Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 930

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Yksi2009-05-09 16:28
Antall innlegg: 72

Ordspillhistorier
Noen der ute som har tenkt på at ordene som fremkommer av et ferdigspilt brett, kan danne grunnlaget for en fantasifull historie? Etter noen spill, tar jeg skjermdump av brettet, og så setter jeg fantasien i sving.

Denne historien er et resultat av en slik fantasidugnad. De ordene jeg hentet fra brettet er skrevet med STORE bokstaver. Vær så god!

KØEN var lang i det kriserammede landet. Mange KLANDRA hverandre for JUKSEN og sniking. Men AVA var smart. Hun så en PIL på en DØR, og fulgte den. Hun kom da til en annen dør med skiltet RIKS. Hun ble paff! Det som hun trodde var en telefonsentral, var noe ganske annet. Hele HOFF LOFFET omkring der inne, åt GRAS, var METTE, og tenkte bare på FONDS De var rike, og kjøpte verdipapirer kun til CA SUM. AH, som hun ville HATE disse menneskene. Hun BA til BILEN, som var KVIT av PUR Zalo, og kastet en håndfull BIER inn i rommet. Hun hadde imidlertid lagt merke til en TYR som hun ikke ønsket å SÅRE. Denne tråkket henne på TÅEN og hun satte i et hyl som hørtes ut som hundens GLAM. Folkene der inne ba henne rydde der, men hun svarte med myndig røst: «BON OG SAG selv!» Deretter ÅT hun av YR glede REDDIKEN som de GA henne. BASTA!
 
kasikalli2010-04-16 19:25
Antall innlegg: 446

Dette vil jeg og prøve. Bare tar bilde av spillet mitt og ser ordene der.
 
kasikalli2010-04-16 19:48
Antall innlegg: 446

DET var en gang en DUM DAME som prøvde å Rane en bank.
Men der var det en MUR som hun ikke kom igjennom. Hun begynte å BE.
Etter en time hadde hun TAPT, så hun måtte VIKE seg fra poletiet.
Når hun hadde rømt, begynte huden hennes å TØRKE. Hun måtte DRA på apoteket å stjele hudkrem. Siden det var CDer på salg rett ved, stjal hun dem også. Hun stal også en IS, MAST og kompass. Masten satt hun i HAGEN. Plutselig slo klokken NI, og vekkeklokken ringte. "Ak og VE for en drøm!", sa hun og begynte å ØVE piano.
 
kasikalli2010-04-16 19:49
Antall innlegg: 446

(Litt kjapp!)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?