Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Actros | 2012-01-15 13:59 | |
![]() | Jeg har krabbet hele livet, hvert steg har vært et slit, lever som en flue, spiser andres drit Hjemme sier muttern at jeg alltid har vært føkkt, at jeg har rota det til siden den dagen jeg ble født men nå ligger jeg på landeveien, kjører som et svin Ingen barte-bondetamp kan stoppe denne fyren, men nå har jeg fått nok, jeg kjører uten stopp, nå kommer jeg hjem til deg Doctor Doctor what is wrong with me This supermarket life is getting long What is the heart life of a colour TV | |
Darrang | 2012-01-15 17:30 | |
![]() | Trodde vitsen her var å fullføre et sitat, jeg ... | |
Darrang | 2012-01-15 17:43 | |
![]() | Denne ordleken bygger på kjente vers, ordtak eller setninger som de flest av oss kjenner til. | |
Actros | 2012-01-15 21:14 | |
![]() | Det er vel meningen å fortsette der andre slutter. Litt jobb må man regne med!! Doctor Doctor what is wrong with me This supermarket life is getting long What is the heart life of a colour TV | |
Darrang | 2012-01-15 21:35 | |
![]() | Ja men du gjentar jo det den forrige har skrevet, Actros så da blir det jo veldig langt ikke sant? ... what is the shelf life of a teenage queen. If you can keep your head when all about are losing theirs and blaming it on you ... | |
Actros | 2012-01-16 03:32 | |
![]() | Det holdt det!! If you can trust yourself when all men doubt you, But make allowance for their doubting too; If you can wait and not be tired by waiting, Or, being lied about, don't deal in lies, Or, being hated, don't give way to hating, And yet don't look too good, nor talk too wise; ny! When I find myself in times of trouble Mother Mary comes to me Speaking words of wisdom, let it be. | |
LilleLaila | 2012-01-16 21:09 | |
![]() | Bra, Actros!! And in my hour of darkness She is standing right in front of me Speaking words of wisdom, let it be. Som en gullring i et grisetryne er .... | |
Actros | 2012-01-16 22:08 | |
![]() | er ei fager kvinne utan vit. (Ordt 11,22) Salomons ordtak Nå lukker solen sitt øye, snart lukker jeg også mitt, | |
LilleLaila | 2012-01-16 22:58 | |
![]() | å Fader i det høye du lukker aldri ditt Den som finner sitt liv skal miste det .... | |
Actros | 2012-01-17 03:15 | |
![]() | og den som mister sitt liv for min skyld, skal finne det. Tre katter små så redde så de mjauet høyt i kor: «Nå har vi mistet vantene. Å mor! Å mor! Å mor!» | |
Actros | 2012-01-17 18:33 | |
![]() | «Har dere mistet vantene? Så slemme dere er! Nå blir det ingen grøt å få. Nei! Nei! Nei!» Det stod ein bukk ved ein brunn og spegla seg. "Store lange horn hev eg," sa han. "Og stort fagert skjegg - og ingen mann i verdi er eg redd!" sa han. | |
Darrang | 2012-01-17 18:36 | |
![]() | hmm hvordan finner man denne fabelen da ... | |
Actros | 2012-01-17 18:55 | |
![]() | Hint! Ivar Aasen | |
Darrang | 2012-01-17 19:32 | |
![]() | Aha, takk: "Meiner du det?" sa ulven og stod attanfor honom. "-- Ein mæler so mangt i drikken!" sa bukken og sprang. Så länge skutan kan gå, så länge hjärtat kan slå ... | |
Hepatica | 2012-01-17 20:13 | |
![]() | ... så lenge solen den glitrer på bølgene blå. (Det ble på norsk, men skitt au!) Hvor vanskelig er det egentlig lov å gjøre dette? Hmm.. skal vi se.... - Come on boys, come on girls, in this crazy, crazy world --- | |
Darrang | 2012-01-17 20:20 | |
![]() | Ja, det var vanskelig (må til google da) | |
Hepatica | 2012-01-17 20:23 | |
![]() | Hint: ESC | |
LilleLaila | 2012-01-17 23:08 | |
![]() | You're the diamonds, you're the pearls Når aldri du unner deg rast eller ro ... | |
Actros | 2012-01-18 02:43 | |
![]() | kan ingenting vokse og intet gro. Så det er derfor håret ikke vil gro!! :-) hvor er Pål som stod i gå og redda på streken hvor er Nils som drakk pils med sugerør og hadde teken | |
Niillas | 2012-01-18 12:25 | |
![]() | hvor er Jonny som sang money med hockeykølla som mikk hvor er Joker som spilte poker og alltid tok siste stikk hvor er Tobben som fikk jobben som sjokoladetrekk på Ringen hvor er Kaj som sjekka Maj og hoppa av i svingen når var det egentlig at båndene ble kutta hvor er det blitt av alle gutta Ja, dette er jo bare en liten barnesang, men | |