Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ave - Administrator | 2012-12-02 03:02 | |
![]() | Adventskalender for ordspillere, 4. utgave Hva skjer? Allerede 2 desember og ingen kalender her på Ordspill, det må vi gjøre noe med! Dette foregår som en stafett hvor den som åpner dagens luke presenterer en sang, dikt, tv-snutt, hva man ønsker å dele fra sine julete oppfatninger. Når det er gjort, så utfordres den man ønsker til å gjøre det samme i neste dags luke. Erfaringsmessig er det lurt å sende en melding til vedkommende også, ikke bare invitere her i forum. Siden vi er litt på hæla her i dag, så tar jeg ansvar for det som skulle vært 1.desember luken med påfølgende invitasjon. Det skjer straks i neste luke. Lag en strålende førjulstid, alle sammen! | |
| ave - Administrator | 2012-12-02 03:07 | |
![]() | Her er luken 1. desember. Åpne den og kos dere. www.youtube.com/watc...zL mAPW39uE Utfordrer PEDERPEDER til å åpne luken for 2.desember. | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2012-12-02 16:29 | |
![]() | Jeg er litt frekk å tar 2.desembers luke og ikke minst 1.advent med denne luka her www.youtube.com/watc...Tb puQzMnxA kankje Pederpeder kan finne noe til 3.desember da. | |
| ave - Administrator | 2012-12-02 21:03 | |
![]() | Makan til frekkhet, altså, men det får gå for denne ene gangen ;) Fordi det ikke skal være mulig å kuppe lukeåpninga som det skjedde her, så informeres herved om at dersom dette skjer, så slettes innlegget, enkelt og greit. Imidlertid har jeg tenkt som så, at dersom lukeåpner ikke har åpnet luka si innen kl.22 den aktuelle dagen, så er det først til mølla for alle. Men, det er kun den som har vært først som blir stående med åpning og neste-dags-invitasjon; de andre vil bli slettet. Så rognkjeksen, nå må du invitere PEDERPEDER via melding også, så får vi se hva morgendagen bringer :)) | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2012-12-03 00:18 | |
![]() | innvitasjon sendt til pederpeder for 3.desember | |
| ave - Administrator | 2012-12-03 23:08 | |
![]() | Ingen svar på invitasjonen, og ingen utfordrere?! | |
| Kirsti | 2012-12-04 01:59 | |
![]() | Dette er jo en skandale. Noen må ta ansvar. Jeg føler kallet. Det er 4. desember allerede, men dette er likevel innholdet i luken for 3. desember: Joni Mitchells nydelige juletristesse "River": www.youtube.com/watc...Vw o9IQMWM0 Gompedyret skal fylle luken 4. desember. | |
| gompedyret | 2012-12-04 21:00 | |
![]() | Dagens luke er en ekte metaluke. www.julekalendere.com/ Denne nettsiden har nemlig årets julekalendre som tema, med oversikt over hvilke kalendre som går på tv, anmeldelser av alendre og ikke minst en svært oversikt over alle premiekonkurransene som diverse websjapper og lignende holder. Har du litt tid til overs og har sansen for effektivitet kan du fort skaffe deg noen fine premier ved å sette av noen minutter hver dag. Hvem skal fylle luke nummer fem? Hmmmm. | |
| gompedyret | 2012-12-04 21:06 | |
![]() | ....Fidelma blir den heldige utvalgte! | |
| Fidelma | 2012-12-04 21:32 | |
![]() | Hurra! Jeg skal prøve å finne på noe lurt :-) | |
| Cygnus | 2012-12-04 21:49 | |
![]() | Jeg bare MÅ si det, gompedyret, den luen din er altså SÅ-Å-Å søt! Jeg blir helt julematt! | |
| Fidelma | 2012-12-05 16:25 | |
![]() | Jeg har fått æren av å åpne luke 5 i årets adventskalender. Der finner vi to fjonge julesanger av to fjonge herremenn. Første mann ut er Rolf Harris med hans "Six white boomers": www.youtube.com/watc...os GBYU5vIE Den andre er min favorittjulesang gjennom tidene - en sang som stadig er like aktuell som da den ble først utgitt av Paddy Roberts i 1962 "Merry Christmas you suckers": www.youtube.com/watc...ZW Qcl1C-c8 Hvem som overtar stafettpinnen i morgen kommer jeg tilbake til i løpet av kvelden :-) | |
| Fidelma | 2012-12-05 20:20 | |
![]() | Den neste som får æren av å åpne ei luke i Ordspills adventskalender er vår alles NOWI! Hurra! | |
| NOWI | 2012-12-06 15:56 | |
![]() | 6. desember! I dag skal jeg dele ikke mindre enn to hyperkoblinger med dere. Den første inneholder 15 tips til å komme i julestemning. www.dinjul.no/15tips...mn ing.html Den andre er fra en av yndlingsseriene mine, The Big Bang Theory. Noen av kommentarene og momentene kommer litt ut av sammenheng ettersom denne videoen bare er et lite avsnitt fra episoden, men gøy likevel. www.youtube.com/watc...lh HTdDqoBc Neste luke blir fylt av Sinabelle! | |
| nabojenta - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 20:54 | |
![]() | OK så nå har vi julekalender av spillverter for spillverter, kjempeintressant for oss andre gitt ... og hvis noen spillere forsøker å få i gang en diskusjon i en ny tråd om et eller annet emne så blir den stengt. Hurra for det frie ord ! Og for verdens kjedeligste forum ! | |
| Fidelma | 2012-12-06 21:09 | |
![]() | Svært så surmaga da, nabojenta. Det kler både deg og denne tråden dårlig. Noe av poenget med å gi stafettpinnen videre er å sørge for at vedkommende mottar den. Jeg spurte faktisk flere vanlige spillere før jeg spurte en spillvert, men ingen av de svarte på forespørselen. Hadde jeg visst at du hadde så lyst til å bidra skulle jeg jammen ha spurt deg. Dessuten, så spillverter det er igjen nå, vil det nok bli færre spillverter som får bidra i denne tråden framover. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-06 21:53 | |
![]() | ja, hurra for det frie ord, kjære spillverter ;-) kanskje en ide å forandre overskriften: adventskalender for spillverter? | |
| Niillas | 2012-12-07 00:52 | |
![]() | Svært så utprega mangel på sjølvironi da Fidelma -om det kler deg og denne tråden dårleg, skal vera usagt. | |
| gompedyret | 2012-12-07 02:12 | |
![]() | Nowi: Antageligvis mitt yndlingsøyeblikk fra serien. Sammen med "Og gravity, thou art a heartless bitch", muligens. Synd at de som ikke kjenner hovedpersonene risikerer å ikke få så mye ut av klippet. Nabojenta: for et sammentreff, Nabojenta. :) Akkurat mens jeg tenkte at det dette forumet virkelig trenger er flere sure oppstøt, så kommer du og berger dagen. You go, girl! | |
| Lillemis | 2012-12-07 07:28 | |
![]() | Ikke vær så slemme med hverandre, da... Jeg mister jo helt julestemningen... :-/ Synes dette var en god tråd jeg! Sjøl koser jeg meg med Pakten, den danske serien som gikk for et par år siden, og som nå går i reprise på NRK Super kl. 19.01, eller på nett - når man vil. Godt laga, og helt klart den beste i år! :-) | |