Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 611 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 11:00 | |
![]() | LIGA hurtig/normal oppstart uke 38 Hei da er påmeldingen stengt og vi har 21 påmeldte spillere i hurtig/normal ligaen! wow, kanonbra! de påmeldte er; arctic gompedyret pandemonium stiglg helen fortogsakte grag toppgunn karikr redhy irwa nici tochi alfa93 beera alamo brunmetallic ordnung alien46 maik loisa. denne ligaen er dermed antatt å ta 7 uker 21 spillere går ikke helt opp hver uke - jeg kommer til å bruke meg sjøl, alfa og gomp til å hoppe litt rundt så dette går opp på ukespilling. alle skal møte alle, så det er ingen fordel for oss. i foreløbige resultater som legges ut hver uke vil det stå bak våre navn om vi har +/- en kamp i forhold til dere. her er et utklipp av reglene; * alle møter alle * kampoppsett kommer hver søndag kveld og da skal de tre oppsatte kampene spilles innen neste søndag kl 15. * alle spill er uranka * jeg angir ukas formater- alle brett og begge ligaens hastigheter brukes * det gis 2p for seier, 1p for uavgjort og 0 for tap, x for ikke spilt * har du ikke anledning ei uke så gi beskjed! * alle resultater meldes i LIGA h/n uke xx (der kampene står) i forum * om noen ligger likt ved ligaslutt spilles plasseringskamp(er) * om en spiller ikke møter eller ønsker å trekke seg fra ligaen så slettes alle dennes kamper, spilte og uspilte * vær sikker på at motspiller veit at dette er ligakampen, endre spillnavnet til LIGAKAMP NICK jeg har over 1100 kamper å holde styr på i ligasammenheng de nærmeste ukene, ALLE resultater mååå meldes i riktig tråd i riktig tidsrom. om dere tar igjen gamle/uspilte kamper så send et pm til meg, jeg sjekker ikke automatisk gamle tråder. ukas kampoppsett er på vei, dukker snart opp i denne tråden og alle resultater meldes i denne tråden. OBS jeg trenger kun hvem som vant-- ikke differansen og ikke om det er en A-B-C kamp (ukas 3 kamper deler jeg slik for oversikt i forum) mvh arctic | |
| pandemonium - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 11:07 | |
![]() | Hvordan endrer man spillnavn? | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 11:16 | |
![]() | når man starter et nytt spill kan man endre brett/tid/rank og man kan kan gi nytt navn, alternativet står øverst til venstre og er lett å finne viktig at dere gjør dette! folk skal se at dette er ligakamper! | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 11:18 | |
![]() | KAMP A hurtig spesial irwa arctic nici gompedyret tochi pandemonium alfa93 stiglg beera helen alamo fortogsakte brunmetallic grag ordnung toppgunn alien46 karikr maik redhy loisa gompedyret KAMP B normal tilfeldig gompedyret helen pandemonium fortogsakte stiglg grag brunmetallic toppgunn ordnung karikr alien46 redhy maik tochi loisa alfa93 irwa alamo nici beera KAMP C -- hurtig standard arctic grag pandemonium toppgunn stiglg karikr helen redhy fortogsakte irwa nici brunmetallic tochi ordnung alfa93 alien46 beera maik alamo loisa | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 11:22 | |
![]() | denne uka mister jeg kamp B gompedyret spiller 2 A-kamper, men ingen C kamp dette er for at det skal gå opp, alle dere andre spiller en A en B og en C kamp | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 12:36 | |
![]() | vil anbefale alle å søke opp motspillerne sine under fanen medlemssøk og sende pm med når det passer å spille! | |
| travel - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 16:29 | |
![]() | Sende pm? er det å sende her, svare på innlegg? eller? | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 16:32 | |
![]() | pm står for personlig melding, klikker en seg inn på profilen så står den muligheten der | |
| StigLg | 2013-09-15 17:11 | |
![]() | Hva skjer med kampene før en spiller evt blir slettet. Mister man for eksempel sine 2 poeng ved seier mot denne spilleren? Eller får alle automatisk 2 poeng? | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 17:58 | |
![]() | når en spiller som enten ønsker å trekke seg eller møter opp så lite at alt blir rot så blir alle dennes kamper slettet. så ja, har du slått personen mister du de poengene -- å gi alle 2p er det ikke noe poeng i. at noen skal få beholde poeng mot en person andre ikke får spilt mot er urettferdig | |
| StigLg | 2013-09-16 00:12 | |
![]() | StigLg vant over KariKr - kamp C | |
| redhy | 2013-09-16 12:20 | |
![]() | redhy vant over alien46 | |
| grag | 2013-09-16 12:35 | |
![]() | grag vant over brunmetallic -kamp A | |
| travel - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 16:52 | |
![]() | travel vant mot redhy i Kamp A | |
| Alamo- - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 21:02 | |
![]() | loisa slo alamo kamp c | |
| lakota | 2013-09-16 21:06 | |
![]() | Huufff og søren - hadde tenkt å melde meg på - trodde av en eller annen grunn at det det fortsatt var tid....... | |
| StigLg | 2013-09-16 23:09 | |
![]() | StigLg vant over grag i kamp B | |
| javelravel | 2013-09-16 23:15 | |
![]() | Rognkjeksen vant over javelravel i vanlig stress | |
| Helen | 2013-09-16 23:23 | |
![]() | Helen vant over redhy, kamp C | |
| Maik | 2013-09-17 09:02 | |
![]() | Kamp C Maik vant over Beera | |