Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Torill | 2012-07-21 17:03 | |
![]() | Sommer-Scrabble Har du lyst til å spille Scrabble med den nye ordlista (og vår gamle venn Tanums store rettskrivingsordvbok), har du sjansen allerede på mandag i Oslo: wordfeud.aasmul.net/Live. aspx Om to uker blir det diverse Scrabble-aktiviteter på Bergen Spillfestival, med cup lørdag 4. august og turnering søndag 5. august. www2.scrabbleforbund...no /?p=1358 | |
Ninaxxx | 2012-07-21 23:34 | |
![]() | Det er nesten ikke til å tro, men jeg kommer både på Kaffeklubben på mandag, og til Spillfestivalen i Bergen om knappe to uker. Gleder meg stort! | |
Torill | 2012-07-22 12:10 | |
![]() | Morgendagens finvær i hovedstaden er avlyst. Perfekt Scrabble-vær! | |
badenymfe | 2012-07-22 20:03 | |
![]() | Har lagret det i mobilen min, skrevet det på kalenderen på jobb og ikke minst husket det allerede i går at jeg i morgen skal på østbanehallen... Nå må jeg bare huske å gå på jobb, ta med mobilen og tenke på at jeg har en avtale om kvelden sånn at jeg ikke kjører hjem etter jobb for så å kjøre tilbake til Oslo... Gleder meg, jeg også.... | |
Torill | 2012-08-02 12:54 | |
![]() | Bergen spillfestival står for døren. Noen av oss tilreisende kommer allerede i kveld. Verdt å merke seg er at det blir scrabbleaktiviteter både førstkommende og neste helg. www2.scrabbleforbund...no /?p=1358 Håper vi ses under festivalen, både du som er i Bergen, kommer til å være i Bergen eller vurderer om du skal dra til Bergen... | |
Torill | 2012-08-11 07:57 | |
![]() | I dag er det enda en scrabbleturnering i forbindelse med Bergen spillfestival. Møt opp på Torgalmenningen kl 1130 hvis fint vær, på Nordnes bydelshus hvis dårlig vær. Jeg får desverre ikke vært med denne gangen, men ryktene sier at flere ordspillere kommer til å delta. | |