Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 639

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bearo2012-04-09 20:24
Antall innlegg: 888

Kva er behovet for å tillegge andre meininger dei ikkje har ytra? Eg har ikkje rakka ned på spelvertane. Eg har ikkje eingang kalt nokon gamle tanter. Eg sa at nokre oppførte seg som gamle tanter. Årsak-virkningsforholdet kan rett nok sjølvsagt diskuterast. Ingenting i diskusjonen i forkant legg opp til at det skulle vere spelvertane som har følt seg tråkka på tærne.

Sidan heile innlegget ditt vidare dreier seg om spelvertane så er det heller ingen relevans til noko eg sa.

Når eg nytter ordet 'omtrent' så skulle det gardere greit for et par nye navn her og der. Ein treng berre å sjå på resultatlista frå denne cupen, og ein ser at den overveldande majoriteten har vore med mang ei årstid før.

At det er mange ordspelarar som oppfører seg som gamle tanter no og då står eg for.

barbara2012-04-09 20:34
Antall innlegg: 91

Tja, jeg antar at jeg kan gå innunder kategorien gamle tanter.....jeg ER tante, og jeg begynner jo å bli litt gammel, selv om jeg nok selv ikke vil kalle meg gammel før jeg er godt over 50, eller tilogmed 70...lol

sogame2012-04-09 20:52
Antall innlegg: 22

puh.... sier nå jeg..... pust ut

bris12012-04-09 23:04
Antall innlegg: 2601

Bearo har helt rett, det er ingenting i innleggene mine som kan leses som angrep på spillvertene og var heller ikke ment som det.

Er det noen som blir angrepet her så er det meg! Gud nåde meg som tør antyde at noen av de mange som har klaget har hatt varierende motiver for å gjøre det!

Det er bare å lese Alfas forklaring på beslutningen som ble tatt etter at spillvertene mottok henvendelser/klager fra deltakerne. Det dreier seg blant annet om at man blir overrumplet av "ukjente" og ikke får brukt sine taktiske evner, og hva skjer da? Ja, da hender det at man taper for en eller annen x eller y. Er det så vanskelig å si det, da?

Turneringer er ikke bare koseprat i chatten. Det er en konkurranse hvor vinnerne høster heder og ære, og det er vel hele vitsen med turnering. Chatte kan man jo gjøre når som helst.

Les Kirstis svar til meg en gang til, og se hvor flåseriet starter, barbara. Skjønt flåseri - noen vil kalle det hersketeknikk og det kanskje med rette.

Jeg har fulgt oppfordringen og lest innleggene til deg, Kirsti en gang til. Og når du i to innlegg skriver at jeg ” trekker andres motiver i tvil hver gang det er snakk om turneringer?” og ” Jeg skjønner likevel ikke hvorfor du hver bidige gang det er snakk om turneringer finner det nødvendig å velge den innfallsvinkelen som i størst mulig grad mistenkeliggjør og undervurderer dem som pleier å delta” stigmatiserer du meg kraftig. Utsagnene er en overdrivelse, men vil nok helt sikkert påvirke den som leser innleggene. Men skitt au, jeg tåler det.

Så håper jeg til slutt at alle som har lyst hiver seg med i turneringer. Noen ganger kan det være riktig hyggelig å delta!

piaf2012-04-10 01:47
Antall innlegg: 995

Jeg er bare litt lei av forumdebattanter som mener så himla mye om hvordan spillvertene utfører jobben sin (som de selv vet lite om hva innebærer), og jeg synes det er snydens uinteressant at noen synes at noen oppfører seg som gamle tanter. (Hvordan oppfører gamle tanter seg, liksom? Mine gamle tanter oppfører seg veldig forskjellig, så utsagnet er i tillegg til å være uinteressant egnet til å skape forvirring.)

Dette er heller ikke den eneste tråden hvor sånne påstander fremsettes, men det var tilfeldigvis denne jeg ble fanget av denne gangen.

Jeg synes også det er litt synd at noen legger så mye engasjement i å fremstille et fint tiltak som turneringer som noe eksklusivt og eksluderende fordi noen av spillerne kjenner hverandre, eller fordi mange av de som deltok for tre år siden fortsatt deltar, eller fordi alle har lyst til å vinne. Det er ikke så uvanlig at sånt skjer når folk møtes for å konkurrere, og i det virkelige liv tror jeg dette regnes for å være positivt.

Det er sikkert ingens mening å skremme noen fra å delta på turneringer, og forhåpentligvis skjer det ikke heller. Alle som har lyst får bare hive seg på og finne ut på egenhånd om de synes turneringer er morsomt eller ikke. Hurra!

Og så tilbake til trådens tema:
Gratulerer med seieren til Alfa93, og grattis med en oppløftende vinnerbingo, ave!

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?