Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| spordill | 2011-10-20 14:05 | |
![]() | Kjekk turnering, og spennende å følge med spesielt dere i 1. divisjon! MEN det er mer enn nok spenning i 2. divisjon også, for vi er tre som sloss om de to øverste plassene. Krysser fingrene for at vi snart får forløst spenningen! | |
| Squil | 2011-10-20 14:35 | |
![]() | Ja, det hadde ikke gjort noe med referater fra andre avgjørende kamper heller. selv om jeg ikke ville svettet mye hvis jeg var deg, ser ut som aase må vinne med 323 poeng over longlazy for å snyte deg for opprykket. Lobo 470-torill 440, 2 brikker igjen, og jeg trekker. Det ser bra ut for VG nå, jeg kom to poeng fra den marginen jeg trengte, men da klasket torill ORDNEDE over to røde. | |
| Torill | 2011-10-20 14:49 | |
![]() | Jeg er ute av både toppstriden og bunnstriden. Men Lobotommy skal få motstand til siste brikke. | |
| Squil | 2011-10-21 09:43 | |
![]() | Det skal du ha. Jeg ledet med 60 poeng, og hadde KM igjen, mens torill hadde STTILD. En del utlegg fra torill ville gitt meg siste trekk og marginen jeg trengte, men torill spilte smart og sørget for at jeg aldri fikk ut K'en. Jeg setter veldig pris på innstillingen til torill her, altså at man gjør sitt beste selv om kampen ikke lenger er 'viktig' for en selv. Det ble dermed Veldiglad som vant turneringen, foran Lobotommy, Pjaff og Gompedyret. Alle disse hadde samme poengsum. Ellers er følgende klart: Nedrykk til 2: Rachel på landet, eterem Opprykk til 1: Fredmol +1 Nedrykk til 3: Ajnor + 1 I 3. og 4. divisjon er ingenting avklart ennå. | |
| Squil | 2011-10-21 10:32 | |
![]() | Vinnere: Sesong 1: Lobotommy Sesong 2: Anlaug Sesong 3: Lobotommy Sesong 4: Veldiglad Sesong 5: Pjaff Sesong 6: Veldiglad Sesong 7: Veldiglad Og man kan merke en viss konsistens i hvem som blir nummer to: Sesong 1: Gompedyret Sesong 2: Gompedyret Sesong 3: Gompedyret Sesong 4: Gompedyret Sesong 5: Lobotommy Sesong 6: Lobotommy Sesong 7: Lobotommy | |
| Torill | 2011-10-21 10:36 | |
![]() | Sqil, takk for at du tror at jeg er smart. Men jeg ante ikke at du hadde K. Har ennå ikke giddet å sette meg inn i hvilke brikker som er i omløp og hva motstander har igjen. MEN - neste gang handler det kanskje om nedrykk eller pallplass, da skal jeg vurdere å gjøre det, i hvertfall i jevne kamper. Gratulerer til alle som har gjort det bra, og særlig til VeldiGlad som vant igjen. (Men ingen er altså uslåelige.) | |