Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Boubou | 2012-12-04 16:49 | |
![]() | God Jul Siden julekalenderne her inne er helt ute av det i år (skandale skandale), foreslår jeg - ikke som et alternativ, men et tillegg - jeg håper at det går seg til! - en God Jul kalender. Prinsippet er at den som blir ønsket God Jul må ønske en annen ordspiller God Jul. Gjerne spillere man ikke kjenner så verdig godt, det er bare moro. I tillegg kan vi da få flere deltagere enn en per dag. Gi gjerne kalendergaver, komplimenter eller en virtuell klem også. (Hvis tråden blir vekk fra forsiden altfor lenge er det lov å gripe inn og ønske videre). | |
| Boubou | 2012-12-04 16:54 | |
![]() | Og jeg vil begynne med å ønske God Jul tiiil..... Cygnus! Gratulerer med fint bilde som ikke er helt nytt lenger. Håper du har en deilig førjulstid, ikke fryser deg fordervet og får spilt sånn passe mye ordspill. | |
| skadefro | 2012-12-09 19:28 | |
![]() | Da får jeg vel jeg ønske deg God Jul til deg da, Boubou. et koselig fjes jeg ofte ser i froum med hjelpende og oppmuntrende komentarer :) | |
| picassa | 2012-12-10 00:54 | |
![]() | Jeg vil ønske en god jul til Oldefar.jeg slenger på:Godt nyttår,håper vi gtreffes tiil kamper over ordspillbrettet neste aar også. | |
| picassa | 2012-12-10 02:05 | |
![]() | God Jul til Bareo.Jeg har aldri spilt med deg,men jeg har så sansen for dine korte,humoristiske innlegg.Du er rå!!! | |
| Cygnus | 2012-12-10 08:49 | |
![]() | God jul til deg, Boubou, og til Picassa og Oldefar! Måtte det bli fullta av bjelleklang og gløgg og sånt hos dere alle! ; ) | |
| Krepsefrua | 2012-12-10 09:05 | |
![]() | Da vil jeg ønske God Jul til Njardar som jeg har spilt med mange ganger og som er blitt fantastisk flink til å skrive og snakke norsk :) Goooooo Juuuuuuuul, hohoho!! | |
| Boubou | 2012-12-11 00:19 | |
![]() | Og jeg vil ønske Kvilepool god kanin! Og god Jul. | |
| Oldefar | 2012-12-11 00:43 | |
![]() | Koselig å få hilsen, og koselig å gi tilbake! Kos deg , Picassa!og alle andre som jeg møter her inne , og har et artig spill og en liten chat med. | |
| picassa | 2012-12-11 00:56 | |
![]() | Det var GOD JUL til Bearo jeg mente.Skriveleif. Du får meg alltid til å humre.Har sansen for din humor.Ståpåbra!!! | |
| Krepsefrua | 2012-12-11 11:42 | |
![]() | God jul til oldefar, som jeg har spilt mot og boubou , en gang hvertfall, picassa har jeg ikke hatt gleden ennå , også til cygnus da ..Hohoho og GOOOO JUUUUL! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2012-12-11 11:50 | |
![]() | og så kan jeg få ønske riktig god jul til miamaria ! | |
| Boubou | 2012-12-12 11:34 | |
![]() | Og god jul til deg og røverdatter, og så vil jeg ønske GOD jul til trollet wstine | |
| Winston | 2012-12-12 15:14 | |
![]() | Det største juleønsket jeg kan få er å få gjennomslag hos mine venner for et utrolig fornøyelig spill, gøy og gratis. Kommer til på holde offensiven, folk må prøve og se hver bra det er (på en god dag) | |
| Krepsefrua | 2012-12-12 15:20 | |
![]() | Hehe Boubou,,kanskje jeg finner på å røve deg , tøysekoppen...God jul til alle sammen her på Ordspill, ingen nevnt, ingen glemt :) | |
| Cecilia79 | 2012-12-12 15:48 | |
![]() | God jul alle sammen :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-12 16:25 | |
![]() | Jo takk bouie! Og lige så. Troll og troll fru blom bou. Iblant er jeg både hyggelig og imøtekommende - til dere som måtte tro noe annet....! Kan noen være så vennlige å bekrefte det??? Akebrett! Hører du meg? Jeg sender en god jul til Akebrett. Ja, det gjør jeg jammen meg. Og jeg forventer at du leverer når du skal representere kjære Haugeby på quizdan. God jul, kjære! God jul! | |
| skadefro | 2012-12-17 18:05 | |
![]() | jeg vil ønske god jul til kattepote som neppe vil se dette, men GOD JUL likevell :D | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-17 18:29 | |
![]() | Siden Akebrett ikke redder stakkars wstine her, så trår jeg til. Jeg bekrefter herved at wstine har blitt oppfattet som både hyggelig og imøtekommende ved opptil flere tilfeller. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-17 18:42 | |
![]() | hehehe, en venn i nøden, Erik75 ;-) Selvsagt er jeg både hyggelig og imøtekommende. Og ganske god på quiz, men ikke så god som akebrett - luringen. Og det er jo nettopp i quizsammenheng jeg råker borti akebrett i levende live, selv om han ikke vil vedkjenne seg det. (Jeg kjenner faren din, ake......!) Vel, jeg har vært ute en vinternatt før, så jeg god-juler videre, ufortrødent, og sier GOD JUL kjære Erik75 (også en quizzer). | |