Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 609 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 20:32 | |
![]() | LIGA lynrask/stress oppstart uke 38 Hei da er påmeldingen stengt og vi har 46 påmeldte spillere i hurtig/normal ligaen! wow, kanonbra! de påmeldte er; arctic droy liddell pandemonium torill stiglg starey nalleno scrabla frkfransen woland karkikr ave tassen piaf hattifnatt irwa athaniel40 fortogsakte junisol berrum grag marenhelene vinneren41 travel redhy a5000 imew twiver higard nici missligholdt javelravel rognkjeksen dulle beera khh akebrett piala hero maik loisa milos tovea sommerferie1 caao denne ligaen er dermed antatt å ta 15 uker. hittil går det opp hver uke - om det skulle endre seg kommer jeg til å bruke ave og meg sjøl til å hoppe litt rundt så dette går opp på ukespilling. alle skal møte alle, så det er ingen fordel for oss. i foreløbige resultater som legges ut hver uke vil det stå bak våre navn om vi har +/- en kamp i forhold til dere. her er et utklipp av reglene; * alle møter alle * kampoppsett kommer hver søndag kveld og da skal de tre oppsatte kampene spilles innen neste søndag kl 15. * alle spill er uranka * jeg angir ukas formater- alle brett og begge ligaens hastigheter brukes * det gis 2p for seier, 1p for uavgjort og 0 for tap, x for ikke spilt * har du ikke anledning ei uke så gi beskjed! * alle resultater meldes i LIGA h/n uke xx (der kampene står) i forum * om noen ligger likt ved ligaslutt spilles plasseringskamp(er) * om en spiller ikke møter eller ønsker å trekke seg fra ligaen så slettes alle dennes kamper, spilte og uspilte * vær sikker på at motspiller veit at dette er ligakampen, endre spillnavnet til LIGAKAMP NICK jeg har over 1100 kamper å holde styr på i ligasammenheng de nærmeste ukene, ALLE resultater mååå meldes i riktig tråd i riktig tidsrom. om dere tar igjen gamle/uspilte kamper så send et pm til meg, jeg sjekker ikke automatisk gamle tråder. ukas kampoppsett er på vei, dukker snart opp i denne tråden og alle resultater meldes i denne tråden. OBS jeg trenger kun hvem som vant-- ikke differansen når man starter et nytt spill kan man endre brett/tid/rank og man kan kan gi nytt navn, alternativet står øverst til venstre og er lett å finne viktig at dere gjør dette! folk skal se at dette er ligakamper! vil anbefale alle å søke opp motspillerne sine under fanen medlemssøk og sende pm med når det passer å spille! alle resultater meldes i denne tråden! ukas oppsett kommer straks! mvh arctic | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 20:35 | |
![]() | KAMP A stress standard arctic droy liddell pandemonium torill stiglg starey nalleno scrabla frkfransen woland karkikr ave tassen piaf hattifnatt irwa athaniel40 fortogsakte junisol berrum grag marenhelene vinneren41 travel redhy a5000 imew twiver higard nici missligholdt javelravel rognkjeksen dulle beera khh akebrett piala hero maik loisa milos tovea sommerferie1 caao KAMP B lynrask tilfeldig droy liddell pandemonium torill stiglg starey nalleno scrabla frkfransen woland karkikr ave tassen piaf hattifnatt irwa athaniel40 fortogsakte junisol berrum grag marenhelene vinneren41 travel redhy a5000 imew twiver higard nici missligholdt javelravel rognkjeksen dulle beera khh akebrett piala hero maik loisa milos tovea sommerferie1 caao arctic KAMP C stress spesial arctic vinneren41 droy travel liddell redhy pandemonium a5000 torill imew stiglg twiver starey higard nalleno nici scrabla missligholdt frkfransen javelravel woland rognkjeksen karkikr dulle ave beera tassen khh piaf akebrett hattifnatt piala irwa hero athaniel40 maik fortogsakte loisa junisol milos berrum tovea grag sommerferie1 marenhelene caao | |
| Scrabla | 2013-09-15 21:32 | |
![]() | Kan du endre navnet på frkfransen til frk fransen med mellomrom? Det ble vanskelig å finne henne. | |
| piala | 2013-09-15 21:45 | |
![]() | Hvordan endrer jeg navn? Går ut fra at det ikke er noe vanskelig å endre det tilbake Men jeg får det ikke til | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 21:48 | |
![]() | hei, du endrer kun kampnavn, når du oppretter nytt spill kan du velge hastighet/tid/rank etc og du kan endre navn på spillet skal få endra frk fransen til neste runde | |
| piala | 2013-09-15 22:01 | |
![]() | Åja, det tror jeg at jeg skal klare:) Tusen takk! | |
| Hattifnatt | 2013-09-15 22:03 | |
![]() | Hattifnatt vant mot Irwa kamp B | |
| athaniel40 | 2013-09-15 22:15 | |
![]() | Athaniel40 vant mot IRWA kamp A | |
| hero | 2013-09-15 22:18 | |
![]() | Irwa vant mot hero kamp C | |
| piala | 2013-09-15 22:27 | |
![]() | Hattifnatt vant mot piala. Kamp C | |
| Hattifnatt | 2013-09-15 22:28 | |
![]() | Hattifnatt vant over Piala kamp c | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 22:49 | |
![]() | Dulle vant over rognkjeksen i kamp B | |
| DULLE | 2013-09-15 22:58 | |
![]() | Er karkikr riktig skrevet? Får beskjed om at navnet ikke finnes. | |
| Liddell | 2013-09-15 23:01 | |
![]() | DROY vant mot Liddell i kamp B | |
| DROY - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 23:18 | |
![]() | DROY vant mot arctic i kamp A | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2013-09-15 23:21 | |
![]() | unnskyld, det skal være karikr | |
| KariKr | 2013-09-15 23:22 | |
![]() | Karikr | |
| travel - Ikke medlem lenger | 2013-09-16 11:46 | |
![]() | travel vant mot redhy i Kamp A | |
| Woland | 2013-09-16 16:23 | |
![]() | Var desverre optimistisk da jeg meldte meg på. Har ikke anledning pga plutselig masse jobb. Sorry. | |
| Vinneren 41 | 2013-09-16 16:52 | |
![]() | Vinneren 41 vant mot travel i kamp B | |