Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ettigrib | 2013-06-01 14:09 | |
![]() | Cup kl. 21.30 Lørdag1/6 I kveld arrangerer jeg cup i katten. Påmelding starter klokken 21:30, og vi spiller på spesial brett i hastighet lynrask. For å delta på turneringen må du ha spilt minst 100 rankede kamper på ordspill.no (ikke appen). Noe du lurer på? Du finner ganske sikket svar her: www.ordspill.no/docu...nt /?id=176 eller du kan sende meg en melding så skal jeg prøve å svare før turneringsstart :) Velkommen til nye og gamle turneringsdeltagere! :) | |
| GreteSB | 2013-06-01 21:24 | |
![]() | Bare ti minutter igjen, jo. | |
| Ettigrib | 2013-06-01 22:51 | |
![]() | Det tok litt tid, men til slutt klarte vi å få tak i elleve deltagere til turneringen! Etter fire runder i lynrask hastighet, blod, svette og tårer (neeidaa, jeg overdriver selvsagt - det er bare kos å delta på turneringer!) - og ikke minst god innsats fra alle turneringsdeltagere - var turneringen over, og jeg kan publisere følgende resultatliste: 1.Liddell 2.Bromm 3.arctic 4.PEDERPEDER # ute etter runde 2 gsbj twiver StigLg pandemonium # ute etter runde 1 Alamo- Ettigrib milos PEDERPEDERs almetre ble kåret til kveldens beste bingo! Gratulerer til vinnerne, takk for oppmøte og innsats, og velkommen tilbake i katten ved en senere anledning! :) | |