Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 642

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Alfa932010-02-10 19:17
Antall innlegg: 7771

Det er mulig, Sydsklie.

Dere må gjerne fortsette diskusjonen, men som sagt er dette blitt nøye gjennomgått, og vi bestemte oss altså til slutt for å ikke gå ut med informasjonen. Som saken nå står, er det, som dere har påpekt opptil flere ganger, ikke så vanskelig å finne ut hvem som er blitt diskvalifisert. En diskusjon om regelbruddene blir da en diskusjon svært tett opptil person, og det ønsker vi ikke.
Ber om at dere viser forståelse for og aksepterer at det ble slik nå.

Men nå må jeg spise og lese på naturfagsprøve. Håper du/ dere unnskylder at jeg blir noe fraværende resten av kvelden.

kness - Ikke medlem lenger2010-02-10 20:08
Antall innlegg: 1134

Triste greier dette her, også for de fire som skal spille om medaljene på søndag; det hadde helt klart vært mer stas å vinne om alt hadde gått riktig for seg fra starten.

Men forhåpentligvis blir det ikke lenge til neste mesterturnering, og forhåpentligvis har alle lært seg reglene innen da.

Torill2010-02-10 21:08
Antall innlegg: 3664

Nå har jeg lest gjennom alt som er skrevet om dette i dag og har sakset fra Eterems første innlegg:

"Det vil bli arrangert en ny semfinale mellom Holger og Scrabla fordi vi har diskvalifisert en spiller."

Dette var litt tynt. Men så har det jo kommet fram etter hvert at spilleren er diskvalifisert PÅ GRUNN AV BRUDD PÅ REGLENE. Det sto det ikke i første tråden. Siden vi har fått vite det, har vi fått vite nok synes jeg. Ellers heier jeg på en ny mesterfinale snart, gjerne åpen for de som var kvalifisert til denne også.

VeldiGlad2010-02-10 23:19
Antall innlegg: 1077

Dette var trist :(

Synd du ikke fikk vært med stig, du får ta igjen neste gang ser det ut til.

Lykke til til dere som spiller om igjen:)

ave - Administrator2010-02-10 23:35
Antall innlegg: 4987

dette er jammen dumbere enn dumbest....

Kirsti2010-02-11 01:22
Antall innlegg: 1946

Det var vel ikke så mange som lurte på hvorfor vedkommende spiller ble disket - det er nokså selvsagt at man diskes for regelbrudd. At noen vil vite hva slags regelbrudd det dreier seg om, skjønner jeg godt, men jeg synes også det står respekt av at spillvertene forholder seg til reglene som faktisk finnes for forumet.

Det som er trist her, er jo at noen synes det er viktigere å vinne enn å vinne på en fair måte, og at det går ut over andre. Det er mange løsninger som kunne vært valgt i denne saken - man kunne kjørt hele turneringen på nytt, eller bare siste runde på nytt, eller gjøre det slik det nå er bestemt. Uansett hva man gjør, blir det feil for noen, og det kan umulig ha vært noen enkel beslutning å ta.

Jeg setter stor pris på at spillvertene bestemte seg å gripe inn. Så får det heller være at vi denne gangen får en mesterturnering som ikke blir helt perfekt. Det ville vært verre om en juksemaker fikk tittelen ordspillmester.

Ø N2010-02-11 03:46
Antall innlegg: 725

Du har helt rett i det Kirsti at uansett løsning for denne mesterturneringen så går det ut over noen så den ene løsningen er like god eller dårlig for alle involverte.

En annen ting jeg også er svært enig med deg i er at det er flott at spillverter / forumverter respekterer regelverket for ordspill forum i denne og andre saker.

Det som er flott i denne saken er at de som bedriver urent spill før eller siden blir tatt for dette slik at uønskede individer på denne måten plukkes vekk og vi blir sittende igjen med en gruppe spillere som har fortjent plassen de har oppnådd og kan være stolte av at de greide dette uten bruk av ulovlige midler.

Så jeg synes at den som vinner mesterturneringen denne gangen skal heve armene høyt og juble over egen prestasjon da det ikke er rett at en person skal ta glansen fra den prestasjonen det er og bli ordspillmester i det selskapet som stilte til start.

Jeg skal juble på vegne av mesteren og håper alle andre ordspillere gjør det samme da dette er en fantastisk prestasjon.

Lykke til på Søndag. :)

baltez - Ikke medlem lenger2010-02-11 03:51
Antall innlegg: 1398

Ø N: spiller du dette spillet, eller har du en trang til å være arangør??
Hvorfor i hallejula intereserer deg så mye for disse mesterturneringene??!!??

Torill2010-02-11 03:55

Baltez, driver du med frimerker, eller har du trang til å begynne med det??
Hvorfor i hallejula intereserer deg så mye for frimerkediskusjonene??!!? ?

Ø N2010-02-11 03:59
Antall innlegg: 725

Ikke spesielt interessert i mesterturneringen baltez men jeg må innrømme at jeg fryder meg hver gang noen uansett hva det er blir tatt hvis de bedriver noe de ikke skal drive med.

Om dette gjelder ordspill eller unndragelse på skatten spiller ingen rolle så lenge gjeldende regelverk blir brutt. :)

Torill2010-02-11 03:59

Beklager avsporingen, synes alle som vil må få mene noe om mestertureningen, det var det jeg prøvde å si. Og det var jo det det skulle handle om her.

Gleder meg til neste gang, skal skaffe meg idrettspsykolog, massør, coach og en hærskare av duskemenn..... Og håpe at formkurven er på topp.

VeldiGlad2010-02-11 13:45

Håper neste mesterturnering går redelig og riktig for seg, så slipper vi at en person skal lage krøll og tull for hele turneringen.

Det jeg kan trekke frem som positivt for min del er at jeg er den eneste som kom over vedkommende som jukset i kvalifiseringen! Woohoo! En seier i seg selv :D

baltez - Ikke medlem lenger2010-02-11 13:49
Antall innlegg: 1398

Det var visst en spiller som knuste deg i kvalifiseringa også, VeldiGlad, men jeg husker ikke helt hvem det var.

VeldiGlad2010-02-11 14:37

Du, det var en viss dame fra Asker...

VeldiGlad2010-02-11 14:42

Nei, unnskyld! Jeg slo jo kness, det var jo deg!

Hadde nok fortrengt det. Men nå kommer de vonde minnene tilbake. Se seg blind på bingoer og få en mot deg som svar.. akk!

Men knusing var litt sterke ord =)

Torill2010-02-14 13:50

Synes kveldens finalister og semifinalister fortjener litt publikum!

mysteria - Ikke medlem lenger2010-02-14 13:53
Antall innlegg: 1124

Blir det servering?

Sydsklie2010-02-14 14:33
Antall innlegg: 703

Hvilken TV kanal?

kness - Ikke medlem lenger2010-02-14 14:54
Antall innlegg: 1134

Finalene sendes direkte i alle kanaler, og vises også i reprise imorgen.

Fastelavnsboller til barna og blomster til mødrene. Kveldens beste sjekkereplikk premieres med en flaske Valentinvin.

eterem2010-02-14 20:05
Antall innlegg: 1882

Det ble en thrilleraften i Katten i kveld. Semifinalen mellom Holger og Scrabla kunne ikke blitt jevnere. De vant hver sin kamp før Scrabla vant tredje kamp med ETT poeng! Jevnere kan det ikke bli.

Dermed ble finalebordet spilt av Scrabla og a5000, og bronsefinalen av kness og Holger.

I bronsefinalen gikk seieren til kness i første kamp og Holger i andre kamp. Det ble derfor en spennende sisterunde hvor Holger viste seg å være den sterkeste - gratulerer med bronsen!

Selve finalebordet ble aldri så spennende som bronsefinalen. a5000 vant begge de første kampene og er dermed en verdig vinner av mesterturneringen.

GRATULERER MED TITTELEN ORDSPILLMESTER A5000!

Scrabla var en verdig sølvvinner i kveld, gratulerer til deg også.

Her er altså resultatlisten hvis noen fortsatt skulle lure:

GULL: a5000
SØLV: Scrabla
BRONSE: Holger
4. PLASS: kness

Bingoavstemning måtte vi selvsagt ha, takk til Kirsti som arrangerte avstemningen!

AVFEIDE STRENGEN SKRALEDE FLYNDRE SNIPENE TASSEDE PAKKEDE IBOENDE UTALLIG DATERTE SVEINER STIRRES HOSTEDE VRANGENAVFEIDE STRENGEN SKRALEDE FLYNDRE SNIPENE TASSEDE PAKKEDE IBOENDE UTALLIG DATERTE SVEINER STIRRES HOSTEDE VRANGEN

Vi kan igjen gratulere a5000 - denne gangen for bingoen UTALLIGE. Velfortjent dobbeltseier i kveld!

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?