Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 780 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bello99 | 2012-12-04 10:17 | |
![]() | Utskjelling I dag opplevde eg noko eg trudde eg ikkje ville oppleve i Ordspill. Spelte med ei "dame" som i utgangspunktet hadde ca 400 poeng meir enn meg. Då eg tok leiinga begynte ho med utidige kommentarer før ho til slutt ga opp og sendte meldinga "dra til helvete". Er det slik ein skal oppføre seg i Ordspill når det ikkje går slik ein vonar? | |
| Cygnus | 2012-12-04 10:21 | |
![]() | Nei det er nok ikke slik en skal oppføre seg i Ordspill, og de aller aller fleste er blide og skikkelige ordspillere! Men dessverre er det noen som stadig forsøker seg. | |
| berrum | 2012-12-04 14:55 | |
![]() | Meld i fra til spillevertene. Folk som oppfører seg så elendig bør kastes ut. | |
| lakota | 2012-12-04 16:18 | |
![]() | Noe ubehagelige gjengangere. Sørg for å huske dem så du ikke uforvarende dumper inn i et spill med dem igjen..... | |
| Valpen | 2012-12-04 17:11 | |
![]() | Bello du gjorde vel ikke som fruentimmeret foreslo? ... dro til Helvetia | |
| baremeg60 | 2012-12-04 17:20 | |
![]() | Fra Wikipedia: "Helvete er et gjel ved sørenden av Espedalsvatnet i Gausdal kommune. Her finner man Norges største samling av store jettegryter. De største er opptil 50 meter dype og 20–30 meter brede. Navnet Helvete kommer av at gjelet var vanskelig å passere med hest og slede på den tiden det var gruvedrift i Espedalen." Må legge til for egen regning at Paradis er i Bergen. Forøvrig er det utrolig at det finnes så dårlige tapere, og det endatil når det bare gjelder et spill! Synd det ikke finnes effektive måter å utestenge dem for godt på (hvis jeg har forstått det rett er det mulig å registrere seg på nytt med ny e-post). Trøsten må være at de aller fleste her er koselige mennesker! | |
| alone | 2012-12-05 16:38 | |
![]() | Dårlig taper!!!Kalles slike individer... | |
| AnnikenN | 2012-12-21 20:36 | |
![]() | HEL HVETE | |
| Spelar glede | 2013-01-08 14:29 | |
![]() | Noen folk vet ikke hvordan de skal oppføre seg uansett hvor de er, jeg hadde en fyr som fikk bingoen på ordet "dildoen", greit tenkte jeg, jeg skriver selv ganske perverse ord her inne. Jeg gratulerte fyren med bingoen og fikk som svar- " beklager ordet".. høres uskyldig nok ut men så kom " det er vel noe du er vant til?" Ikke fullt så uskyldig! | |
| Krepsefrua | 2013-01-08 14:52 | |
![]() | Spelar glede , tror denne personen med viten og vilje legger dette ordet. for jeg har spilt mot ham to ganger og fikk begge gangene nøyaktig samme svar fra ham , etter han hadde lagt ordet " dildoen" Han pleier ha ord som har med sex å gjøre. Sikkert frustrert stakkars :) | |
| bettynt | 2013-01-08 16:17 | |
![]() | Jeg tenker at det er et utslag av rangeringen her. Folk er så redde for å tape at de fleste spillene blir kjedelige.. Noen forsøker å tvinge motspilleren til å spille frem bonusfeltene ved stadig vekk å bytte en brikke eller to. Jeg har spilt Ferdig va 30 brett, og har 8--9 i gang nå. De legger jeg ferdig, og så gidder jeg ikke mer. Det blir så passivt at spollegleden forsvinner. | |
| clyde | 2013-01-08 18:27 | |
![]() | Hvordan kan en ha mang spill i gang samtidig? Tror ikke det går an her på ordspill. Regner med at det er på mobilen, der er det mange som ikke gidder å fullføre spill. Jeg har bare spilt med greie, hyggelige folk her inne. | |
| LilleLaila | 2013-01-08 20:32 | |
![]() | Jeg har nok vært utsatt for den samme dama, begynte å sjikanere meg på det groveste idet jeg tok ledelsen. Jeg tolket det som lav intelligens hos en dårlig taper, men ikke veldig trivelig. Fint dette hører til sjeldenhetene her inne! Veldig gøy som regel. | |
| sikka | 2013-01-08 21:07 | |
![]() | Jeg meldte fra tilspillvert da det var en som kom med svært ubehagelige komentarer. Vedkommende hadde fått flere klager og ble utestengt. Husk navnet og meld fra hvis du opplever ufin oppførsel. Ingen er tjent med å møte ubehagelige folk her i ordspill. | |
| jora | 2013-01-08 21:35 | |
![]() | Hmm. Lurer på hvor mange poeng helvete kan gi? | |
| eldkvede | 2013-01-08 22:32 | |
![]() | Avbryt spillet. De aller fleste andre er hyggelige. Har hatt mange spennende omkamper mot både de jeg har tapt mot og vunnet for. Når det blir tett kamp er det mest moro :-) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-08 22:33 | |
![]() | avbryte spillet? Er vel ingen lur ide, og kanskje nettopp det vedkommende vil? | |
| LilleLaila | 2013-01-08 23:43 | |
![]() | ENig med Wstine, gidder ikke å avbryte, for da taper jeg jo masse, og ja, jeg tror det er det disse plageåndene prøver på! | |
| Cygnus | 2013-01-09 05:08 | |
![]() | LilleLaila - og andre - ikke avbryt spillet, ignorer det som blir skreve ( ikke svar!) og spill ferdig - ta kopi av chatten og send til en spillvert. | |
| skadefro | 2013-01-09 19:27 | |
![]() | ikke avbryt spillet, grus(i spill poeng altså) heller utskjelleren godt, så de har noe å huske deg for :) | |