Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Squil | 2011-10-04 12:37 | |
![]() | Da tapte gompedyret for harriet63, og dermed er Veldiglad definitiv vinner av sesong 6. Gratulerer! | |
| gompedyret | 2011-10-06 04:39 | |
![]() | Grattis, vg! | |
| VeldiGlad | 2011-10-06 07:56 | |
![]() | Takk! Tfs! :) | |
| Squil | 2011-10-08 17:57 | |
![]() | Følgende er avklart nå, halvveis i de 14 dagene vi har å spille på: 1.div gull: veldiglad sølv: lobotommy bronse: gompedyret nedrykk: runeto, takal 2. div opprykk: torilltutta er praktisk talt sikker, og følges opp av enten lynrask eller rachel på landet Nedrykk: najs, og mest trolig ajnor eller kniven. 3. div Opprykk: ruthlarsen og plindus --- Når det gjelder neste turnering skal jeg prøve å få startet den den 15.oktober, men på det tidspunktet er vi i Polen på VM i scrabble, så med dårlig nett-dekning kan det i verste fall drøye til 18.oktober. | |
| rachel | 2011-10-10 10:12 | |
![]() | Jeg venter fortsatt på at Aase skal komme med sitt neste trekk, slik at vi kan få avsluttet spillet. Det drar ut, men jeg lever fortsatt i håpet om at vi kan få avgjort kampen i dag | |
| puertorico | 2011-10-15 14:31 | |
![]() | Beklager, har vært og er fremdeles på reisefot med tildels dårlig/ingen dekning. Holder på å avslutte mot Longlazy. Kniven har jeg ikke hørt noe fra, men håper vi får avslutta i løpet av helga. | |
| Squil | 2011-10-15 18:45 | |
![]() | Turneringsledelsen er som sagt i Polen og spiller i dag en internasjonal turnering i scrabble. Skal starte neste wordfeudturnering enten sent i kveld eller senest i morgen tidlig. | |
| VeldiGlad | 2011-10-15 19:17 | |
![]() | Heia Anlaug! | |
| rachel | 2011-10-16 00:07 | |
![]() | Vi er mange som tenker på dere og ønsker dere gode bokstaver, masse energi og god konsentrasjon | |
| Squil | 2011-10-16 09:59 | |
![]() | Takk! Da er VM over og wordfeud-turneringen i gang. Divisjon 1: Veldiglad, Gompedyret, Lobotommy, KirstiPirsti, Pjaff, Rachel på landet, Ave62, Harriet63, Eterem og Torilltutta Divisjon 2: Ajnor, Aase, Skjetten, Fredmol, Lynrask, Longlazy, Runeto, Takal, ruthlarsen, plindus Divisjon 3 og 4 kommer rimelig snart! | |
| Torill | 2011-10-16 11:13 | |
![]() | Mobilen min har gått i frø. Jeg får reklamert på den tidligst tirsdag. Så det kan ta noen dager før jeg er i gang. Beklager. | |
| Squil | 2011-10-16 11:14 | |
![]() | Divisjon 3 a: BHKSPANIA, EspenIversen, simbra71, Oddepila, runeegil, Kniven, Najs, runeegil, sisselto, rognkjeksen, l_lover Divisjon 3 b: Anlaug, Luske, krolland, pedann, Milo-X, pulpit, edros, Jogro29, kateevig, aPOdorm Divisjon 4a: xcath, Tovelie, Clipot, ZonaLagoona, sigvei, tordagfinn, Madsolainen Divisjon 4b: Nordic lights, ingebord, frodeeriksen, kajamarie, Frodegla, themarius | |
| gompedyret | 2011-10-16 12:09 | |
![]() | Milde moses! Dette vokser jo eksponentielt. Hvem av dem er Erlend Loe, tro? | |
| puertorico | 2011-10-17 13:02 | |
![]() | Hei! Et spørsmål som gjelder forrige runde: Da jeg inviterte Kniven til spill i 2. div, sesong 6, fikk jeg ikke noen respons, så det ble aldri noe spill. Resultatlista sier at Kniven vant 150-0. Ikke at det betyr noe for opp- eller nedrykk, men jeg bare lurer på hvorfor det ble registrert som tap for meg... | |
| Squil | 2011-10-17 15:46 | |
![]() | Det høres jo ikke rettferdig ut nei, men det vet jo ikke dataprogrammet. Det eneste dataprogrammet vet er at kniven fullførte 8 spill og du fullførte 6, og da vinner han på flere fullførte. Det går an å diskutere reglene, men akkurat nå er regelen sånn. Hvis noen ikke svarer på utfordring og du ser at de spiller med andre går det an å prøve igjen eller etterhvert tipse meg. Vi har jo 14 dager. I dette tilfellet fikk det ikke noen betydning for opp og nedrykk, men det er bare et tidsspørsmål før det skjer. Skulle gjerne hatt mer vannfaste regler. | |
| puertorico | 2011-10-17 17:55 | |
![]() | Hmm... Jeg fullførte 8 spill, det var bare Kniven jeg ikke spilte mot. Ser nå at spillet mot Longlazy heller ikke var registrert. Den vant Longlazy, og det har jeg nå fått med på lista. | |
| Squil | 2011-10-18 12:32 | |
![]() | i såfall, hvis begge har spilt ferdig like mange kamper, vet ikke systemet noe om hvem som har ansvaret for at kampen ikke ble spilt innen de første fjorten dagene. Da sier reglene at kampen blir regnet som uspilt når status for opprykk og nedrykk gjøres. skulle dere fullføre kampen på et senere tidspunkt er det bare å fylle inn resultatet. | |
| Torill | 2011-10-18 13:58 | |
![]() | Mobilen min er sendt til mobiltelefonsykehuset. Butikken har lånt meg en erstatingstelefon med markedets minste smarttelefonskjerm. Jeg klarer å se at det er en skjerm der, helt uten å ta på meg lesebrillene. Jeg kommer forhåpentligvis i gang med kamper i løpet av kvelden. Om jeg finner brillene mine. | |
| Torill | 2011-10-18 17:28 | |
![]() | Jeg sliter veldig med min nye (låne)mobil, både med å spille og chatte. Jeg har lyst til å prøve å gjennomføre kampene i 1. divisjon (det er jo en ære å få spille der). Til dere jeg allerede har gående spill mot, jeg vil gjerne spille ferdig disse så jeg får trent meg litt før jeg går på ligakampene. Men kanskje jeg prøver meg i løpet av kvelden. Vet dere er ivrige, det er jeg også. | |
| gompedyret | 2011-10-18 22:16 | |
![]() | Er det bare mitt nett, eller er WF-serverne litt trøblete i kveld? | |