Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 760 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| skaptroll | 2012-10-29 20:48 | |
![]() | Poengfordelingsrot? Nå har jeg vunnet to spill, men oppnår minuspoeng!? Jeg skjønner ikke hvorfor, kan noen forsøke å forklare meg grunnen? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-29 20:51 | |
![]() | Det er en luring her inne som sitter og styrer med poengene, serverer kjipe bokstaver, lar tida renne ekstra fort bl.a. Det er brikkemajoren, en slu sak. - men han kødder ikke med spillvertene.....! | |
| Boubou | 2012-10-29 20:56 | |
![]() | Forklaringen er ganske enkelt at du må ha spilt med spillere som har lavere ranking enn deg. Da må du vinne med mye for å øke din ranking. På samme måte vil du hvis du spiller et godt spill men taper såvidt for en spiller med høyere ranking øke din egen ranking. Det er forklart med formel og det hele ettellerannet sted... | |
| skaptroll | 2012-10-29 21:04 | |
![]() | Aha :) Ikke noe vits å spille mot spillere med lavere sanking m.a.o... Takker for svarene! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-29 21:04 | |
![]() | bare hyggelig! og jeg er så hjertens enig; ingen grunn til å spille med de lavrankede :-) | |
| Torill | 2012-10-29 21:30 | |
![]() | Skaptroll, spill med alle og gjør ditt beste. Spiller du bedre enn forventet går du opp i ranking, spiller du dårligere enn forventet går du ned. Det gjelder uansett hvem du spiller mot. | |
| Valpen | 2012-10-29 22:12 | |
![]() | Skaptroll med null spilte kamper bør vel trå litt varsomt her inne. Hun vet tydeligvis ikke helt hva hun snakker om i en litt kjekk tittel på tråden sin. Kan jo hende at noen med høyere rank enn deg ikke nedlater seg til å spille med deg - har du tenkt den tanken? | |
| Kirsti | 2012-10-29 22:31 | |
![]() | Den som bør trå litt varsomt i denne tråden, Valpen, er deg. Skaptroll har i skrivende stund 64 spilte kamper på mobilen. Og hun har startet en tråd for å spørre om noe hun lurer på. Det er ingen grunn til å mistenkeliggjøre henne for det, særlig ikke når grunnlaget er ikke-eksisterende. Skjerp deg, din grinebiter. | |
| Katoy - Ikke medlem lenger | 2012-10-30 05:39 | |
![]() | Jeg har også lurt på det samme. Og gikk inn her for å finne svar. Opplever også å få minuspoeng etter å ha vunnet kamper og synes det er rart. Forstår at dette er om motspiller har lavere ranking - men om man ønsker å verve nye spillere (på jobben for eksempel) og samtidig invitere dem til kamp uten å gruse dem - så får jo dette negativ effekt på egen ranking... Liker ikke dette aspektet ve spillet kjenner jeg... | |
| Katoy - Ikke medlem lenger | 2012-10-30 05:53 | |
![]() | Et annet aspekt som irriterer meg enda mer :) er at nye spillere kan være gode - men ha lav ranking på grunn av nykommerstatusen. Eksempel: spiller nå mot min mann som nylig har konvertert fra wordfeud. Han er ganske god, men har veldig lav ranking fordi han startet med å tape et par kamper grunnet en misforståelse. Vi er nå i siste fase av et spill og spiller helt jevnt. Uansett hvem som vinner nå kommer jeg til å rase i poengranking! Det kjennes surt! | |
| mymlen | 2012-10-30 08:01 | |
![]() | Kan dere ikke bare "gi beng" i rank'en? Da blir hvert spill mye hyggeligere og man kan forsette å spille mot nybegynner-kolleger og racer-ektemenn... | |
| ave - Administrator | 2012-10-30 08:17 | |
![]() | Det er bare å spille i vei, etterhvert vil ranken stabilisere seg rundt det nivået man befinner seg på.....enkeltspill er enkeltspill, noen går opp og noen går ned. | |
| tias | 2012-10-30 09:58 | |
![]() | Ordningen med ranken på ordspill er helt super - mener nå jeg da. Ave har helt rett - alt stabiliserer seg etterhvert. | |
| Valpen | 2012-10-30 10:49 | |
![]() | Takk Kirsti - den alltid sprudlende solstrålen her inne | |
| Boubou | 2012-10-31 12:24 | |
![]() | Åh, Shut it valpe | |
| twiver | 2012-10-31 13:13 | |
![]() | Her er link til hvordan ranken beregnes : www.ordspill.no/rating/ | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.