Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 761 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| rockeringen | 2012-12-12 15:45 | |
![]() | Tilfeldig spill Kom til å trykke på tilfeldig istedenfor standard. Hvordan regnes ratingpoeng ved tilfeldig spill. Med flaks kan man jo lett vinne/tape med flere hundre poeng | |
| Torill | 2012-12-12 16:16 | |
![]() | Det har du rett i, men ratingen er den samme. Antagelig derfor den svinger litt mer for de som spiller mye tilfeldig. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-12 16:21 | |
![]() | en gang trykket fullstendig feil og havnet på NORMAL-tid. Ai ai, det tok sin tid, så jeg valgte å tape med vilje - bare for å komme i mål, glemme fadesen og skjødesløsheten. Panikk - tilfeldig it is!! | |
| Hvalkuen | 2012-12-12 19:19 | |
![]() | Hvorfor er det så mange som sverger til panikk/tilfeldig egentlig? Er det virkelig så gøy når 4/5 spill avgjøres av flaks? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-12 19:26 | |
![]() | Flaks???? For å spille panikk - tilfeldig må du være kjapp, smidig, impulsiv, livsbejaende, beregnende, åpen og rimelig oppdatert på hvilke ord som er leggbare. Prøv selv! (ikke for pyser) | |
| rockeringen | 2012-12-12 19:32 | |
![]() | Burde ikke få ratingpoeng ved tilfeldig spill. Burde iallfall være et maksbeløp man kan vinne eller tape pr spill | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-12 19:37 | |
![]() | hvorfor det? | |
| herr_strert | 2012-12-12 21:29 | |
![]() | Jeg vil si at ca. 1/10 spill, kanskje enda færre, i tilfeldig/panikk avgjøres av ren flaks. Noe annet enn 4/5 som hvalkuen helt feilaktig foreslår. | |
| Anitapita | 2012-12-12 21:52 | |
![]() | Jeg syns panikk - tilfeldig er en glimrende kombinasjon. Ser jo at flaks/uflaks med tanke på plassering av de røde og gule mm i mange tilfeller har en avgjørende betydning for spillets gang, men det har jo også bokstavene man får utdelt. Og på sikt så vil da vel dette utjevne seg? Meeen - så bryr jeg meg fint lite om ranking da, spiller bare fordi det er kjempegøy! Ha en fin kveld! :)) | |