Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 930

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tinka812008-07-24 17:19
Antall innlegg: 2

Italia
Noen som har vært i i nord italia, Riccione? Skal dit og lurer veldig på hvordan det er der, har aldri vært i italia før.. Tips, anbefalinger?
 
stimmelimm2008-07-24 23:51
Antall innlegg: 39

Italia er et fantastisk land!! Jeg har aldri vært i nord-Italia, men vært i landet to ganger. Sist i juni, 19 dagers rundreise i midt-Italia, med Rioma, Pisa, Firenze og en liten badeby i Toscana. Fantastisk! Generelt kan italienere VELDIG lite engelsk, men fantastisk mat, vin og kultur oppveier for det. Jeg har klart meg bra med reiseparlør, kroppsspråk og stort smil:-) Offentlig transport er pålitelig og presist, men sjekk billettkjøp og evt stempling, da dette er litt annerledes enn i Norge. Anbefaler gode sko og lette klær, VARMT er min erfaring. Ha en fantastisk tur!!!
 
Torill2008-07-25 00:56
Antall innlegg: 3658

Har vært mye i Italia, vil anbefale deg å prøve å få med deg litt annet enn badebyene. Reis litt inn i landet til en "ordentlig" by, Firenze er f.eks. nydelig. Ellers er jo Venezia spesielt, men ganske preget av turisme. God tur, kos deg!
 
Edro2008-07-25 09:13
Antall innlegg: 331

Italia er fint -- har vært flere steder, også i nordøst Lido de jesolo--flotte strender, men hvis du kan leie bil og komme deg litt unna "turistplastikken" så anbefales det--ikke allverden av avstand til Toscana med nydelig fjell-landsbyer og små innbydende kroer-- God tur!
 
tinka812008-07-25 13:52
Antall innlegg: 2

Takk for gode tips:) Har tenkt oss til firenze og kanskje venezia så vi får sett litt ordentlig italia! Er sikkert varmt der nå men jeg tror det er så vakkert der at man holder ut:)
 
stimmelimm2008-07-25 17:36
Antall innlegg: 39

Både venezia og Firenze er vakre byer, helt spesielt. Og for varmen har italienerne verdens beste "medisin": is i alle verdens farger og smaker:-)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?