Spillrom
Sjiraffen24
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede24
Mobilspill
Pågående8 691

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2011-08-27 19:30
Antall innlegg: 3661

Beklager at det ble bomtur på noen.
Leonardo åpner egentlig kl 16. Ut fra tidligere meldt interesse sa jeg til innehaveren at det kommer minst 8 mennesker, da sa han at det var greit å åpne for oss kl 12, selv om han syntes 8 var i minste laget. Klokka 1230 var det bare kommet 6 personer. Jeg synes det ikke var riktig å forlange av han at han skulle holde åpent for oss siden vi var å få. Hadde vi VISST at det kom til å komme så få fra Hedemarken på dagens turnering, hadde vi ikke lagt den til Hamar. Hadde vi VISST at noen kom til å komme utover dagen, hadde vi antagelig funnet oss et sted i nærheten og ventet på dere der.

piaf2011-08-28 17:18
Antall innlegg: 995

Gratulerer Akebrett med hans første IRL-turneringsseier og meg selv med den passende bingoen GUDSORD (turneringen foregikk i svært landlige omgivelser)!

Håper alle som har til hensikt å dukke opp neste gang det inviteres til IRL-turnering/treff gir beskjed om det, enten i forum eller på pm til en som skal dit, så vi ikke mister hverandre igjen.

Lille-fix2011-08-28 19:52
Antall innlegg: 264

Fikk dessverre ikke tid denne gangen. Håper det kommer flere muligheter

Porthos2011-08-28 22:01
Antall innlegg: 120

Håper de som avholder turnering/treff neste gang gir beskjed dersom det blir avlyst,skjer at folk av forskjellige grunner dukker opp uten å si fra på forhånd.

Torill2011-08-28 22:39

Denne gangen var det først og fremst en turnering vi skulle ha, Porthos. Som du vet fikk vi en henvendelse fra en som bor på Hedemarken som ønsket at scrabbleforbundet skulle avholde en turnering der. Vi svarte at om det skulle være noe poeng å sette i gang dette, måtte vi vite at det var minst fire personer fra Hedemarken som var interessert i å komme, i tillegg til at det også antagelig ville være av interesse for tilreisende. Denne gangen var det bare en av de fire som på forhånd hadde sagt de var interessert som kom innen turneringen skulle starte klokken 1230. I tillegg til disse fire var det også noen andre fra omegnen som hadde meldt sin interesse. Flere avdisse har gitt beskjed om at de desverre ikke kunne komme likevel.

Fra mitt synspunkt var det å forvente at det kom et sted mellom åtte og femten personer. Dersom det ikke hadde vært for de 5 som kom tilreisende, hadde turneringen blitt avlyst. I stedet for å avlyse, valgte vi å flytte den til et sted som var bedre egnet for en turnering med seks deltagere.

Dere fra Hedemarken som ikke ønsket å delta på turnering likevel, men bare hadde lysst til å treffes, kunne vil fint gjøre det uten at noen fra Scrabbleforbundet var tilstede? Dere kunne vel tatt et slag scrabble og en kaffe eller øl på Leonardo uten at noen fra NSF var tilstede? Og om dere ikke gjorde det denne lørdagen, kan dere vel bare gjøre det en annen gang?

Og om dere ønsker å delta på scrabbleturnering, kommer det nye sjanser. Men neppe på Hamar - denne høsten.

Porthos2011-08-29 14:11

Som jeg skriver tidligere i denne tråden Torill,så gir du inntrykk av at det bare er å komme til Leonardo`s selv om en ikke har tenkt å delta på turneringen. Du skriver til junisol at det bare er å komme etter kl 15 b.l.a.Når du skriver det gir du andre også inntrykk at det bare er å komme,selv om du ikke direkte skriver at det er treff det er snakk om.Å skrive en tråd om avlysning/relokalisering hadde vært nyttig for både folk som meldte sin interresse og for Tobea og meg.

Ja,vi fra hedmarken kunne i teorien ha avholdt treff selv,å avholde treff for hedmarksscrabblerne på samme sted som dere hadde turnering hadde i og for seg ikke vært så dumt. Men nå har ingen fra hedmark gitt beskjed om at det kom til å skje og sånn det falt ut hadde det bare vært meg og Tobea som hadde dukket opp på `spontantreffet pga noen ikke sa fra om avlyst turnering`.

Ja,kommer nok ganske sikkert til å bli treff på hedmarken ved en senere anledning og oslofolket er selvfølgelig velkommen. Skal innrømme at jeg burde sagt fra om at jeg tenkte å komme på leonardo`s i denne forumtråden.

Porthos2011-08-29 14:19

Og sier beklager til oslofolket, som tok turen til turneringen på Hamar.

utlending2011-08-29 14:20
Antall innlegg: 327

er ikke hovedproblemet her at d r saa faa i Hedemark som kan skirve og lese at scrabble egentlig IKKE er tingen.

Potetplukking, derimot, kan alle i fylket

Tobea - Ikke medlem lenger2011-08-29 14:39
Antall innlegg: 863

Jeg hadde faktisk ingen planer om å dukke opp i det hele tatt, men fant plutselig ut at je sku dra dit for å spise middag med de som eventuellt var igjen der på kvelden.

Skjønner godt Torills avgjørelse om at Leonardos skulle slippe å holde åpent for så få scrabblere.

Det kan når som helst arrangeres egne treff her, noe som er blitt gjort to ganger før med hell, så det er fritt fram for alle, både for potetplukkere på Hedmarken og ellers i landet :)

piaf2011-08-29 14:44
Antall innlegg: 995

Porthos: Du innrømmer at du burde sagt fra om at du tenkte å komme. Da kan jo vi innrømme at vi burde skrevet i forum og sagt at vi ikke var på Leonardo lenger. Vi snakket til og med om det i bilen på vei til Stange, men så kokte det bort i turneringsiver da vi kom frem.

Håper dere får til et treff igjen snart - med eller uten oslofolk og andre utlendinger. Det er så mange gode og glade spillere på hedemarken at det er synd og skam at dere ikke møtes oftere!

utlending2011-08-29 14:49
Antall innlegg: 327

naar jeg leser ordene "Hedemark" og "scrabbleturnering" faar jeg lyst til aa legge bingoen "OXYMORON".

Med hovedtrykket paa "MORON"

Torill2011-08-29 16:54

Løsningen er som så ofte ellers: kommunikasjon, kommunikasjon og kommunikasjon. (Apropos kommunikasjon: Har forresten alle fått med seg at det skal være NM i scrabble skal være i Oslo 24. - 25. september? Nærmere info kommer veldig snart.)

Porthos2011-08-29 19:34

Du prøver desperat å provosere skjønner jeg utlending,med poteter,lite sympatiske beskrivelser av folk på engelsk og i det hele tatt mølet som kjennetegner troll som deg. God bedring.

Bamsebraka2011-08-29 22:15
Antall innlegg: 65

Håper logistikken og humøret kom i orden :)

Hilsen en som tjente fett på togstansen ;) (måtte bare)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?