Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Dorthe b | 2012-10-22 18:41 | |
![]() | Hjertesukk Her kommer ett lite hjertesukk til....når jeg starter ett spill så er det fordi jeg nå har tid og lyst. Selvsagt kan ting skje : tlf ringer , besøk o.l slik at jeg må stoppe spillet og heller ta det opp igjen senere. MEN det er ikke så ofte. Men det skjer ofte at motspilleren stopper å spille etter noen FÅ trekk. Ofte ! Det er faktisk unntakene hvor jeg får spille hele spillet ferdig på en dag /kveld. Hvordan er erfaringene deres ? Takker for svar :) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2012-10-22 19:12 | |
![]() | Dette skjer svært sjelden på ordspill.no at motspilleren stopper bare etter noen få trekk. | |
| StigLg | 2012-10-22 19:33 | |
![]() | Den vanligste årsaken er vel at spilleren blir frakoblet. Det skjedde meg i dag og gikk 100 i minus, grrr. | |
| Cygnus | 2012-10-22 19:45 | |
![]() | Du mener vel ordspill på iphone (app-spill)? Her inne kan en jo ikke sitte hele kvelden, siden spillet går videre evt etter en kort pause. | |
| Boubou | 2012-10-22 19:55 | |
![]() | Jeg synes det er veldig opp og ned. Noen spiller raskt, noen spiller saaaakte. Jeg opplever dessverre av og til at jeg starter et spill, må vente og når jeg faktisk får en motspiller, er jeg i gang med noe annet.... Hadde vært fint med litt valgmuligheter her også. Utrolig kjipt med dem son legge to ord i døgnet. Synes jeg. Sikkert noen som synes det er ideelt. | |
| higard | 2012-10-23 00:17 | |
![]() | syns også at mange forlater spillet.Og ofte hvis man får mange poeng på første ord. Og hvis man slår noen som er høyere ranket, så gidder de ikke å takke for spillet engang. uhøfflig synes jeg :-( | |
| Krepsefrua | 2012-10-23 13:25 | |
![]() | Har ikke opplevd at mange trekker seg underveis.. Den takkingen har jeg gitt opp å vente på, jeg sier det selv uansett og ferdig med det:) | |
| TKS22 - Ikke medlem lenger | 2012-10-23 17:12 | |
![]() | Hei;) Lurer fælt på hvordan poenggivingen foregår. Er d noen som vet hvor informasjon om d kan hentes?? Takker for tilbakemelding=) (jeg tenker da på "vanlig" ordspill som - så vidt jeg vet - ikke har annen tidsbegrensning enn at en må legge innen 48 timer) | |
| gompedyret | 2012-10-23 18:03 | |
![]() | Higard: jeg tror ikke det er fordi de er høyere ranket enn deg at de ikke takker for spillet. Noen bare velger å ikke gjøre det, og det beste er nok å la være å irritere seg over det. TKS22: Når du spør om poenggivningen tenker jeg umiddelbart på bokstaver og bonusfelter, men jeg går ut fra at du egentlig snakker om rating? Uansett finner du utførlige svar via toppmenyene på Ordspill.no, spesifikt "Vanlige spørsmål" og "Spilleregler". Ratingen regnes nemlig ut på akkurat samme måten både på appen og på web-spillet. | |
| Ettigrib | 2012-10-23 18:58 | |
![]() | Eyey, la oss stoppe opp et halvt sekund her nå. Hva er det jeg leser? "jeg tenker da på "vanlig" ordspill som - så vidt jeg vet - ikke har annen tidsbegrensning enn at en må legge innen 48 timer" Gulp! Etter all fornuft må det da være nettversjonen som er "vanlig" ordspill, om noe skal bli kalt for vanlig av app og nettversjon. Nettversjonen var her først! | |
| TKS22 - Ikke medlem lenger | 2012-10-23 19:38 | |
![]() | Til Gompedyret: Takk for hjelpa;) Og; jeg mente selvfølgelig rankingen og ikke bokstav- og rutepoengene. Er ganske ny i spillet... | |
| higard | 2012-10-24 10:58 | |
![]() | ok. takk :-) | |