Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 979

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2011-04-27 11:07
Antall innlegg: 3658

Mulig ordspilltreff på Asylet i juni?
Som det har kommet fram i en annen tråd, er det dessverre en del av oss ivrige som ikke har anledning til å delta på det annonserte treffet 21. mai (mulig jeg får det til). Men iallefall så synes jeg vi allerede nå skal begynne prosessen med å komme fram til en passende dato i juni. Og om noen vil og får til å komme både i mai og i juni så blir det jo bare dobbelt så stas. Noen som har forslag til passende datoer i juni? For at denne tråden ikke skal konkurrere med plassen på forsida, så send meg gjerne PM. Så får vi vente til etter 21. mai med knallhard reklame for juni-treffet.
 
Torill2011-05-22 11:31
Antall innlegg: 3658

Gårsdagens arrangement er avviklet, og noen begynner kanskje å tenke på om det blir noe treff på Asylet i juni. Jeg har forhørt meg litt rundt og det er heller ikke i juni noen dato som peker seg ut og passer for "alle". For egen del fikk jeg heldigvis anledning til å delta på gårsdagens treff, og jeg kommer også til å dra på treffet i Bergen. Men jeg kommer ikke til å ta initiativ til noe treff i juni, plutselig var jeg mye opptatt. Så da er det bare å kaste seg frampå for den som vil, finn en dag DU kan og vil, reserver plass på Asylet eller et annet passende sted, og fyr løs i forum!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?