Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 623 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kvedh | 2011-08-12 10:08 | |
![]() | Turnering for alle i Pumaen 20. 30 Hallo! Jeg drister meg til, etter heftige diskusjoner her på ordspill, å arrangere en uoffisiell turnering i Pumaen kl 20.30. Om jeg ikke er for full da:)) Diskusjoner om ekskludering og tilsidesettelser i forumet gjør at jeg innviterer absolutt ALLE til å delta, da jeg setter veldig få begrensinger. Forusetninger blir som følger om du vil delta: Du må ha minst 30 000 kamper, bøttevis m innlegg i førum, tro på deg sjæl, helst en doktor grad, bodd på landet minst 10 år, ha null sans for humor, foreldre som fortsatt er gift, 2 barn eller fler+ Volvo stasjonsvogn og masse penger på bok som banken din gambler bort. Du må også selvfølgelig ha bart. Jaja, de fleste damer har mere bart en Leonardo Di Caprio, så det er ingen hindring. Du kan ikke delta om du er tedrikkende muslim, lavpannet, trangsynt, opperert kne/hofte, har dinglepung, vondt i vilja, glor for mye på TV, henger m feil folk, peller buser, tar trikk, har dialekt, brutt de ti bud, snyti på skatten, legger unger v de tider, eller om du er av afrikansk opphav for sånn ca 20- 30 tusen år sia. Om du er så uheldig å ikke oppfylle disse ringe kriterier kan du bli med v ett eneste unntak, og det er om du klarer å trykke deg inn på Pumaen halv ni i kveld, skrive passordet og klarer å flytte brikker opp på ordspillbrettet:) Formatet blir LYNRASK TILFELDIG CUP Man får 50 poeng godtgjørelse i spillet for hver 500 poeng rank du er under din motspiller. Regnes ut som ett handicapsystem fra 0- 500. 500- 1000 osv i rank. Mao om Veldigglad deltar m 5200 i rank og spiller mot TrulteTutta på 1100 i rank, må han vinne med 400 poeng for å gå videre i Cuppen. Har man 2530 i rank og møter en på 2248 i rank, må man vinne m 50 poeng eller mer for å gå videre. Utfordring for alle og jeg forventer å se nye fjes som Bris1, wstine, sommerfugl og dere andre som ikke har tatt sjansen før:)) Vi spiller selvfølgelig urranket og doping som øl og vin er selvfølgelig tillatt:)) | |
| NOWI | 2011-08-12 12:13 | |
![]() | Meget interessant konsept! | |
| meisa | 2011-08-12 13:08 | |
![]() | 30 000 spill, da er det bare en som kvalifiserer, muligens 2. om Torill når 30 000 i løpet av dagen. Ser morsomt ut, men skulle det dukke opp mange, blir det mye manuell utregning. | |
| VeldiGlad | 2011-08-12 13:23 | |
![]() | Ai ai, det kaller jeg handikap ja! Dessverre er flyttekaoset for stort, så jeg får heller være handikapet en annen dag! | |
| kvedh | 2011-08-12 15:22 | |
![]() | Ingen utregning å regne med her meisa. De som har spilt raporterer hvem som er vinneren:) Vg, du må lære deg å prioritere. Kaos eller turnering? Valget sier seg sjøl:)) Snubi er heller ingen turneringspiller har jeg skjønt, så her er det bare å møte opp. Alle skal ha sjanse på finalespill m de forutsetninger som er lagt til grunn:) | |
| piaf | 2011-08-12 15:45 | |
![]() | Hvorfor får ikke de som ikke skal bort i kveld og/eller ikke har tilgang til en pc være med? Typisk, ass. Da får jeg bruke kvelden på å furte over å bli ekskludert - IGJEN. | |
| piaf | 2011-08-12 15:46 | |
![]() | Da som SKAL bort - ikke IKKE skal bort. | |
| kvedh | 2011-08-12 15:56 | |
![]() | De får lov de da. Du og piaf, selv om du er helt bortreist. Om du så er nedsnødd, pære full og har hjemmelengsel...Bare du klarer å komme deg inn i Pumaen:)) Og om noen har kasta pc en på sjøen, klarer vel du å innynde deg hos naboen før klokka blir slagen:) | |
| kingspencer | 2011-08-12 16:03 | |
![]() | But what if Pumaen has 200+ spillere and I can not enter?? | |
| nutitta | 2011-08-12 17:21 | |
![]() | haha, sitter på sykehus i Spania og kjeder vettet av meg, og så leser jeg dette, fikk meg virkelig til å le. Takk skal du ha kvedh.... | |
| nici | 2011-08-12 17:25 | |
![]() | blir det egentelig en sånn turn. i dag??? | |
| meisa | 2011-08-12 18:02 | |
![]() | "Har man 2530 i rank og møter en på 2248 i rank, må man vinne m 50 poeng eller mer for å gå videre" Dette skjønner jeg ikke. Det var jo 50 poeng pr 500 i rank, og her er det bare 282 i forskjell. | |
| Hippo1963 | 2011-08-12 18:07 | |
![]() | samma det meisa, du har ikke 30000 kamper, så du er dessverre ekskludert ;) | |
| GreteSB | 2011-08-12 18:08 | |
![]() | Betyr det at hvis jeg kommer, må jeg spille helt alene? | |
| Hippo1963 | 2011-08-12 18:08 | |
![]() | scheisse...det er jaggu jeg og...får bli neste gang kvedh.... | |
| piaf | 2011-08-12 18:18 | |
![]() | Hippo - du må lese hele teksten: "Om du er så uheldig å ikke oppfylle disse ringe kriterier kan du bli med v ett eneste unntak, og det er om du klarer å trykke deg inn på Pumaen halv ni i kveld, skrive passordet og klarer å flytte brikker opp på ordspillbrettet:)" kvedh er så inkluderende at man får være med selv om man sitter nedsnødd uten pc hos pære full nabo og lengter hjem. Friske fraspark, kvedh - ønsker deg lykke til og fullt hus! Håper du vinner :) | |
| kvedh | 2011-08-12 18:35 | |
![]() | Kingspencer, then i have a administrationproblem:) Takk nutta, håper det ikke er magekramper du har da:) Latterkramper er den eneste gode krampa så vidt jeg vet. Ja nici, selv om jeg ikke ser seriøs ut, så er dette seriøst:) | |
| Halla | 2011-08-12 19:09 | |
![]() | hææærliggg, siden jeh sitter og tar meg et parr glasss | |
| kvedh | 2011-08-12 19:51 | |
![]() | Opp og hopp. Det viktigste er ikke og delta, men å vinne:) Siden bare en kan det i kveld, har jeg handla inn en liten 3 liter å trøste meg med om alt går i dass:) Håper i det minste det møter opp to stk. for da går vi rett til finalen. MØT OPP I PUMAEN om en god halvtime folkens:) | |
| kvedh | 2011-08-12 21:38 | |
![]() | Glimrende utfordring uansett nivå, noe som resulterte i en seier for : Torill over nici i finalen. Med knapp margin da hun hadde 150 poeng i handycap:) Bronsen tok Johndoe med seg på nattbordet etter å ha tatt meisa på senga?:) Meisa gikk forykende ut å grusa meg ned i bånn på en Coto El Imaz, fortsatte grusingen helt til semin, men der ble det bråstopp. Nici burde fått tillegg s poeng for sin unge alder, men det var ikke i statuttene denne kvelden. Salute salute Torill:)) Handycapsystemet funka, så hver match ble jevn så om ønskelig kan det gjentas. P.s beklager til virvelstrøm, da jeg ikke fikk m meg din påmelding. Halvt ordblind og halvt full er det eneste jeg kan skylde på i farta;) | |