Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 763

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Pus Svingen2012-10-15 20:10
Antall innlegg: 27

Hva skjer ?
God plass i spillrommene i motsetning til tidligere hvor det var et pes å komme seg inn ....

Og mange "gamle" spillere (inkl. meg selv) som har tapt grusomt mye ranking, mens de nye fyker opp som raketter.

Skyldes dette den nye ordlista ? Eller brikkemajoren som er enda vanskeligere i humøret enn tidligere ?

Er vi i ferd med å gi opp dette spilllet ?

ubestemt2012-10-15 20:28
Antall innlegg: 195

Vil tro det skyldes mobilapplikasjoner. Personlig orker jeg ikke tanken på pc-spill og spillrom, men det er mulig andre app.spillere finner tidsaspektet motiverende og har begynt å spille der også?

Pus Svingen2012-10-15 20:57

Jaja jeg har mobil fra steinalderen og kan ikke spille der, men lurer jo på om det ikke er grusomt kjedelig å måtte vente inntil 48 timer på at motstander skal legge ut et par brikker ?

Kurompa2012-10-15 21:16
Antall innlegg: 25

Jeg syns det er mer koselig å spille her :-)
Da tar man et og et spill av gangen og slipper å vente opp til flere timer med å legge neste spill !! :-)

Kurompa2012-10-15 21:16
Antall innlegg: 25

Jeg syns det er mer koselig å spille her :-)
Da tar man et og et spill av gangen og slipper å vente opp til flere timer med å legge neste spill !! :-)

ubestemt2012-10-15 21:18
Antall innlegg: 195

Nja, man kan spille mot inntil 30 samtidig, då man kan glatt overse at noen spiller med sirup på fingrene og laaang tenketid.

Pus Svingen2012-10-15 21:33

30 spill på en gang ? Jøss da går det unna tenker jeg, får vel vurdere å bytte mobil en vakker dag, kanskje Nissen kunne tenke seg å gi meg en ? Eller så kan jeg kanskje kjøpe en for den rankingen jeg har vunnet her inne ?
;-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?