Spillrom
| Sjiraffen | 18 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-10-21 14:12 | |
![]() | Ligastopp Vi må dessverre konstatere at vi ikke klarer å fullføre ligaen slik den er i sin nåværende form. Vi spillverter har gjort et ærlig forsøk på å videreføre noe som har vist seg som et svært uferdig og uhåndterlig prosjekt, men må kaste inn håndkledet nå. Imidlertid har vi her gjort oss mange erfaringer rundt hvordan en slik liga bør organiseres, så vi håper å kunne komme sterkere tilbake med en forbedret og forkortet utgave dersom det blir interesse for noe slikt igjen. Vi takker for innsatsen og håper på forståelse for at vi nå velger å avbryte før heller enn siden. | |
| travel - Ikke medlem lenger | 2013-10-21 14:56 | |
![]() | Hei. Hadde det på feelingen.....og forstår at det måtte være mye arbeid. Det har vært kjempemoro!TUSEN TAKK for arbeidet som dere har gjort og jeg håper at noen orker å tenke ut noe lignende senere. Er jo cup o.l. vi kan bli med på så....og ordspill består.... | |
| Junisol | 2013-10-21 17:31 | |
![]() | Helt iorden!! Uansett har det vært interessant å spille med noen som har mye høyere ranking enn min...Og som travel skriver, det er jo alltids cup! ;) | |
| KariKr | 2013-10-21 18:17 | |
![]() | Hei det syns jeg var lurt;-) For da slapp jeg å melde meg av... Men takk for innsatsen og forsøket.;-) | |
| imew | 2013-10-21 18:33 | |
![]() | Et fornuftig valg. Takk for den ekstra innsatsen dere gjør. | |
| pandemonium - Ikke medlem lenger | 2013-10-21 19:46 | |
![]() | Det eneste riktige, når enkelte spillere blåser i kamper/meldinger, men ser fram til neste ligaversjon! | |
| ToppGunn | 2013-10-21 22:10 | |
![]() | Var gøy så lenge det varte :D Takk for innsatsen til spillvertene. Jeg fikk ingen svar fra de jeg skulle spille med forrige uke. Så det var litt frustrerende. Gledet meg til nye denne uken og håpet på bedre respons, men får heller glede meg til neste liga :) | |
| redhy | 2013-10-22 21:07 | |
![]() | Kan ikke alle bare kontakte de de ikke har spilt med og melde inn kamper uten et oppsett og de som lmangler et visst antall kamper ved en gitt dato strykes fra lista ? | |
| MissLigholdt - Ikke medlem lenger | 2013-10-22 21:32 | |
![]() | Toget er nok gått, Redhy. Men som før sagt her, det var artig så lenge det varte. Ser fram til NY ligasatsing, og da er det fint å ha med seg erfaringer fra første forsøk. Takk til de som var med og jobba så langt. | |
| StigLg | 2013-10-22 21:39 | |
![]() | Burde kanskje ha ligaspillet til mer faste tider i uka, i turneringsrommet. Da blir det sikkert mer oversiktlig. | |
| higard | 2013-10-23 09:32 | |
![]() | enig m stiglg :-) men arti så lenge d varte :-) | |