Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 760 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| westbas | 2012-10-13 12:18 | |
![]() | ekkel chatting Avogtil opplever jeg chatting som rett og slett slibrig og ekkel! Lurer på om det er fordi den jeg spiller mot ønsker at jeg skal gi meg, og dermed gi poeng, eller om det rett og slett er endel her som er slibrige!!! Har bare unngått og se på "samtalen" avogtil og blitt ferdig, men stressende og irriterende er det!! | |
| Bjørnemyra | 2012-10-13 12:29 | |
![]() | Ja, har opplevd det samme selv, og det er ikke noe hyggelig :( Jeg har tatt kopi av chatten, og sendt mld til en av spillevertene. Men, jeg tror dessverre det er vanskelig å "bli kvitt" ufine medspillere, tror de finner seg nytt nick og fortsetter å spille...... Vi får bare prøve å fortsette å være hyggelige og vise respekt, vi som kan :) | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-10-13 14:20 | |
![]() | Har opplevd det jeg også, prøver bare å overse det, spille ferdig og merke meg navnet på brukeren slik at jeg ikke spiller med vedkommende igjen... Blir de oversett, kan det vel ikke være så gøy for de å fortsette?:) | |
| MyRuin | 2012-10-13 14:50 | |
![]() | av mine 7772 kamper har jeg aldri opplevd noe sånt jeg.. | |
| Mocie | 2012-10-13 15:20 | |
![]() | Det er bare noen som har ett veldig trasig liv og enten prøver å provosere folk til å gi opp eller syns det er veldig morsomt. Sånt biter dessverre ikke på meg, så denne brukeren med ti tusen kontoer må gjerne sitte der å kalle meg både hore og ludder, dum og looser (merk: med to o'er, siden loser faktisk skrives loser. Jeg bare overser det og spiller videre. Verre er det at vedkommende enten er dritgod å spille ordspill eller mest sannsynlig bruker noe jukseprogram :P | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2012-10-13 18:50 | |
![]() | westbas , du har sikkert spilt med en ordfører ,de kan ofte være slibrige på chatten | |
| Pus Svingen | 2012-10-13 21:13 | |
![]() | Og der fikk peren bingo ! og 50 poeng ekstra for den kommentaren :) | |
| Tobea - Ikke medlem lenger | 2012-10-14 00:21 | |
![]() | Peren: *liker* | |
| gåsa | 2012-10-30 21:12 | |
![]() | Jeg har også fått ufine ting på chat. Ekle folk :( Heldigvis er det ikke ofte. Burde vært så det kunne rapporteres og bli utestengt ! | |
| Fidelma | 2012-10-30 21:21 | |
![]() | Send kopi av chat til en av spillvertene dersom dere opplever slikt. Vi prøver etter beste evne å holde problembrukere i nakken - og utestenger hvis det vurderes nødvendig. Her er en oversikt over spillvertene: Alfa93 Ave Fidelma Gompedyret Liddell NOWI Twiver | |
| ei_heks | 2012-10-30 21:23 | |
![]() | Det har jeg heldigvis sluppet å oppleve, men en rapporteringsknapp hadde sikkert vært både ønskelig og mulig å få til. | |
| harry | 2012-10-30 21:34 | |
![]() | Utrolig hva enkelte gidder å drive med. Har opplevd en som klagde og brukte stygge ord hele kampen fordi jeg var så treg. Enda det var han som hadde starta spillet, og dermed valgt tidsbruk ... Jeg svarte overhodet ikke etter at jeg skjønte hva han drev med, men det hjalp minimalt. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-30 22:11 | |
![]() | Blir så himla imponert når motspiller legger VÅRYR, BESKESTE, TODELING bla. under panikkspill. | |
| jormo | 2012-10-30 23:25 | |
![]() | jøss.... | |