Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Actros | 2011-12-19 22:30 | |
![]() | Velsigna du lys over land Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde; Sorgen forgik mig paa Ulrikkens Top. | |
Niillas | 2011-12-19 23:05 | |
![]() | Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde, og byde Mandskab mot Fienden op; følede Freden, blev glad i min Aand, og greb til min Cithar med legende Haand. Nytt sitat: Min onkel triller piller | |
Actros | 2011-12-20 03:20 | |
![]() | På byens apotek Han er så tynn og trist og blek Og triller hvite piller Nytt sitat Jeg er Kaptein Snutebil, jeg kjører diger lastebil. Jeg vi'kke ha no'n flattryna bulldog, nei vær så snill | |
Niillas | 2011-12-20 15:20 | |
![]() | Enten det er semi eller rutebil, skarre værra, mårre værra snutebil, d' ække tvil. Ein bißchen Frieden, ein bißchen Sonne | |
Actros | 2011-12-20 18:44 | |
![]() | Ein bißchen Frieden, ein bißchen Sonne Ein bisschen Frieden, ein bisschen Freude Ein bisschen Wärme, das wünsch ich mir Nytt Rien de rien... Il ne se passe jamais rien pour moi Nytt | |
Niillas | 2011-12-20 19:05 | |
![]() | Je me demande pourquoi ! Rien ! Rien ! Rien ! Il ne se passe jamais rien !... Rien de rien... Vilja de høyra kvedet mitt og vilja de ordi tru | |
Actros | 2011-12-21 21:45 | |
![]() | Om han Olav Trygvason skal songen her seg snu Æ vil ha ei gammel dame Når æ blir en gammel mann | |
Niillas | 2011-12-21 22:39 | |
![]() | Ei som vet fordi ho va med Da vi gjorde vin av vann Tre kongar kom frå Austerland, frå Austerland, gull, | |
DollyD | 2011-12-22 12:33 | |
![]() | gull, røykjels, myrra gav dei han. Halleluja! Halleluja! Julens gleder er tvende.... | |
Niillas | 2011-12-22 20:58 | |
![]() | først dens indtog, så dens ende Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar väl till påska. Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar väl till påska. Det var | |
Boubou | 2011-12-22 21:03 | |
![]() | ....icke sant, nei det var icke sant för däremellan kommer (nyttår?) finnes såååå mange versjoner... Cogito... | |
Niillas | 2011-12-22 21:26 | |
![]() | ergo sum (det er vel 'fasta' som kjem mellom jul og påske?) O Tannenbaum, o Tannenbaum, wie treu sind deine Blätter! Du grünst nicht nur zur Sommerzeit, Nein auch im | |
Actros | 2011-12-26 06:33 | |
![]() | Nein auch im Winter wenn es schneit. O Tannenbaum, O Tannenbaum, Wie grün sind deine Blätter! I sit reflecting I feel the end has begun | |
Niillas | 2011-12-27 21:46 | |
![]() | It seems my days now mirror the setting sun Nu ska jag berätta om min bror. Min bror, | |
Actros | 2011-12-29 02:08 | |
![]() | Min bror, Jonatan Lejonhjärta, honom vill jag berätta om. Nødskrik fra et levende lik i et portrom. | |
Niillas | 2011-12-29 12:58 | |
![]() | Et sted i byn kjøper en svært ung mann død i pulverform. Han har hatt bris på bris. No vil han ha en storm. Den blir enorm. Pappa har sagt: "Du skakkje tenke, du skakkje se. Du skakkje gråte, du skakkje le. Du har å gjøre det vi setter deg te.» Men hør: Alarmen går. Hør, Alarmen går. Pappa, Alarmen går. Han hakkje nøyet seg med farens drink og morens pilleglass. De har fått mange vink, og tolket alt som trass, men han fant sin plass. Mamma har sagt: "Du skakkje krangle, men vere snill. Når du e rik, gjør du ka du vil. Du får Mercedes, og utendørs grill.» Men hør: Alarmen går Hør, Alarmen går. Mamma, Alarmen går. Alle har sagt: "Finn deg en hest du kan satse på. Finn deg en prøve du kan bestå. Livet e moro, så sant du har råd.» Men hør: Alarmen går. Hør, Alarmen går. Noen: Alarmen går Tomt prat fra en stats byråkrat fyller skjermen Nytt sitat: JEG FYRER DEN MED PENGER MEN DEN FUNKER IKKE LENGER | |
Actros | 2011-12-29 18:37 | |
![]() | LENGTER TILBAKE TIL ET STED JEG ALDRI HAR VÆRT JEG SAVNER EN JEG IKKE VET HVEM ER LENGTER TILBAKE TIL ET STED JEG ALDRI HAR VÆRT Sometimes I need to remember just to breathe Sometimes I need you to stay away from me | |
Niillas | 2011-12-30 14:54 | |
![]() | Sometimes I'm in disbelief, I didn't know Somehow I need you to go Jag längtar till landet som icke är, ty allting som är | |
Actros | 2011-12-30 22:42 | |
![]() | är jag trött att begära. Månen berättar mig i silverne runor om landet som icke är. ... There’s a fire starting in my heart Reaching a fever pitch, it’s bringing me out the dark | |
Niillas | 2011-12-30 23:39 | |
![]() | Finally I can see you crystal clear Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare. Jeg havde en Farm i | |