinner jeg stort i ranking... De over 2000 i ranking spiller skjeldent med meg, for de sier at de taper FOR mye i ranking sjøl om de vinner... For om jeg får 30 i økt ranking så har jeg sett at motspilleren har gått ned med nesten 100 i ranking fordi jeg på rundt 800 i ranking vant over dem. Men jeg gossa meg stort når jeg vant over en på nesten 2000 i rank! Guds fred være med vedkommende, det er jo kun et spill... :-) | |
| IngunnS | 2012-08-25 23:25 | |
![]() | Jeg har også lav poengsum. Synes det er flere somvil spille når farten blir høy.. Setter pris på å bli med uansett! | |
| badenymfe | 2012-08-26 02:45 | |
![]() | Jeg spiller med alle, jeg også. Er jo bare gøy å se at det blir flere som spiller. De med lav ranking kunne jo ellers komme på tanken om å slette profilen med lave poengsum når de kjenner at de er blitt mye bedre for så å opprette ny profil som de bare bygger opp uten at motspilleren skjønner at de egentlig ikke er nybeginner lenger. | |
| alone | 2012-08-26 19:39 | |
![]() | Hei!! jeg sender,, nesten,, aldri noen på dør.jeg har store probelemer med å spille 3eller4...Får bare opp en dør...Noen som har en forlaring?? | |
| alone | 2012-08-26 19:40 | |
![]() | les retting,, forklaring,,:( | |
| ave - Administrator | 2012-08-27 00:38 | |
![]() | Lager du spill for 3 eller 4, da? Det gjør du på ved å endre på antall spillere når du lager spillet. | |
| Glory | 2012-08-27 01:23 | |
![]() | Hei. Jeg spiller gjerne med deg, jeg. Spiller med alle. | |
| ranita - Ikke medlem lenger | 2012-08-27 14:27 | |
![]() | Hei til dere alle som har svart meg! Det har vært godt å få respons! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2012-08-27 14:45 | |
![]() | skulle gjerne spilt mer med de med lav rank iblant jeg. problemet er jo at man fort taper veldig mye. hadde vært helt ok det. problemet er jo da at de jeg er jevngod med da ikke vil spille med meg... | |
| PattiSmith | 2012-08-28 01:18 | |
![]() | Jeg spiller ikke ofte mot spillere med lav rank. Man raser fort nedover, selv når man vinner når motspilleren har veldig lav rank. Likevel, det som nok har like mye å si, er at jeg ofte opplever at motspilleren forlater spillet, og at det er når jeg møter motspillere med lav rank at vemmelige kommentarer kommer i chatten. Da jeg selv hadde veldig lav rank opplevde jeg likevel ikke at jeg ikke hadde noen å spille mot, for der var mange med rank litt høyere og litt lavere enn meg. Etterhvert som rankingen din stiger, vil du møte andre motspillere, så bare stå på :) | |