Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 777 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Audioman | 2013-01-19 23:28 | |
![]() | INVASJON Har lagt merke til at kotymen her på ordspill begynner å vannes ut. Mange spiller hilser ikke, de grt'er ikke ved bingo og tfs'er ikke. Dette må nok skyldes at den nymotens ordspillappen trekker nye spiller inn på ordspill.no?? Eller hva tror dere??? | |
| Persilleblad | 2013-01-19 23:54 | |
![]() | Vær glad for de som gjør det, og ikke bruk energi på de som ikke gjør det. Vi er alle forskjellige ;) | |
| Valpen | 2013-01-19 23:58 | |
![]() | Hva i all verden er vitsen med hei, grt og tfs? Takk for at komtymen er i ferd med å vannes ut | |
| Torill | 2013-01-20 00:03 | |
![]() | Hei ;-) Dette temaet har vært oppe med jevne mellomrom i snart 6 år, lenge før appen kom. Tusen takk for oppmerksomheten <3 <3 <3 | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 00:05 | |
![]() | Det er ikke engang sikkert de leser i ordspillforumet!!!! Hvem i all verden er alle disse nyinnflyttede? Følger ikke vanlig skikk og bruk, ja, snakker simpelthen ikke samme språk. Aner ikke hvem brikkemajoren er. Han som styrer og regjerer. Hva med litt respekt for øvrigheten? Har en helt annen kultur, og drar med seg egne vaner og uvaner. Blir bare flere og flere, de yngler visst som bare det, og anbefaler spiller til både familie og kjente. Hvor mange er de egentlig? Finnes et register? Kan man merke de på en eller annen måte? Blir de mange nok så tar de vel over hele ordspillsamfunnet snart. Hvor er Siv Jensen når man trenger henne? | |
| Cygnus | 2013-01-20 00:07 | |
![]() | Wstine- praktfullt! | |
| ave - Administrator | 2013-01-20 00:13 | |
![]() | Håper Siv Jensen er på ferie, ellers hadde hun vel blitt mektig opprørt eller noe i den dur.... | |
| Cygnus | 2013-01-20 00:17 | |
![]() | Hun ville bli SJOKKERT og SKUFFET! | |
| Audioman | 2013-01-20 00:20 | |
![]() | Ja det tror jeg også ;-) | |
| ave - Administrator | 2013-01-20 00:27 | |
![]() | @torill, du glemte å si hade ;) @cygnus; takk, jeg lette og lette etter de riktige orden, men fant dem ikke. NÅ er de på plass igjen :)) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 00:31 | |
![]() | Synes det er direkte ufint å være kritisk til ordspillere bare fordi de ikke bruker tfs, grt eller liknende. | |
| Audioman | 2013-01-20 01:50 | |
![]() | Nei, USA det er overhodet ikke ufint. Når nye mennesker oppsøker et nytt (nett)sted synes jeg de skal adaptere den væremåten som er gjeldende på det aktuelle sted. Jeg synes det er ufint når dette ikke skjer, og da jeg i det siste har merket en tydelig utflyting av gjeldende kotyme syntes jeg jeg burde si fra med høy røst. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-01-20 01:58 | |
![]() | Audiomann, når du får noen 1000 flere ordspillmatcher på museklikkefingeren så tenker du nok anderledes............... | |
| mymlen | 2013-01-20 08:03 | |
![]() | Praktfull parallell wstine! :) Og selv synes jeg det er verre at en del "go'e gamle" spillere ser ut til å forsvinne ut til app'ene, enn at nye kommer til. Men greiere å ta et spill eller to på bussen ennå sitte slavebundet til PC'en - jeg ser jo den! | |
| Audioman | 2013-01-22 14:55 | |
![]() | Iom at jeg nå feirer jubilem med 100 innlegg må jeg nesten innrømme at denne tråden var litt ironisk ment...... Men for å komme til 100 innlegg og kunne smykke min profil med nok en medalje, måtte jeg finne på noe å skrive om.... Godt å se at ikke så mange var enige med meg...... | |
| Nixita | 2013-01-22 16:52 | |
![]() | Gratulerer! Tror neste medalje er 1000 så da blir det vel mye fra deg fremover da :) | |