Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 595 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gompedyret | 2014-06-21 20:08 | |
![]() | CUP lynrask/standard søn kl. 2100 Søndag kveld braker det løs med en liten pre-st. aften-cup der stikkordene er Standard/Lynrask/Uranket/ Stor skøy. Det eneste kravet er at du har 50 rankede PC-spill bak deg. Lurer du på noe er det selvsagt bare å spørre, så vil du få all hjelp du trenger. Velkommen i Katten kl. 21 søndag kveld! | |
| gompedyret | 2014-06-22 17:16 | |
![]() | For de som er bekymret for å gå glipp av fotball-VM kan jeg berolige med at det er de to tullelagene Algerie og Sør-Korea som skal kakke ball på samme tidspunkt. Intet essensielt å gå glipp av, med andre ord. :D | |
| mmarii | 2014-06-22 20:41 | |
![]() | Juhu! Jeg har hatt ordspill-på-nett-ferie lenge nå. Blir godt å "cuppe" litt igjen! Jeg har masse nye ord på lur, bl.a. cuppe/køppe har køppa, hadde cuppet. Yes, overbevist om at det godtas. | |
| gompedyret | 2014-06-22 20:56 | |
![]() | Straks avspark! Skal ikke kimse av litt køpping i sommervarmen/kulda. | |
| gompedyret | 2014-06-22 22:02 | |
![]() | Kveldens ti deltagere sørget som vanlig for strålende cup-action. Til slutt var det Alamo som endte opp med førsteplassen. Takk til alle deltagere. :) 1. _alamo_ 2. nici 3. gompedyret 4. gmw # ute etter runde 2 PEDERPEDER mmarii ToveA Stang inn # ute etter runde 1 DULLE bris1 Undertegnede følte seg brennsikker på bingogevinst etter å ha lagt SAMTIDEN, men sannelig var det ikke Nici som stakk av med bingoseieren for sin GODARTA. Hmf! | |