Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Torill | 2011-09-18 21:03 | |
![]() | Squil, får du til å rette opp navnet mitt der vi skal rapportere? Ellers begynner jeg å kalle deg Eskill. | |
| Lille-fix | 2011-09-18 21:45 | |
![]() | ja, ja.. da må jeg skaffe meg ipad eller ny telefon om jeg skal bli med på wordfeud. kanskje like greit, så slipper jeg en ny dille :-) | |
| ajnor | 2011-09-18 21:48 | |
![]() | - og gjett hvem som rykker ned i 2. divisjon, da! :-P | |
| Squil | 2011-09-19 00:31 | |
![]() | tror de har det koselig der også. | |
| Torill | 2011-09-19 09:20 | |
![]() | 2. divisjon er beinhard, jeg bare taper og taper. | |
| gompedyret | 2011-09-19 17:57 | |
![]() | Squil: Jeg skulle melde et nytt tap, men så kom det bare en feilmelding. For å gjøre det lettere for deg har jeg oversatt det hele til norsk via google: Server Error in '/' Application. Objektet er ikke satt til en forekomst av et objekt. Beskrivelse: Et ubehandlet unntak oppstod under kjøring av gjeldende web forespørsel. Gå gjennom stakksporingen for mer informasjon om feilen og hvor den oppstod i koden. Unntak Detaljer: System.NullReferenceExcep tion: Object er ikke satt til en forekomst av et objekt. Kilde Feil: Et ubehandlet unntak ble generert under kjøring av gjeldende web forespørsel. Informasjon om opprinnelse og plassering av unntaket kan identifiseres ved hjelp av unntak stakksporingen nedenfor. Stack Trace: Oi, der kom det ikke lenger feilmelding. Jeg tar alt tilbake! | |
| Squil | 2011-09-19 21:05 | |
![]() | :) Det skyldes at siden 'timer ut' når den har vært oppe lenge i browseren. Løsningen er å starte siden på nytt. Men jeg har endret det slik at siden nå holder koken i 30 timer, så problemet kommer ikke til å dukke opp så alt for ofte. Turneringen kan forøvrig nå bare vinnes av Pjaff eller Veldiglad. Forøvrig er det fortsatt mye som kan skje, selv om Ajnor ser ut til å risikere nedrykk, og Kirstipirsti og Ave har los på opprykksplassene. | |
| fredmol | 2011-09-19 21:35 | |
![]() | Stakksporing. Bingoen sin! | |
| Rune | 2011-09-19 21:41 | |
![]() | Har problemer med å få kommet inn for å melde resultat nå.. | |
| Kirsti | 2011-09-19 21:45 | |
![]() | Har forsøkt å invitere Domenique1 gjentatte ganger, men får null respons. | |
| Rune | 2011-09-19 21:54 | |
![]() | Fikk meldt fra. | |
| piaf | 2011-09-19 23:14 | |
![]() | Gompedyret - tillat meg å komme med en litt mindre tørr beskrivelse av kampen vår: Først legger jeg LIV(E)BANd, etter å ha fått underkjent bavling, vabling, banevill, bandeliv og hva det nå var jeg prøvde (fantastisk å ha uendelig med tid og ubegrenset antall forsøk) og er sinnssykt fornøyd med både meg selv, bingoen, livet og ledelsen jeg pådro meg. Helt til gomp, når det er 4-5 brikker igjen i posen, legger KAKESMULENE på rødt. Hadde det vært bingo, hadde jeg vært død. Takk for thrillen, gomp! Nå leker jeg at VG aldri i verden kommer til å ta meg igjen og at jeg har vunnet turneringen. En kjempegøyal lek (så lenge den varer)! | |
| ajnor | 2011-09-19 23:48 | |
![]() | Ikke ett eneste poeng har dere unt meg! Skal kose meg i 2. divisjon, jeg så, så kan dere ha det så godt i "elite"-divisjonen... ;-) | |
| Squil | 2011-09-20 00:57 | |
![]() | Du treffer oss nok igjen etterhvert, tenker jeg :) Bare målforskjellen skiller Aase og Runeto om den andre nedrykksplassen, og begge har igjen kamp mot VG. Sistnevnte kan fortsatt vinne, men i teorien også rykke ned. KirstiPirsti ligger pent an for opprykk, i den andre divisjonen står nok kampen mellom Skjetten og Ave. | |
| VeldiGlad | 2011-09-20 09:20 | |
![]() | Pjaff, du kan være trygg på seieren, jeg kløner voldsomt om dagen, overalt, og har bestemt meg for å slutte med det til lørdag. Vel fortjent seier! :) | |
| fredmol | 2011-09-20 09:24 | |
![]() | Har fått Domenique1 på banen. Faktisk bare 20 brikker igjen. | |
| ave - Administrator | 2011-09-20 09:41 | |
![]() | Ser at flere i førstedivisjon er ferdigspilt alt. Har bare lyst til å komme med en betraktning om at selv om vi KAN bruke 14 dager, så MÅ vi vel ikke bruke 14 dager....... ;) | |
| Squil | 2011-09-20 10:47 | |
![]() | Sant nok, det er artigere med motspilelre som spiller fort enn sakte. Men til en viss grad tror jeg iveren henger sammen med hvor bra man gjør det, slik at det er naturlig at førstedivisjon og de beste spillerne i andredivisjon blir først ferdig. Jeg har ikke lyst til å innføre særlig mer stress på spillerne enn at man bør bli ferdig før neste turnering, altså 14 dager. Jeg har deltatt i engelske turneringer hvor man må bli ferdig på 3-4 dager og hvor begge spillerne får null poeng hvis kampen ikke blir ferdig. Da er det langt mer frustrerende med trege motspillere. | |
| Ninaxxx | 2011-09-20 11:18 | |
![]() | Domenique1; - spill gjerne med meg samtidig som du spiller mot fredmol. Har invitert deg flere ganger... Hilsen Najs :) | |
| piaf | 2011-09-20 12:18 | |
![]() | I NM er regelen sånn at "dersom to eller flere spillere etter fullført turnering har likt antall seire, avgjøres det hele med et siste parti mellom de to som ligger best an. Dersom dette blir uavgjort, blir den som lå best an poengmessig før finalen kåret til vinner." En ide å innføre dette her også? | |