Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående9 093

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
løeløe2008-07-24 20:35
Antall innlegg: 24

J.. irriterende å bli spurt om en er der hver gang en ikke legger et ord øyeblikkeli
Hvis man ikke får lov til å tenke før en legger et nytt ord, så er det noe galt med personen.
 
Rabiaz2008-07-24 20:36
Antall innlegg: 897

er det ikke bare hyggelig at noen spør etter deg da?
jeg pleier ofte å spørre "er du der" eller "går det bra" hvis tiden går ut og motspilleren ikke legger på ord osv...
 
emmy2008-07-24 21:12
Antall innlegg: 44

Dette kan bety at man er redd for å være frakoblet, og dermed må sende dette spørsmålet for å se om man er tilkoblet. Dette har jeg selv gjort. Er det noem annnen lur måte å vite om man er tilkoblet under spillet?
 
Belissa2008-07-24 21:21
Antall innlegg: 94

skriv "test" istedetfor ett spørsmål til motstanderen, da vel. Er du frakoplet får du ikke sendt i det hele tatt.
 
Misse2008-07-24 22:08
Antall innlegg: 23

lurer jeg paa om jeg er frakoplet saa trykker jeg paa "rens" og da ser jeg om spillet virker
 
Rabiaz2008-07-24 23:04
Antall innlegg: 897

Jeg tror emmy snakker om hvordan man finner ut om motspilleren er frakoblet eller ei. Jeg syns det er helt betimelig å stille det spørsmålet "er du der". Hvorfor kan man ikke tålerere noe så uskyldig som det??
 
candyk2008-07-24 23:24
Antall innlegg: 9

skjønner ikke hva som er galt med det, jeg heller. hvis jeg har lyst å spørre om det, så gjør jeg det. Det fins vel verre ting å irritere seg over????
 
katinka2008-07-24 23:43
Antall innlegg: 72

En verre ting å irritere seg over kan kanskje være å oppleve stressede spillere som "maser"? Eller, som en tidligere spiller gjorde, å stadig kommentere hvor lang tid det tok, hvor ille det var å spille med en, om vi var helt tomme i hodet, om det var fælt å bli slått av ham hver gang, osv. osv. Jeg har spilt med fire-fem som har opplevd akkurat det samme med denne spilleren. Til slutt tok vi kraftig igjen, og nå har vi ikke sett ham på lenge, heldigvis. Men dere som spør kan kanskje tenke litt over dette, at det kan virke både forstyrrende og sårende?
 
Cyberita2008-07-25 00:38
Antall innlegg: 7

Hvis man ikke takler at motspilleren bruker litt tid, så må man sørge for å bare spille lynraskt da... Frekt å kommentere at den man spiller med bruker lang tid!

Det har hendt at jeg også har tenkt tanken, men så kommer jeg på at jeg har gått inn på et spill som faktisk er ment å ikke være så raskt, og så kan jeg bare takke meg selv. :-) Uansett så har jeg aldri sagt noe til den jeg har spilt mot! Begriper ikke at noen føler behov for å være så ekle.
 
baltez - Ikke medlem lenger2008-07-25 03:25
Antall innlegg: 1398

det høres helt utrolig irriterende ut....vet nesten ikke hva jeg skulle gjort, hvis noen spurte meg om det.....herregud...
 
ordknapp2008-07-25 03:27
Antall innlegg: 89

Utrolig hvor mye rart folk kan irritere seg over...
...og irritere seg over at andre irriterer seg!

Greit nok at forumet er til blant annet for at folk skal få lufte ut sine frustrasjoner, men må man henge seg opp i bagateller...?
...når det finnes trær i nærheten... ;-)

...og hvorfor gidder også jeg bry meg... ;-P
 
Edro2008-07-25 09:06
Antall innlegg: 331

Når jeg er i et spill med lang tid så gjør jeg ofte noe annet ved siden av i stedet for å bli irritert--har jo selv valgt spillet-- så kanskje "multitasking" er noe for de utålmodige . jeg synes ogs det er helt ok å bli spurt om ting under veis
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?