Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 611 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ettigrib | 2013-09-03 22:43 | |
![]() | OPPSTART AV LIGA! Vi i spillvertgruppa har jobbet litt med å utvikle en ORDSPILL-LIGA, all ære til arctic for ideen. Vi ønsker tilbakemelding på hva dere ordspillbrukere synes om denne ideen, og vil i dette innlegget presentere hovedideen, regler og oppsett for ligaen slik vi har tenkt oss det. I et forsøk på å prøve å gjøre dette oversiktlig vil jeg sette opp dette punktvis: * Ligaen vil være åpen for alle som vil være med. * Ligaen gjelder for NETTVERSJONEN, alle kamper skal spilles på ordspill.no (IKKE appen) * Det vil opprettes egne påmeldingstråder hvor påmelding vil skje når alt er klart, FØLG MED I FORUMET! * Målet er at alle skal spile mot alle i ligaen. * Vi vil hver uke presentere et kampoppsett i forum. Hvor mange kamper som skal spilles i uka er under diskusjon. Vi vil gjerne ha DERES TILBAKEMELDING på hvor mange ligakamper dere kunne tenke dere å spille i uka. Vi tenker 2 eller 3 kamper i uka. * Alle vil ha en uke på å spille kampene, resultatene må meldes i forumstråden med kampoppsettet. * Om noen ikke kan spille kampene sine en uke må dette meldes ifra til ligaansvarlig spillvert! * FORMAT vil variere fra uke til uke - formatet vil bli annonsert i kampoppsett-trådene! Vi kommer til å veksle mellom brettene spesial, panikk og tilfeldig. Alle kamper som spilles i ligaen skal spilles URANKA. * Vi lager 2 LIGAER, basert på TID. - LYNRASK/PANIKK LIGA: Her vil tidsformatene variere mellom LYNRASK og PANIKK - NORMAL/HURTIG LIGA: Her vil tidsformatene variere mellom NORMAL og HURTIG. Det vil selvsagt være lovlig å melde seg på i begge ligaer. Grunnen til at vi deler på denne måten er for å _endelig_ kunne komme med et tilbud til de som foretrekker spill med litt lengre tid enn i det tempoet vi vanligvis arrangerer turneringer. * Hver enkelt må ta ansvar for å avtale og gjennomføre kampene som skal spilles hver uke, samt få rapportert resultatene i forumet! Den som oppretter spillet skal være helt sikker på at motspiller(e) er klar over dette i chatten før spillet begynner. Endre gjerne navnet på spillet til LIGAKAMP XX [spillernes nick] eller noe slikt på forhånd. Vi har stor tro på at dette kan bli suksess, men vil gjerne høre fra DEG som ordspillbruker. Hva synes du? Ville du meldt deg på? KOM MED TILBAKEMELDINGER OG INNSPILL, ingenting er satt i sten enda, og vi ønsker å lytte til deres ønsker og meninger! Når vi har fått alt på plass vil vi opprette info/regeltråd og påmeldingstråder i forum! FØLG MED FOR Å JOINE MORROA! :) | |
| twiver | 2013-09-03 23:58 | |
![]() | Hvorfor er ikke standard brett og stress hastighet med her da ?? | |
| Ettigrib | 2013-09-04 00:07 | |
![]() | Standard brett er ikke med fordi jeg er et surrehue som har klart å skrive "..veksle mellom brettene spesial, panikk og tilfeldig". Her skal det selvsagt ikke stå panikk, men standard. Så det riktige er at vi tenker å veksle mellom brettene spesial, standard og tilfeldig. Vi vil gjerne også inkludere stress hastighet, men er usikre på om den hører hjemme i LYNRASK/PANIKK LIGA eller om den passer best under NORMAL/HURTIG LIGA. Eventuelt om vi skal inkludere den hastigheten i begge ligaene. Hva synes dere? | |
| Torill | 2013-09-04 09:39 | |
![]() | Jeg synes egentlig man kunne ta HURTIG/STRESS i stedet for NORMAL/HURTIG. Men fint initiativ! | |
| KariKr | 2013-09-04 10:48 | |
![]() | Tenkte å si akkurat d samme som deg Torill Hurtig/Stress kan høres interessant ut;-) | |
| gompedyret | 2013-09-04 11:11 | |
![]() | Jeg synes en skal være forbeholdt Lynrask/Stress og en for Normal/Hurtig. Panikk kan reserveres for vanlige turneringer. Litt av greia her er jo å få med seg de som liker å spille på langsommere hastigheter. De fleste som liker nromal vil greit kunne takle et hurtigspill, mens Stress ligger såpass nærme Lynrask at det vil være naturlig å gruppere disse to sammen. Dette er naturligvis bare IMO. | |
| higard | 2013-09-04 11:21 | |
![]() | enig m gompedyret :-) | |
| piaf | 2013-09-04 11:40 | |
![]() | Arctic må da være det beste som har hendt spillvertgruppa på en stund :-) Stemmer forøvrig også på en lynrask/stress og en hurtig/normal-liga. | |
| StigLg | 2013-09-04 15:09 | |
![]() | Endelig! En sånn greie med ligaspill har jeg alltid ønsket her. Glimrende initiativ arctic. | |
| MarenHelene | 2013-09-04 15:44 | |
![]() | Liga er moro. Enig med Torill og Piaf. | |
| berrum | 2013-09-04 18:15 | |
![]() | Høres morsomt ut. Jeg er med. Stemmer for lynrask/stress og hurtig/normal | |
| Verdasdespot | 2013-09-04 18:30 | |
![]() | Stemmer på en liga med lynrask/ stress og en liga med hurtig. | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-09-04 22:55 | |
![]() | Synes nok en liga med lynrask/stress hadde vært ok | |
| Nixita | 2013-09-05 00:10 | |
![]() | Min stemme (om den teller :): - Normal/Hurtig - Stress/Lynrask | |
| Liddell | 2013-09-05 00:15 | |
![]() | Herlig idé! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-09-05 12:05 | |
![]() | For sære folk som meg som unngår i det lengste å bruke både armbåndsur og mobiltelefon så passer det svært dårlig å sette seg inn i et system der man må spille bestemte matcher mot bestemte personer innenfor en bestemt tid. Så dette passer ikke meg, men jeg håper dere som starter opp med dette trives. | |
| Audioman | 2013-09-05 13:46 | |
![]() | flott ide.... | |
| Krepsefrua | 2013-09-05 17:12 | |
![]() | lynrask og stress er jeg enig i :) Bra initiativ dette her ! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-05 17:44 | |
![]() | hei! kjempeflott med så mange positive svar! kommenter gjerne innholdet og hva dere synes -arc | |
| MarenHelene | 2013-09-05 19:13 | |
![]() | Fin idé. Men hvordan skal dette organiseres? Skal du (eller annen spillvert) sitte manuelt og registere alt? | |