Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 763 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Krepsefrua | 2012-10-07 21:45 | |
![]() | Skuffet Fikk nettopp melding om at profilbildet mitt var slettet, og at jeg må laste opp et nytt fordi det ble påstått at det ikke var meg .Påstanden det gjelder er at bildet er av en filmfigur, en jente på 11 , 12 år sådan, og jeg er 46..Ikke ble jeg informert eller spurt på forhånd heller. Ikke er det første gang jeg har blitt sammenlignet med denne rollefiguren men da har det vært med en spøkefull undertone , men her i dette tilfellet ble jeg rett og slett fornærmet. Og jeg som likte så godt å spille her . Skuffende. | |
| Valpen | 2012-10-07 22:04 | |
![]() | At du liker å spille her har da ikke noe med det du opplevde at bildet ble fjernet Du må da kunne skille snørr og bart | |
| Alfa93 | 2012-10-07 22:23 | |
![]() | Jeg vil ikke kommentere denne saken spesielt, men kan si noe generelt. Når vi avviser eller godkjenner bilder, må vi bruke skjønn, og det er ikke alltid lett å avgjøre om et bilde er av en kjendis eller en ordspiller. Vi har enkelte verktøy vi bruker for å avklare dette, men det kan skje feil. Den siste tiden (etter at appen kom) har det vært svært mange bilder til godkjenning, og da kan det gå litt fort i svingene. Hvis bildet ditt blir avvist og du mener det beror på en misforståelse, kan du ta kontakt med en spillvert for at vi skal gjøre en ny vurdering. Det hender også at vi i ettertid oppdager at det har skjedd feil, eller at vi blir tipset om det. Da kan vi slette bilder. Også i slike tilfeller kan du ta kontakt med en spillvert for å få rettet opp dersom det har skjedd en feil. Som hovedregel kan jeg imidlertid si at det vanligvis er mer fruktbart å sende en melding til spillvertene, enn å lage en tråd om det i forum. Det er vanskelig for andre brukere å forstå eller sette seg inn i slike enkelttilfeller, mens spillvertene vil kjenne bakgrunnen for avgjørelsen og kan endre den hvis den viser seg å være feil. Lurer du på hvordan du tar kontakt med en spillvert, kan du se her: www.ordspill.no/faq/#57 | |
| Krepsefrua | 2012-10-07 22:35 | |
![]() | Dette bildet har vært mitt profilbilde lenge Alfa39 og jeg svarte også den som sendte meldingen. Mulig at jeg ikke skulle lagt dette på forumet, fair enough, men synes dette var kritikkverdig og lite proffesjonelt håndtert. | |
| bearo | 2012-10-07 22:45 | |
![]() | Ja, ein skulle virkelig forvente meir av profesjonelle biletegodkjennarar. Dei gjer ikkje ein jobb som står til lønna, det er i alle fall sikkert. | |
| Krepsefrua | 2012-10-07 22:49 | |
![]() | Har fått ordnet opp i det nå , og godt var det! | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 13:35 | |
![]() | Vel dette er grunnen til at jeg ikke har profilbilde her på ordspill. Jeg ligner utrolig mye på Kevin Costner, den kjente amerikanske skuespilleren. Det nytter bare ikke å overbesvise folk som ikke kjenner meg om annet, men det er like greit ..... miles3000.narod.ru/3...00 0kk1.jpg aga.cinemamontreal.c...os tner.jpg www.starpulse.com/Ac...er ,_Kevin/ | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 13:45 | |
![]() | Dream on, usa...... ;-)))) | |
| Boubou | 2012-10-08 15:46 | |
![]() | Er det et greit tidspunkt å ta fram gode gamle ROFL? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 15:50 | |
![]() | Jeg lurer mer på om jeg omsider skal ta mot til meg og spørre hva ROFL betyr? | |
| ubestemt | 2012-10-08 15:59 | |
![]() | Rolling on the floor laughing. Det var tider det. Back in the 90'ies. | |
| Boubou | 2012-10-08 16:02 | |
![]() | Krepsefrua? Hvem er det du ligner? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 16:12 | |
![]() | Greiere for oss som ser mer hjemmelaga ut da, eller hva Kevin C? | |
| Krepsefrua | 2012-10-08 18:30 | |
![]() | Ronja Roverdatter, men har nytt profilbilde nå ,så det ligner ikke så mye på henne. | |
| Boubou | 2012-10-08 19:35 | |
![]() | Nei kjære. Og så grer du jo håret ;-) | |
| idob | 2012-10-09 10:27 | |
![]() | Hvorfor må det være profilbilde av oss da?? Litt stusselig med den katta;),men vet ikke helt om jeg vil ut med bilde. Bare lurer på altså:) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 11:31 | |
![]() | Må jo ikke ha profilbilde da ;-). Som du ser så er det knyttet ulike utfordringer og problemstillinger opp mot det å ha profilbilde! Plutselig blir ikke profilbildet godkjent lenger fordi du hadde valgt Ronja Røverdatter til å fronte profilen din. Plutselig innser du at du ligner uvanlig mye på en kjendis. F.eks Kevin Costner. Og det kan fort bli mye pes når ordspilldamene oppdager det. Utover det så er det grei skuring; folk flest ser hjemmelaga ut og er fornøyde med det. Velg selv! | |
| gompedyret | 2012-10-09 11:47 | |
![]() | idob: Det er rett og slett et valg som er gjort av Aftenposten, de som står ansvarlig for denne siden. I begynnelsen syntes jeg denne praksisen var helt tøvete, men med tiden har jeg blitt mer og mer for å ha det slik. Ordspill.no blir rett og slett mer interessant når det er fotos av brukerne selv på profilene istedenfor alskens irrelevante bilder som i praksis bare blir støy. | |
| miamaria | 2012-10-09 11:58 | |
![]() | denne tråden hadde som overskrift : skuffet. passer det da å runde av med en søt liten historie om de to sandhaugene som ble forelsket i hverandre? - men så ble den ene skuffet over den andre.... | |
| idob | 2012-10-09 12:23 | |
![]() | Takk for svar "gompedyret":)) | |