Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 591 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ø N | 2009-11-03 13:11 | |
![]() | PMS ; (:) > | |
Valpen | 2009-11-03 13:16 | |
![]() | ØN er du PreMenStruell? PMS? | |
Ninaxxx | 2009-11-03 13:26 | |
![]() | Valpen,- det er ingen grunn til å stenge denne tråden så lenge innleggene som blir skrevet er innenfor de rammer som er beskrevet i ordspill.no sitt reglement. Fra mitt personlige ståsted, synes jeg det er en fornøyelse å lese innleggene over her. Hvis det er til irritasjon for deg, synes jeg du skal la være å lese tråden. | |
rbm | 2009-11-03 13:30 | |
![]() | Jeg syns det er flott å høre om treffene..så lenge jeg ikke kan være med selv!! Blir inspirert til å PRØVE å komme en gang..!! | |
Valpen | 2009-11-03 13:47 | |
![]() | Null iritasjon ( leste du meg slik? ) Unnskyld, men hvorfor kommer du trekkende med reglementet?? Poenget mitt var at det kunne åpnes en tråd for interesserte som som hadde vært der - trådtittel blir jo noe misvisende for uinnvidde. Værsågod bare mimre av hjertens lyst | |
Ninaxxx | 2009-11-03 14:14 | |
![]() | Jeg tolket innlegget ditt som noe surmaget, ja. Men fint at det ikke var ment sånn :) Reglementet ble nevnt fordi du kom med et forslag om å "lukke" tråden. Det er det altså ingen grunn til, foreløpig. Synes ikke det er noen grunn til å åpne en ny tråd for mimring. Overskriften vil jo da bli ganske lik den som allerede står i denne tråden. "Scrabbletreff 1.november". Veldig greit å bruke den eksisterende tråden for å følge opp et tema. Ha en glad dag :) | |
Scrabla | 2009-11-03 19:14 | |
![]() | Kanskje en ide å lukke tråden i slutten aseptember 2010 så vi ikke skaper forvirring om et nytt treff til neste år? Å feire Elvis fødselsdag med et ordspilltreff er forøvrig en god ide:) Da SKAL jeg prøve å komme! Regner med at Gompedyret da stiller i hvit buksedress med paljetter. | |