Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| skadefro | 2013-01-09 20:12 | |
![]() | Nynorsk ordspill Hei, kan noen svare meg på dette: er det noen som kjenner til ordspill på nett som bruker nynorsk ordliste? om ikke, vet dere hvorfor? Takk på forhånd. | |
| Torill | 2013-01-09 20:31 | |
![]() | Vet ikke om noen på nett, søker du på ordet NYNORSK her i forumet, finner du flere tråder om dette. Aftenposten virker veldig uinteressert. På mobil eller nettbrett kan du spille Wordfeud på nynorsk. Det virker som om ordlista ikke er helt oppdatert. | |
| Alfa93 | 2013-01-09 20:34 | |
![]() | Grunnen til at det ikke er mulig å spille ordspill på nynorsk, er at Aftenposten ikke ønsker å prioritere dette, til tross for at vi har spurt mange ganger. | |
| Nixita | 2013-01-10 00:33 | |
![]() | Koster selvfølgelig mer, men er det noen som vil betale for det, så er det sikkert noen som vil lage det. Forretningside skadefro? | |
| Niillas | 2013-01-10 01:00 | |
![]() | Det kan jo tenkjast at nokon i Aftenposten vil vera meir interessert i denne tanken enn andre, kulturredaktøren og den politiske redaktøren t.d. - dei har begge nær tilknyting til nynorsk. Dei som driv med data og solikt, er det kanskje ikkje nokon vits io å snakke med, kva veit vel eg. | |
| skadefro | 2013-01-10 19:09 | |
![]() | Ok, takk for mange gode svar :) og kanskje det nixita? har desverre verken nettbrett eler wordfeud vennlig mobil, eller ikke desverre egentlig. elsker min ubrukelige vakre mobil. | |
| Audioman | 2013-01-11 16:02 | |
![]() | Ja bare den tar seg godt ut.... | |