Spillrom
Sjiraffen18
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede18
Mobilspill
Pågående9 055

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
knutzy - Ikke medlem lenger2008-12-22 21:00
Antall innlegg: 4

turnering med maks ranking ?
stiller ett lite forsiktig spørsmål om det kunne være en ide med turnering for de litt svakere rangerte spillerne....elsker å spille turnering men motstanden er totalt overlegen......ønsker ikke å stenge noen ute , men ønsker samtidig at det en å annen gang kan være turnering med en evt maks grense , der det det ikke ble en toppranka spiller som vant tilslutt :)

 
trymare2008-12-22 22:03
Antall innlegg: 871

Jajaja... greit for meg, men da må det være når jeg ikke kan
 
Alfa932008-12-22 22:03
Antall innlegg: 7771

Jeg er ikke helt imot det, altså, det er ikke noe jeg ville stemme for...

Synes du ikke det ville være dumt om du kom hjem fra jobben en dag og gledet deg til en turnering, også går du inn på startsida og ser overskriften: standardturnering, maks ranking 2500...

OG en del av det å spille en turnering og vinne er jo at du vet at du er den _beste_ av dem som gadd å stille opp... Ville det ikke være en demper på tilfredsstillelsen å vite at du kanskje ikke ville vunnet om det hadde vært en vanlig turnering?

Dere må gjerne prøve det, altså, det er sikkert fint, men jeg ville nok følt at det var litt feil...
Ordspill er jo et spill som skal inkludere _alle_...
 
Alfa932008-12-22 22:04
Antall innlegg: 7771

øverste setning: (...) altså, MEN det er ikke noe jeg ville(...)
 
Scrabla2008-12-22 23:22
Antall innlegg: 2275

Ditt ønske ligner på divisjonene i fotball eller vektklasser i kampsport, og det er vel og bra. Men her på nettet vil det ikke være mulig å kontrollere at noen faktisk har den "vekten" de oppgir fordi det er så mange finurlige måter å lage profiler med forskjellige navn og ranking på.
Jeg vil også si at vi har mange deltakere på turnering med 400 og 600 poeng. Jeg ligger selv "midt nede på stammen" så vi konkurrerer av og til om de siste plassene også:)
Allikevel, jeg er ikke i mot forslaget hvis det hadde vært en mulighet å gjøre det noenlunde rettferdig på.
Inntil det. Bli med - det er gøy uansett!
 
MyRuin2008-12-22 23:42
Antall innlegg: 201

Det er jo bare å lage en og annen turnereing med grense det.. La oss si hver 10. er med begrensninger.. Noe vanskeligere enn det er det ikke.. Og da bør heller ikke de med for høy rankin syte, når de kan være med på 9 av 10..
Men jeg spiller jo ikke turneringer, så hva ver vel jeg..
 
Blyant22008-12-23 19:59
Antall innlegg: 30

Er det forbudt for andre enn spillverter og arrangere turnering da? Om Katten er ledig, kan ikke de som vil lage en selv? Altså uten at den gjelder som kvalifisering til den der ..ehh.greia, og uten premier fra Aftenposten.

 
knutzy - Ikke medlem lenger2008-12-23 20:04
Antall innlegg: 4

poenget mitt er ikke å vinne turneringer , men å kunne utforde noen på min egen ranking......litt kjedelig å spille turnering når du knapt klarer å legge ut ett ord .....sikkert like greit å godta at turneringer er for de beste spillerne.......
 
Alfa932008-12-23 20:08
Antall innlegg: 7771

Turneringer er IKKE for de beste spillerne. Vi har alltid noen med som ligger rundt 1000 eller lavere, og mange av dem klarer seg fint, selvom de kanskje ikke vinner. Jeg ligger vanligvis ca. midt på treet i turneringene, og jeg har faktisk vunnet...

Turneringer er for dem som har lyst til å spille turneringer, for dem som kan tenke seg litt arrangert "sosial" moro en kveld:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?