Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 774 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-12 19:59 | |
![]() | Premiere: Cupturnering kl 22 Prøver med en Cupturnering i kveld kl 22. Det er første gang vi prøver en slik turneringsform. Les "Turneringsinformasjon" her på turneringsforumet. Format: STRESS/STANDARD/URANKET Vel møtt :) Registrering fra ca kl 21:45 | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-12 23:57 | |
![]() | Vi spillverter tar gjerne i mot tilbakemelding på de nye turneringene. Vi er avhengige av tilbakemeldinger for å holde turneringer på spillernes premisser. | |
milo - Ikke medlem lenger | 2008-08-12 23:58 | |
![]() | dette var moro! Ikke at det viktig for andre enn meg, men jeg ble da nr tre....:) | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-13 00:00 | |
![]() | Artig kveld i katten :) 21 med: eterem starey Mooseman milo trymare Påsan Solstråle65 meisa Neslime Rune camfun ave tinen petra Balentine kness Vib_eke fiat Kaza bakko Tuppemor Ut etter runde 1 og 2: Tuppemor, fiat, Vib_eke, Ballentine, tinen, camfun, trymare, Kaza, ave, Neslime og Påsan Ut etter kvartfinaler: bakko, starey, petra og eterem 4. plass Rune 3. plass milo 2. plass kness 1. plass Mooseman Flotte bingoer i fleng: GASSEDE, BORTFØRT, VELLING, HEBRAISK, ALBUMET, FILTENE, STUNDEN, TILGANG, DUMPING, HJULPEN, DOBBENE, TRANSEN, SJALTET, BEDRING, HANSELEN, RESIDENS, FABULERE, INNLØST, UTBRING, MANSJETT Mansjett vant (Mooseman), hedelig omtale til UTBRING (kness). Mooseman fikk forøvrig 7 bingoer. Mens vi i chatten diskuterte hans RESIDENS og mente vi andre måtte bo i stakkarslige hus, mens mooseman koste seg i residensen sin, la Mooseman FABULERE. Bakko mente da at, jaha, Mooseman bare fabulerte om den residensen. Men da la Mooseman INNLØST. Da hadde altså Mooseman løst inn residensen han fabulerte om :) Artig liten historie, takk bakko :) GRATTIS Mooseman med både seier og bingo. Takk til alle som var med :) | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-13 00:00 | |
![]() | Helt rett milo, jeg skrev dere opp i feil rekkefølge, rettet nå :) | |
bakko | 2008-08-13 00:10 | |
![]() | du glemte at han tok på seg mansjettene for å utbringe skålen når han innløste residensen han hadde fabulert om........ | |
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-13 00:12 | |
![]() | bakko, det kommer med når romanutgaven blir utgitt :) Artig chat i kveld. | |
bakko | 2008-08-13 00:19 | |
![]() | det er jo motiverende når det er Cup, ingenting er mer umotiverende en å vite du skal spille 4 runder til, når du vet du har tapt etter første (har iallefall ikke mulighet til å vinne). | |
bakko | 2008-08-13 00:21 | |
![]() | posta denne under feil tråd: Har spillt min første Cupturnering i kveld.....vet ikke helt hvor jeg havna..... kan tenke meg at det ble DDcup, moosemann ble iallefall Acup, var kjempeartig...... SyntaxError skal ha takk for denne typen turnering :-) | |
bakko | 2008-08-13 00:29 | |
![]() | godt hun ikke var med i turneringen for da hadde det ikke blitt innløst.... » choirgirl har fått bingo og får 50 poeng ekstra!!! » choirgirl: GJERRIGE (69). | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-08-13 01:16 | |
![]() | Kjempegøy med cup, selv om jeg ikke ble ordentlig med denne gangen :) | |
Mooseman | 2008-08-13 08:18 | |
![]() | Var det ikke Hebraisk som ble kåret til beste bingo ?? | |
milo - Ikke medlem lenger | 2008-08-13 08:55 | |
![]() | JO, og det skulle ha vært med i historien at du fabulerte på hebraisk! Godt gjort! | |