Spillrom
Sjiraffen19
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede20
Mobilspill
Pågående9 016

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2020-06-21 18:59
Antall innlegg: 3658

Turnering mandag
....men ikke i Katten. Mandag 22. juni vil jeg oppfordre alle i Oslo-området til å prøve seg på en live Scrabbleturnering. Jeg sakser fra Norsk Scrabbleforbunds Fcebookside:


Velkommen til juniutgaven av Kaffeklubben Cup i Oslo! Etter en coronapause setter vi i gang cupen igjen på Kafé Asylet, Grønland.
Det er påmelding fra 16.30, lynkurs for nybegynnere 16.45, og selve spillingen starter klokken 17.00.
Hvis du greier å melde deg på tidsnok, f.eks til tlf 45287099(Oslo), kan du møte rett før turneringen starter.
Vi spiller fire parti Scrabble på brett; du får spille med hjelpeliste på 2- og 3-bokstavers ord i 2. divisjon, men du spiller uten hjelpeliste i 1. divisjon.
Deltakeravgift er 50,- pr. gang og medlemskap i Norsk Scrabbleforbund er påkrevd. (200,- pr. år)
Begge deler kan betales via Vipps #125129, bruk menynedtrekk.
Som følge av pandemien har vi smittevernsregler som må følges, detaljert info finner du på www.scrabbleforbundet.no.
Det viktigste er; hold deg hjemme hvis du har symptomer på luftveisinfeksjon, feber, mageonde, tap av smak- og luktesans.
Øvrige smittevernregler blir gjennomgått før oppstart.

Uansett, det skal bli gøy å spilles igjen!
 
Torill2020-06-21 23:01
Antall innlegg: 3658

Jeg løfter denne i håp om å vekke interesse for ordlek på brett, ikke bare ordkløveri i forumet.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?