Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| slaraffen | 2013-01-08 17:43 | |
![]() | Musikknoter Noen som hvor man kan laste ned noter? Evt kjøpe? På nett? | |
| Ettigrib | 2013-01-08 19:50 | |
![]() | For gratis nedlasting av noter på nett: Det enkleste er å google. Jeg har funnet både det ene og andre av noter på den måten. En god start er å google instrument + navn på musikkstykket (og eventuelt slenge på gratis nedlasting/free download til slutt). For kjøp av noter har jeg stort sett brukt www.noteservice.no / www.notebutikken.no eller vært i musikkbutikk. Synes det er gøy å bla i notebøker før jeg kjøper dem :p Du kan sikkert finne andre nettbutikker som også selger noter. Google er din venn. | |
| slaraffen | 2013-01-08 20:23 | |
![]() | Åja, jeg har googlet i mange dager:) Er ute etter pianonoter til "I'll be home for christmas" med Boney M. Men det er mange merkelige plasser som dukker opp... Skal prøve som du sier... | |
| sikka | 2013-01-08 21:02 | |
![]() | Skriv free sheet music eller sheet music, i googlefeltet. Da kommer det opp mange muligheter. Lykke til. | |
| Lene T | 2013-01-09 16:36 | |
![]() | notebutikken.no/carp...st mas.html Tror Boney M og Carpenters har hver sin versjon, at det er samme låt. - Og det skulle jo ikke gjøre noe når det er notene og ikke innspillingen du er ute etter:) | |
| slaraffen | 2013-01-09 16:51 | |
![]() | Carpenters versjon er ikke samme, hører jeg, på youtube... | |
| slaraffen | 2013-01-09 16:52 | |
![]() | ikke samme melodi, mener jeg | |