Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 930

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Fidelma2008-07-21 21:31
Antall innlegg: 3315

Brikker som ikke vil flyttes ut på brettet
Jeg tapte nettopp 53 poeng fordi jeg kun hadde 6 brikker å spille med! Det er andre gangen dette skjer, og det er fryktelig irriterende.

Jeg hadde en O som det var umulig å flytte ut på brettet. Jeg kunne bytte plass med de andre brikkene jeg hadde , men den ville ikke flyttes ut.

Går det an å annullere spillet når vi som spilte sammen hadde helt ulik forutsetning?
 
starey2008-07-21 22:55
Antall innlegg: 956

Da kan man jo si at alle med dårlig internettforbindelse skal få sine frakoblete spill annullert, fordi de har ulike forutsetninger..
 
Fidelma2008-07-21 23:11
Antall innlegg: 3315

Jeg synes det er forskjell på den enkeltes internettforbindelse og feil ved et spillebrett?

Hovedpoenget med mitt innlegg var uansett at jeg synes det er lite motiverende å spile når slikt skjer for andre gang, og at noe bør gjøres for å få bort feilen.
 
matias2008-07-22 00:51
Antall innlegg: 1152

Det er en forskjell, men det som er likt, er at det er umulig å annullere spill. Den eneste muligheten vi har til å annullere, er når et helt spillerom går ned, og alle kastes ut - men da skjer det automatisk.

Jeg har ikke hørt om andre med den feilen, men hvis du skal ha noen sjans til å løse problemet, er det fint om du sier hvilken kamp det er, og hvilket operativsystem/nettleser du bruker, men jeg kan ikke love noe.
 
Fidelma2008-07-22 09:07
Antall innlegg: 3315

Det skjedde mens jeg var pålogget på Krokodillen, spill 597969. Jeg bruker Windows Vista.

Forrige gang dette skjedde var i begynnelsen av juni, og da gav jeg beskjed til Monabeth som skulle ta det opp med spillutviklerne.
 
Glory2008-07-22 17:41
Antall innlegg: 386

Slikt er utvilsomt irriterende!

Nå vet ikke jeg hvordan du gjorde, Fidelma, men de gangene jeg har hatt dette problemet, har jeg måttet passe på å bytte plass på brikkene på linjen slik at brikken du vil ha ut - O - ligger først/helt til venstre, for så å trykke på plassen der jeg vil ha den. Da har den kommet, men noen ganger må jeg trykke både en og to ganger for å få brikkene ut likevel.

Lykke til!
 
Anna - Ikke medlem lenger2008-07-22 17:59
Antall innlegg: 17

Vet ikke om dette tipset fra Mooseman fra et tidligere innlegg kan hjelpe:

Tast:
CTRL+F5 samtidig, da oppdaterer du nettleseren.

Får jeg melding om at jeg har mistet kontakten, så er dette en kjapp måte å få kontakt igjen på.

I går mistet jeg kontakten uten at jeg fikk melding.....alt såg helt ok ut på skjermen. Derfor tenkte jeg ikke på rask oppdatering.

Till spillverter: Kan jeg bruke samme hurtigkommando også om jeg bare har mistanke om at det er kontaktbrudd?
 
Anna - Ikke medlem lenger2008-07-22 18:07
Antall innlegg: 17

Uten at det får følger for spillet?
(Glemte å skrive det på slutten).
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?