Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 616 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gompedyret | 2013-09-17 21:02 | |
![]() | MarenHelene, se på dette bildet: home.no/gompedyret/o...-g uide.jpg Navnet på spillet finner du der det står "Navn". Når du oppretter spill vil det som standard hete "MarenHelenes spill". | |
| gompedyret | 2013-09-17 21:03 | |
![]() | Forøvrig, et tips til deltagerne: Legg de du skal spille mot (midlertidig) inn i vennelisten, så kan du lettere se når de er pålogget. | |
| MarenHelene | 2013-10-05 20:20 | |
![]() | Takk for svar Gompedyret :) Litt sen takk herfra, beklager det. | |
| MarenHelene | 2013-10-06 16:38 | |
![]() | Jeg tror jeg må melde meg ut av denne ligaen jeg. Har rett og slett ikke tid. Går i glemmeboka! | |
| starey | 2013-10-13 21:47 | |
![]() | Er det noe regelverk eller noen rettningslinjer angående hva som skjer hvis en av spillerne detter ut av spillet under et ligaspill? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-10-14 13:03 | |
![]() | "Detter ut". Mener du at man mister nettforbindelsen etc.? | |
| KariKr | 2013-10-14 13:36 | |
![]() | Ja det er nok det hun mener. Maskina hennes slo seg av under liga spill m meg. Burde kanskje spille på nytt da? Ellers er det fire stk jeg skulle ha spilt m som ikke svarer på henvendelser. | |
| higard | 2013-10-14 20:08 | |
![]() | kjedeli når motstander itj svare :-(((( sjøl om æ e lavere ranket, så synes æ at d e arti å spill. får følelsen av at enkelte syns d e kjedeli å spill mot en lavere ranket, men man miste jo itj nå poeng i ligaen. så vær så snill...... svar på henvendelser :-) | |
| starey | 2013-10-15 10:12 | |
![]() | Erik75, ja, for eksempel. Det som skjedde meg var, som KariKr sier, at PCen min skrudde seg av. | |
| gompedyret | 2013-10-15 20:43 | |
![]() | I utgangspunktet må hver spiller være ansvarlige for at pc og nettforbindelse fungerer mens kampen spilles og eventuelt ta konsekvensen dersom noe av det svikter. Vi ber om forståelse for at dette er noe vi må være strenge på. Alt mulig annet vil være umulig å håndheve, med alt av krangel og misbruk det potensielt kan medføre. Når det er sagt er det selvsagt mye mer gøy å vinne kamper pga ferdigheter og ikke teknisk feil hos motspiller. Derfor åpner vi for at den som vinner KAN tilby en omkamp dersom seieren har gitt en litt guffen følelse. Men dette er i så fall vinnerens suverene avgjørelse. Ingen skal føle seg presset til noe, hvis man f.eks. ikke har tid eller føler at seieren var grei åkke som. Et krav bør være at taperen ledet kampen da de tekniske problemene inntraff. Vi stoler på at spillerne kan ordne dette seg imellom ved hjelp av sunn dømmekraft og sportmanship. Vi spiller tross alt ikke om verdensherredømme heller. Om situasjonen oppstår: gjør det som føles rett innenfor dine egne rammer, til syvende og sist er det du som vinner som har valget. | |
| MarenHelene | 2013-10-15 21:53 | |
![]() | Jeg har blitt satt opp i ligaspill selvom jeg har meldt meg av. Ordner noen så jeg ikke er med mer? | |
| MissLigholdt - Ikke medlem lenger | 2013-10-17 23:13 | |
![]() | Hadde vært fint om man kunne starte med oversikt over poeng før man startet på format\spilloppsett for gjeldende uke. Savnet det siste gang. Ellers: Stor takk til spillverter som står på og får dette til å fungere! | |
| StigLg | 2013-10-17 23:20 | |
![]() | Inkludert kamper spilt også, så man ser om man har mulighet til å kneppe innpå i en eller annen hengekamp. Men uansett spillvertene gjør en formidabel innsats :) | |
| ave - Administrator | 2013-10-17 23:31 | |
![]() | Takk for skryt, det virker, om litt ;) Ingen problemer med å forstå ønskene, noe vi gjerne skulle innfridd. Dessverre har vi ikke et program i bunnen her som forenkler bearbeidinga av dataene. Det betyr manuelt arbeid, noe som krever tid og konsentrasjon, og det er ikke alltid disse faktorene er til stede, samtidig ;) Så bær over med oss, litt rykk og napp blir det. | |
| ave - Administrator | 2013-10-17 23:33 | |
![]() | Men, fins det noen glade programmerere her, velkommen til en pra t:) | |