Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 655 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-26 14:29 | |
![]() | Søndagscup, Påmelding fra 21.15 Søndagscup i katten kl. 21.30, påmeldingen starter kl 21.15, og som alltid i cup er påmeldingsordet PÅMELDING. I kveld spiller vi spesial - lynrask- uranket. Les "turneringsinformasjon" om du ikke har deltatt før. Vel møtt :D | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-26 22:59 | |
![]() | 30 deltakere!!! Jeg var ikke forberedt på så mange, så det tok litt tid før vi kom oss i gang. Jeg beklager det!! Lover å skjerpe meg til neste gang :) randi85 eterem Alfa93 ave petra Kikken trymare Takal asdfasdf awi meisa Smarten T talvar Solstråle65 calvados Scrabla milo Linnea tinen dotse gullklumpen drun Buddha Akebrett puslespill bestemoro Smallgirl Mi-Jaa get it here Edro Ute etter semifinaler (delt 5. plass): eterem, Linnea, get ut here, Smarten T 1. Trymare 2. Akebrett 3. Puslespill 4. Alfa93 Smarten T sin SJASMIN ble kåret til beste bingo, gratulerer! De øvrige bingoene var: KRAKKEN TILDELER LEPINGA HANDLERE AVLØYSE SIGGEDE MOKASIN SKADEDE SILDENE HANGERE UTSIDEN VINDENE TRERÅTE ANGITTE BREKENE GJETTET TRUTENE FLAGRET KNAGGEN VARMENE VADENDE STRANDA FUNGERE | |
Kikken | 2008-10-26 23:23 | |
![]() | Nå blander du semifinaler og kvartfinaler igjen :P | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-10-27 00:10 | |
![]() | Åja, søren... Hehe... Ute etter KVARTFINALER!!! (delt 5. plass) Skal prøve å huske det til neste gang Kikken... | |