Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 946

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
milkman2008-07-18 09:00
Antall innlegg: 4

Sjokkerende oppførsel
I forrige uke: Spillet var nesten slutt, da kom en tirade av skjellsord som ikke kan la seg referere her. Vedkommende var i harnisk over at jeg åpnet spillet spillet med CF (i manko av noe annet). Han/hun selv startet egentlig spillet, passet og byttet bokstaver. Spillet gikk greit hele veien og vi fikk benyttet hele brettet. Men at det kan bygge seg opp så mye aggresjon gjennom spillet på grunn av noe sånt hadde jeg aldri trodd gikk an. Jeg vant spillet og gikk mye opp i ranking, motspilleren gikk mye ned...
 
ubeakris2008-07-18 09:21
Antall innlegg: 24

Kjedelig når folk ikke kan oppføre seg. Har selv hatt en episode med en arrogant og ubehagelig motspiller. Jeg spiller ikke med ham flere ganger... Folk må da forstå at dette bare er et spill. Vi får bare prøve å være overbærende med slike folk og ikke la dem ødelegge gleden over å spille ordspill. Det er jo ytterst få som er sånn, heldigvis :)
 
Mooseman2008-07-18 09:41
Antall innlegg: 1596

Når man opplever slike kjedelige episoder, ta kopi av chatten og oversend den til en av spill/forumvertene
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-07-18 12:02
Antall innlegg: 640

Som supplement: Jeg ser ofte i chatten at folk som starter spillet med, "pd", "wc", "bh", "cf" etc unnskylder seg med at de ikke hadde vokaler.
Det er helt unødvendig. Ingen grunn til å unnskylde slik start, da det er helt legitimt - vokaler eller ikke.
Taktikk i dette spillet er minst like viktig som ordforåd. Hvordan en legger opp taktikken er opp til hver enkelt. Om en ikke liker en spillers måte å spille på, så kan en velge å ikke spille med vedkommende flere ganger. Derimot bør ingen kritiseres for måten å spille på, så lenge den er innenfor det som er tillatt.
 
Pivot - Ikke medlem lenger2008-07-18 12:51
Antall innlegg: 14

Ble kalt "tosk" for et par dager siden da jeg forsøke å forklare et ord. Sendte bare kopi av chatten til spillvert. Skal ihvertfall ikke spille med vedkommende mer.
Forslag hva med å kreve minst 3 eller 4 bokstaver i det første ordet som legges.? Hvis man ikke kan legge må man bytte/passe.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-18 12:58
Antall innlegg: 352

Selvsagt må en kunne legge ord med bare to bokstaver til å begynne med (eller én bokstav hvis det går).
 
laila772008-07-18 13:00
Antall innlegg: 14

nei.. hvorfor starte et spill med 3 eller 4 bokstaver.. synest det er helt greit å starte med 2...... hvorfor passe når man har mulighet til å legge kun 2 bokstaver??
 
bekel2008-07-18 13:07
Antall innlegg: 4

Litt takt og tone bør man vise. Det er jo tross alt et veldig morsomt spill.
Blei selv kalt for
Nissefaen av ei ung jente nordfra...da jeg mista trekket mitt.
 
GI Raffen2008-07-18 13:14
Antall innlegg: 29

uff, trodde ikke folk oppførte seg så stygt her inne.
Det er jo helt uhørt.

Spillere som vrenger ut av seg så mye dritt mot motstanderen sin, burde ikke fått lov til å være her inne.
Det er jo en del av spillereglene de har forpliktet seg til å overholde da de meldte seg inn.

Synes rett og slett det er trist. Det er jo bare et spill........
 
raffen2008-07-18 13:16
Antall innlegg: 9

Hvordan kopierer man chatten?
 
GI Raffen2008-07-18 13:47
Antall innlegg: 29

du høyreklikker på musa mens du står inne i chat-boksen. velg: merk alt, velg: kopier.
Gå deretteretter inn på profilen til en forumvert og lim hele innholdet inn i meldingsboksen.

 
Mooseman2008-07-18 13:47
Antall innlegg: 1596

Setter musepekeren inne i chatfeltet og holder den inne mens man markerer den teksten man vil kopiere.
Så slipper man museknappen og høyreklikker der man har markert og velger 'kopier' (eller CTRL+C hvis man foretrekker det når man skal kopiere)

 
Acela2008-07-18 16:07
Antall innlegg: 14

hvis du bruker CTRL+C, kan du bruke CTRL+V for å lime inn teksten, veldig lettvin måte å kopiere tekst..!
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-07-18 16:16
Antall innlegg: 1944

"Burde ikke få lov til å være her inne" er det skrevet over her.

De får ikke være her, de blir suspendert om de ikke gir seg etter tilsendt advarsel fra en spillvert.

Men vi spillverter vet ikke hvem som oppfører seg slik, om det ikke sendes kopier til oss.
 
candyk2008-07-18 16:59
Antall innlegg: 9

morsomt. går det an da? en må jo spille som man vil... blir noen sur for det, er det bare til å le av.
 
wenchela2008-07-18 18:05
Antall innlegg: 1

Jeg har faktisk, et par ganger, spurt motspilleren om vedkommede vil starte når det egentlig er jeg som skal starte og jeg har bare "håpløse" bokstaver. Begge vil jo gjerne ha en god start, så da er jo det en fin løsning.
 
Torill2008-07-18 18:21
Antall innlegg: 3658

Philologicus - det går ikke an å starte et ord med bare en bokstav, jeg prøvde å starte med 'å'. Det gikk ikke.
 
lizabiz2008-07-18 18:31
Antall innlegg: 21

En gang jeg spilte mot ei jente la jeg ut ordet "ræv" på brettet. Noen ganger blir det litt stygge ord man klarer legge ut. Da fikk jeg i chatten at " du er vel stygg som ei ræv". Svarte da med at jeg ikke ser noen hensikt med å være så stygg i ordbruken og ho ga seg jo. Men husker jo ikke akkurat det spillet som positivt liksom. Men nå vet jeg at jeg skal kopiere og sende til en vert....
 
MayLene - Ikke medlem lenger2008-07-18 19:01
Antall innlegg: 10

hm, å melde fra om stygg ordbruk ved å kopiere chatten var vell dumt opplegg da..

er dere klar over hvor LETT d er å "fake" en samtale da?
må jo være århundrets letteste metode å få kicka ut alt fra "fiender" til moderatorer man ikke liker...

takk for at dere gjør d så enkelt :D
 
affi2008-07-18 21:58
Antall innlegg: 10

Trist at noen kan oppføre seg slik. Er i grunnen ikke forbauset. Har levd en stund og opplevet litt av hvert, men det er heldigvis ikke mange. Fint om de får en advarsel for vi skal jo ha det hyggelig.
Takk for fint spill. Hvor finnes liste over spillverter?
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?