Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående9 093

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2012-07-21 17:03
Antall innlegg: 3658

Sommer-Scrabble
Har du lyst til å spille Scrabble med den nye ordlista (og vår gamle venn Tanums store rettskrivingsordvbok), har du sjansen allerede på mandag i Oslo:

wordfeud.aasmul.net/Live. aspx

Om to uker blir det diverse Scrabble-aktiviteter på Bergen Spillfestival, med cup lørdag 4. august og turnering søndag 5. august.

www2.scrabbleforbund...no /?p=1358
 
Ninaxxx2012-07-21 23:34
Antall innlegg: 1437

Det er nesten ikke til å tro, men jeg kommer både på Kaffeklubben på mandag, og til Spillfestivalen i Bergen om knappe to uker.
Gleder meg stort!
 
Torill2012-07-22 12:10
Antall innlegg: 3658

Morgendagens finvær i hovedstaden er avlyst. Perfekt Scrabble-vær!
 
badenymfe2012-07-22 20:03
Antall innlegg: 48

Har lagret det i mobilen min, skrevet det på kalenderen på jobb og ikke minst husket det allerede i går at jeg i morgen skal på østbanehallen... Nå må jeg bare huske å gå på jobb, ta med mobilen og tenke på at jeg har en avtale om kvelden sånn at jeg ikke kjører hjem etter jobb for så å kjøre tilbake til Oslo...

Gleder meg, jeg også....
 
Torill2012-08-02 12:54
Antall innlegg: 3658

Bergen spillfestival står for døren. Noen av oss tilreisende kommer allerede i kveld. Verdt å merke seg er at det blir scrabbleaktiviteter både førstkommende og neste helg.

www2.scrabbleforbund...no /?p=1358

Håper vi ses under festivalen, både du som er i Bergen, kommer til å være i Bergen eller vurderer om du skal dra til Bergen...
 
Torill2012-08-11 07:57
Antall innlegg: 3658

I dag er det enda en scrabbleturnering i forbindelse med Bergen spillfestival. Møt opp på Torgalmenningen kl 1130 hvis fint vær, på Nordnes bydelshus hvis dårlig vær. Jeg får desverre ikke vært med denne gangen, men ryktene sier at flere ordspillere kommer til å delta.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?