Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 763 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Pus Svingen | 2012-10-15 20:10 | |
![]() | Hva skjer ? God plass i spillrommene i motsetning til tidligere hvor det var et pes å komme seg inn .... Og mange "gamle" spillere (inkl. meg selv) som har tapt grusomt mye ranking, mens de nye fyker opp som raketter. Skyldes dette den nye ordlista ? Eller brikkemajoren som er enda vanskeligere i humøret enn tidligere ? Er vi i ferd med å gi opp dette spilllet ? | |
| ubestemt | 2012-10-15 20:28 | |
![]() | Vil tro det skyldes mobilapplikasjoner. Personlig orker jeg ikke tanken på pc-spill og spillrom, men det er mulig andre app.spillere finner tidsaspektet motiverende og har begynt å spille der også? | |
| Pus Svingen | 2012-10-15 20:57 | |
![]() | Jaja jeg har mobil fra steinalderen og kan ikke spille der, men lurer jo på om det ikke er grusomt kjedelig å måtte vente inntil 48 timer på at motstander skal legge ut et par brikker ? | |
| Kurompa | 2012-10-15 21:16 | |
![]() | Jeg syns det er mer koselig å spille her :-) Da tar man et og et spill av gangen og slipper å vente opp til flere timer med å legge neste spill !! :-) | |
| Kurompa | 2012-10-15 21:16 | |
![]() | Jeg syns det er mer koselig å spille her :-) Da tar man et og et spill av gangen og slipper å vente opp til flere timer med å legge neste spill !! :-) | |
| ubestemt | 2012-10-15 21:18 | |
![]() | Nja, man kan spille mot inntil 30 samtidig, då man kan glatt overse at noen spiller med sirup på fingrene og laaang tenketid. | |
| Pus Svingen | 2012-10-15 21:33 | |
![]() | 30 spill på en gang ? Jøss da går det unna tenker jeg, får vel vurdere å bytte mobil en vakker dag, kanskje Nissen kunne tenke seg å gi meg en ? Eller så kan jeg kanskje kjøpe en for den rankingen jeg har vunnet her inne ? ;-) | |