Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 623 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kingspencer | 2011-08-09 22:45 | |
![]() | jeg skrivt ikke: 'turneringer som arrangeres av spillvertene er altfor inkluderende' But they are not for players in my ratings kategori. I am trying to offer an ALTERNATIVE for players who like the fun of competition, but these players can not usually win 1 av 4 games when they must play those who are 2900 , 3100, 2756, 3111..... So, my only requirement is ratings 1500 - 2500. But if you are 2502 or 1498, we can change the rules a little ;-) | |
| Stig_75 | 2011-08-09 23:03 | |
![]() | piaf: Unødvendig innlegg. Initiativ som dette trenger ikke hamres ned med sarkasme og motvilje fordi det ikke er spillvertene som står bak det. Jeg ville jo trodd at et initiativ som kanskje kan være med på å øke interessen ville blitt mottatt bedre blant en av de mest erfarne og innflytelsesrike spillerne her. Kingspencer: Keep up the good work! | |
| Kirsti | 2011-08-09 23:10 | |
![]() | Er det du som bestemmer hva som er nødvendig og unødvendig av meninger og innlegg, Stig_75? Greit å vite. Fikk bare lyst til å minne om at spillvertene flere ganger har fulgt opp ønsker om å arrangere egne turneringer for spillere med lavere ranking. Det har ikke akkurat vært noen dundrende suksess ... og det er vel grunnen til at det ikke gjentas så ofte. Men for all del, jeg er for alt som kan få flere til å få interesse for turneringer, jeg. | |
| Stig_75 | 2011-08-09 23:29 | |
![]() | Nei, Kirsti. Jeg bestemmer ikke hva som er nødvendig og hva som er unødvendig. Det forhindrer meg likevel ikke fra å ha en mening. Eller vil du ta fra meg retten til å ha en mening? Nå har faktisk en av spillvertene allerede gitt sin velsignelse til initiativet - i denne tråden - og da synes jeg det blir merkelig å legge inn et innlegg breddfullt av sarkasme og motvilje. Spillvertene har noen ganger hatt turneringer for dem med ranking under et visst nivå, ja. Hvorvidt det har vært en suksess eller ikke må nesten de svare på selv, men jeg er ganske sikker på at det ikke bare er fordi det ikke var "dundrende suksess" at det arrangeres sjeldnere turneringer for dem under et visst nivå. Høyt arbeidspress for spillvertene kan jo også være en annen grunn til at slike turneringer arrangeres sjeldnere, tror du ikke? | |
| Kirsti | 2011-08-09 23:36 | |
![]() | Selvfølgelig vil jeg ikke ta fra deg retten til å ha en mening, Stig. Jeg reagerte jo nettopp på at det virket som om du ikke syntes Piaf hadde rett til det samme. Mitt inntrykk er at dårlig oppmøte er en av hovedårsakene til at disse turneringene ikke prioriteres av spillvertene. Tar jeg feil, korrigerer de meg sikkert gjerne. Når det er sagt, er jeg klar over at spillvertene har mye å gjøre. Det er blant annet derfor jeg både i forum og direkte overfor flere av vertene har gitt uttrykk for at jeg ikke synes de skal føle seg forpliktet til å arrangere turneringer nesten hver bidige dag. | |
| piaf | 2011-08-09 23:51 | |
![]() | Jeg kjenner Kingspencer som en mann med både humor og ståpåvilje og tviler på at han lar seg stoppe av at jeg ble skuffet over å ikke bli invitert på festen og reagerte med litt sarkastisk furting. Det bor en bitch i oss alle :) Men motvilje var det ikke meningen å uttrykke - håper ikke alle oppfattet det sånn. Morsomt initiativ, Kingspencer! | |
| Stig_75 | 2011-08-09 23:54 | |
![]() | Piaf må gjerne ha en mening, men det skaper vanligvis lite fruktbare diskusjoner å bruke så store mengder sarkasme i innlegg. Hvis det var målet å latterliggjøre initiativet og vise sin motstand har piaf (med evt meningsfeller) kommet et stykke på vei. Jeg velger, som sagt, å være positiv. Men vi har jo alle våre meninger. | |
| VeldiGlad | 2011-08-10 00:06 | |
![]() | Vi får lage vår egen turnering piaf ;) Syns forøvrig det var et bra initiativ. :) Og så er jeg glad spillvertene fokuserer mest på å arrangere turneringer der alle kan delta. Kan skjønne det er kjedelig om motstanden oppleves altfor stor, men det er enda kjedeligere å ikke få være med i det hele tatt! | |
| Torill | 2011-08-10 00:40 | |
![]() | Men bare for ordens skyld: Beskjeden fra spillvertene i 2008 om at bare spillvertene skal arrangere turneringer er nå offisitelt opphevet? | |
| ave - Administrator | 2011-08-10 12:46 | |
![]() | Det betyr det ikke, vi skal se på problemstillingen på nytt. Dette var en enkeltstående hendelse og en enkeltstående vurdering. | |