Spillrom
Sjiraffen18
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede20
Mobilspill
Pågående8 646

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bris12010-07-06 07:58
Antall innlegg: 2601

Flott, kness! Og lykke til med mesterturneringen. Håper den blir like spennende neste gang :). (Ikke ironisk ment!)

Så rart det kanskje kan høres ut, det er noe av den stemningen du beskriver jeg savner når jeg spiller turnering. For meg blir det jo ikke å måle krefter med de beste av alle, men å måle krefter med noen som er noenlunde på samme nivå.

Jeg er veldig spent på hvor mange som møter opp onsdag, og håper det blir en artig kveld.

Anja832010-07-06 09:04
Antall innlegg: 148

Jeg må bare få si at jeg er helt enig i hva du skriver i disse innleggene, Bris1. Skjønner veldig godt hvorfor du ønsker slike turneringer, og synes det er litt rart at du får så mye motstand på det.

Det er jo mange idretter som nivådifferensierer under konkurranser, nettopp fordi det vil være mye mer motiverende for alle å delta hvis man føler at man har en sjanse til å vinne. I backgammon feks deltar man i turneringer i ulike klasser etter hvor flink man er, og dette mener jeg er helt riktig og helt naturlig. Min samboer spiller badminton og har tidligere drevet med karate, og i begge idretter konkurrerer man i ulike klasser, etter hvor god man er eller hvor tung man er (karate). Det ville jo være veldig demotiverende hvis alle kunne delta i samme klasse.

bris12010-07-06 09:28

Takk skal du ha, Anja83.

Hestegal2010-07-08 21:56
Antall innlegg: 38

Hvordan synes folk det gikk igår da?
Jeg fikk beklagelig nok ikke vært med!
Er du fornøyd bris1?
Syns dette var en god ide jeg.)

bris12010-07-08 22:42

Jeg er kjempefornøyd. Det var godt frammøte, og god tone i chatten (som ellers). Artig at det gikk så bra.

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?