Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 623

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2011-08-12 21:46
Antall innlegg: 3664

Jeg synes dette var et flott initiativ av kvedh og jeg tror at konseptet kan bli en suksess. Vi spilte på tilfeldig brett og det var helt tilfeldig at jeg vant, det kunne likegjerne blitt Nici. Jeg måtte kjempe i hver kamp for å holde motstanderne langt nok bak. På standard brett hadde jeg vært sjanseløs.
Kanskje spillvertene har lyst til å følge opp med en Cup ala Kvedh i Katten en kveld? Som et supplement til alle de flotte variantene som finnes allerede? Ser for meg at det kan bli mye å holde styr på uten turneringsprogram om det dukker opp mange spillere.

nici2011-08-13 09:15
Antall innlegg: 857

dette var gøy, det må vi ha en gang til...

snubi2011-08-13 09:36
Antall innlegg: 500

Dette hørtes artig ut! I går var jeg altfor kaputt til å delta, men prøver gjerne siden. Er det noen spesielle regler osv jeg bør sette meg inn i på forhånd eller er det bare å møte opp og så får man instrukser underveis? Jeg er som dere skjønner totalt grønn på dette!

kvedh2011-08-13 10:34
Antall innlegg: 64

Det er en kjensgjerning at alt er litt vondt og vanskelig første gangen, så blir det bedre etterhvert:) Info får man underveis, så det er bare å sprette inn neste gang.

Torill2011-08-13 10:57
Antall innlegg: 3664

Snubi, det Kvedh sier gjelder også for de offisielle turneringene i Katten. Og for live-turneringer arrangert av NSF. Men VELDIG vondt og vanskelig er det neppe. Det er mest spennende og gøy.

nici2011-08-13 11:43
Antall innlegg: 857

helt riktig -Torill

snubi2011-08-13 18:29
Antall innlegg: 500

Høres bra ut dere, takker for svar!
Mente bare å ha hørt noe om at det var visser regler man måtte sette seg inn i før man deltok i Katten...?
Men hvis det bare er å hoppe i det, så høres det enda bedre ut. Liker å lære under marsjen jeg da ;)

ave - Administrator2011-08-13 18:42
Antall innlegg: 4987

Det er ikke flere regler enn å følge de instruksjoner man får, snubi, "reglene" vi spillverter henviser til når vi annonserer til turnering i Katten er bare en forklaring på hva som skal skje.

Kjekt å lese i forkant for dem som har tid til det.

sommerfugl2011-08-13 23:27
Antall innlegg: 473

Kjære Thomas.

Som du vet deltar jeg i de turneringene jeg kan, når man har vært ordspiller noen år så er jo det det morsomste! Dog har jeg ikke fått deltatt i de to (?) uoffisielle cupene som har vært arrangert fordi jeg har vær på jobb.

OG NÅR I HEL***E SKAL DU LÆRE DEG TURNUSEN MIN?!?

:p

Gratulerer til Torill med uoff-seier! Og grattis til deg kvedh / tedh / thomas som åpenbart klarte å gjennomføre et flott tiltak til tross for både handicapsystem og en treliters innabords, ikke verst!!!

Nå må jeg sove, lang dag på jobb i morgen også. Spilles snart, godgutt!
MIN?!?

sommerfugl2011-08-13 23:34

Og for at Gompedyret skal slippe å komme på banen med oppgitte sukk så informeres det herved om at "MIN?!?" som
står aller nederst hadde falt ut av setningen med store bokstaver og ble skrevet en gang til uten kunnskap om at ordet ville dukke opp igjen på nytt da innlegget ble postet. Sånn går det når man ligger i senga og skriver i forum med iPhone.

Til info holder fortsatt Rosenborg-supporteren (blæh!) og jeg sammen!

ave - Administrator2011-08-13 23:41
Antall innlegg: 4987

Tusen takk for all denne nyttige informasjonen, sov godt:)

kvedh2011-08-14 00:31
Antall innlegg: 64

Hahaha, vrient nok å holde styr på elleville ordspillere i en liten miniturnering:) Å holde orden på turnusene til potensielle deltakere blir vel litt i overkant a hva jeg makter:)

Men vi barker vel sammen alle sammen neste gang jeg får ånden over meg og mekker en høyst uofisiell turnerig. Vi spilles:)

sommerfugl2011-08-14 09:30

Beklager, ave - du ville kanskje heller om hva slags pålegg jeg hadde på brødskiva i morges?

:p

piaf2011-08-14 17:33
Antall innlegg: 995

Det var bedårende innlegg, sommerfugl - og det er jeg sikker på at ave også synes!

Ellers er jeg ganske stolt av mitt alterego kness, som allerede i 2009 foreslo å arrangere egne turneringer for spillere under en viss rank! Tar det som et bevis på at jeg forstår behovet (selv om jeg skulle ønske det ikke fantes).

www.ordspill.no/foru...e= -0#44749

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?